ایستگاه خبر

پرطرفدارترین خودروهای کروک بی‌ام‌و؛ زمانی برای قدرت و زیبایی

رپورتاژ: خودروهای کروک دسته بسیار خاصی از اتومبیل‌ها به‌حساب می‌آیند. از طرفی برای جلب‌توجه دوستداران خودروهای اسپرت ساخته‌شده‌اند و از طرف دیگر اکثرشان آن‌قدری گران هستند که در بودجه کمتر کسی می‌گنجند. به همین دلیل وقتی تعداد بسیار زیادی خودرو کروک ازسری‌های مختلف بی ام و عرضه می‌شود بررسی کردن آن‌ها به وظیفه‌ای واجب بدل می‌شود. اینکه چقدر از این خودروها ازنظر قدرتی توان رقابت با سایرین داردارند؟ و یا اینکه تا چه حد می‌توان به‌عنوان خودرویی ایمن رو آن‌ها حساب کرد از سؤالاتی است که می‌خواهیم جوابشان را بدهیم. این شما و این هم پرطرفدارترین خودروهای کروک بی ام و.

 

خریدوفروش بی ام و ۶۳۰ کروک

بی ام و ۶۳۰ سری کروک یکی از جذاب‌ترین خودروهای این برند است که از مدل‌های سال ۲۰۰۹ آن در داخل کشور موجود است. قیمت پایه بی ام و ۶۳۰ تقریباً ۶۴۰ میلیون تومان است و بیشتر برای کسانی هستند که قصد به رخ کشیدن ظاهر اتومبیل خود را دارند. از طرفی دیگر این خودرو واقعاً به‌اندازه زیبایی خود قدرتمند است و کمتر کسی نسبت به آن اشراف دارد. مثلاً اگر می‌دانستید این سری از بی ام و توانایی تولید حداقل ۲۲۸ اسب بخار قدرت رادارند حتماً تعجب می‌کردید. اما با این حال این گفته درست است، بی ام و حتی در مدل‎های کروک خود نیز یکی از قدرتمندترین‌ها است.

 

 

خریدوفروش بی ام و ۳۳۰ کروک

بی ام و ۳۰۰ کروک فقط و فقط به یک دلیل از طرفداران بسیار برخوردار است و آن‌هم ویژگی ظاهری‌اش است. این اتومبیل که بیشتر در رنگ‌های سفید یافت می‌شود یکی از مناسب‌ترین خودروها برای مراسم عروسی است. قیمت مناسب این خودرو نیز سبب می‌شود تا خرج و مخارج و استهلاکشان را برای سبک بیزینس مناسب مستعد کنند. این خودرو در بازار داخلی کشور به‌وفور یافت می‌شوند و از قیمت پایه ۳۳۰ تا ۴۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند. البته سلامتی فنی خودرو شرط مهمی در این معاملات به‌حساب می‌آید و مدل‌هایی که مصرف کمتر داشته‌اند، گران‌تر هستند.

خریدوفروش بی ام و ۳۲۵ کروک

خرید بی ام و ۳۲۵ کروک یکی از تصمیمات درستی است که اکثراً خیلی دیر به سراغش می‌روند. دلیل این ادعا هم رنج بودن این خودرو ازنظر زیبایی و قدرت فنی است، از همین رو اگر قصد خرید خودروی کروک باقیمتی مناسب داشته باشید نه به سراغ ۳۳۰ بروید و نه به سراغ ۶۳۰! پس با انتخاب مدل ۳۲۵ می‌توانید به خودرویی‌ میان رده با زیبایی ظاهری دسترسی پیدا کنید. در ضمن در میان دو مدل ذکرشده از کمترین میزان استهلاک و بیشترین میزان قدرت نسبت به قیمت پرداختی برخوردار است. همچنین بیشتر سرویس‌دهندگان ماشین تمایل بیشتری به استفاده از این خودرو پیداکرده‌اند پس با بررسی کردن موقعیت مناسب می‌توانید خرید و فروش خود را انجام دهید.

BMW 4 Series Convertible
 

خریدوفروش بی ام و ۳۳۵ کروک

در میان مدل‌های ذکرشده احتمالاً عجیب‌ترین مدل ممکن همین بی ام و ۳۳۵ باشد. این خودرو استثنایی که ۳۰۰۰ سی‌سی حجم دارد، تنها با ۵۸۰۰ دور در هر دقیقه می‌تواند ۳۰۶ اسب بخار نیرو خالص تولید کند. ین میزان قدرت به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت بیشینه سرعت ترجمه هم شود که خودش رقم تحسین برانگیزی به‌حساب می‌آید. به‌غیراز این می‌توان از شتاب ۶.۵ ثانیه آن‌هم به‌عنوان گزینه‌ای مناسب مسابقات نیز یادکرد. البته که خودروهای کروک مسابقه‌ای بسیار قوی‌تر از این حرف‌ها هستند اما تیونرها موتور ۳۳۵ را بهترین گزینه ممکن برای تغییرات می‌دانند. خودرویی که با این ویژگی‌ها ۵۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

 

پس اگر با موارد فوق خیلی برای انتخاب خود قانع نشدید بهتری است باهم مقایسه‎شان کنید تا به‌صورت کلی بتوانید قیمت خودروهای کروک بی ام و را کنار هم قرار دهید. در این صورت متوجه خواهید شد که بی ام و بهترین برند ممکن برای خرید خودرو کروک و یکی از موارد فوق بهترین گزینه شماست. این پیشنهاد‌ها هم فقط و فقط به خاطر تفاوت‌های عمده‎ای است که در کلاس آن‌ها وجود داد. یکی از آن‌ها زیباست و یکی پرقدرت. فقط کافی است نوع نیاز خود را با مدل موردنظر کنار هم قرار دهید.

 
BMW 4 Series Convertible
 

منبع : ویرلن

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا