ایستگاه خبر

با چقدر پول، صاحب کیا شویم؟

رپورتاژ: کیا، خودرویی برای لاکچری‌سواران به حساب می‌آید؛ بنابراین جهت خرید آن باید پولی بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان کنار گذاشت. البته خرید کیا چه در مدل‌های صفر چه در مدل‌های دست دوم این اطمینان خاطر را به خریدار می‌دهد تا سرمایه‌گذاری مطمئنی داشته باشد. بگذارید ابتدا سری به سایت اینترنتی دیوار بزنیم و قیمت خرید کیا کارکرده در مدل‌های گوناگون را با یکدیگر ببینیم.

۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان
نسل دوم کیا سراتو
اگر بودجه‌ای حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان دارید و در فکر خرید کیا کارکرده هستید، نگران نباشید. در سایت دیوار چندین آگهی برای شما موجود است. به عنوان مثال یک کیا سراتو تولید سال ۱۳۹۷ در حد نو با ۱۸۰۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۱۱۷ میلیون تومان در این سایت آگهی شده است. سراتو جزو خودروهای برجسته شرکت کیاموتورز محسوب می‌شود که در سال گذشته در بازارهای جهانی نیز فروش خوبی داشته است و مونتاژ این خودرو توسط سایپا، شانس بسیاری از کسانی که در فکر خرید کیا سراتو با پولی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان هستند، بالا می‌برد. همچنین یک کیا اسپورتیج مدل ۲۰۰۹ با ۱۱۰ هزار کیلومتر کارکرد و یک وجب رنگ و بدون خط و خش در این سایت به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. اسپورتیج از خودروهای شاسی بلند شرکت کیا است.

از ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان
2014 Kia Optima
هر چه بودجه‌تان بالاتر رود، گزینه‌های پیش رویتان نیز جهت خرید کیا بیشتر می‌شود. مثلاً در سایت دیوار یک دستگاه اوپتیما ۲۰۱۴ با ۷۰ هزار کارکرد، به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان آگهی شده است. حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۸ کیلومتر در ساعت است که در نوع خود استثنائی است. قیمت صفر کیا اوپتیما در بازار خرید و فروش ۲۳۴ میلیون تومان و قیمت خرید کارکرده آن از ۱۸۵ تا ۲۳۰ میلیون تومان تخمین زده شده است. بنابراین به نظر می‌رسد فروشنده این آگهی قیمت بسیار منصفانه‌ای برای خودروی خود گذاشته است. در یک آگهی دیگر، یک دستگاه اوپتیما ۲۰۱۳ با ۸۸ هزار کیلومتر کارکرد تنها به قیمت ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.


کیا کارنیوال نیز از آن خودروهای ناب و در عین کمیاب شرکت کیاموتورز در ایران است. اما از آنجا که کمیاب‌ترین خودروها در سایت دیوار یافت می‌شوند، در این سایت می‌توانید چند مدل کارنیوال پیدا کنید. به عنوان مثال یک کارنیوال مدل ۲۰۰۹ با ۵۰ هزار کارکرد و در حد نو در دیوار به قیمت ۱۶۰ تومان آگهی شده است. کارنیوال، یک هاچ بک جمع جور و زیبایی است که برای عاشقان هاچ بک، انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌رود.


کیا اپیروس نیز جزو خودروهایی است که ظاهر خاص با چراغ‌های گرد جلویی آن بدون شک شما را در خیابان انگشت‌نما می‌کند. در سایت دیوار یک اپیروس خاکستری رنگ مدل سال ۲۰۰۹ با ۲۰۰ هزار کارکرد به قیمت ۱۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

از ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان

کیا کادنزا سال ۲۰۱۴ به بازار خرید و فروش خودرو معرفی شد و طراحی ظاهری و کفیت بالای آن حرفی برای گفتن باقی نگذاشت. کادنزا از خوش اقبالی‌ ایرانیان، به کشور هم آمد و حالا چند کادنزا در سایت دیوار آگهی شده است. متخصصان خودرو قیمت کارکرده آن را از ۲۱۲ تا ۲۷۰ میلیون تومان تخمین زده‌اند اما این در حالی است که در سایت دیوار یک کادنزا سال ۲۰۱۴ با ۹۰ هزار کارکرد تنها ۲۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

2014 Kia Sportage
بعد از کادنزا آگهی‌های خرید کیا کارکرده در سایت دیوار در رنج قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به اسپورتیج‌ها و اوپتیماهای ۲۰۱۵ به بعد تعلق می‌گیرد که با توجه به قیمت بازاری آن به قیمت بسیار کمتر آگهی شده‌اند.

 

منبع: ویرلن

پایان رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    نخریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. alirezaasg5

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (261 ديدگاه)

    لاکچری سواران ؟؟کیا؟؟؟ چقد تبلیغ مسخره ای واقعا
    “حداکثر سرعت این خودرو 208 کیلومتر در ساعت است که در نوع خود استثنائی است”
    خخخخ ارزش قایل باشید برا شعور مردم لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (831 ديدگاه)

      خود کیا هم همچین ادعایی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمدامین

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (32 ديدگاه)

      رپورتاژ آگهیه دوست عزیز

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. سلمان

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5 ديدگاه)

    قیمتای چه سالی رو میگی ؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (752 ديدگاه)

    این چه مقاله ای زحمت کشیدی این سایتارو که ملت روزی ده بار زیر رو میکنن این ماشینای که اسم اوردی لوکس و لاکچرین پس لامبورگینی و فراری استون مارتین بنتلی پورش و مازراتی آلفا بنز بی ام و چین دقیقا مردمی که خودروهای معمولی دنیارو به قیمت لوکس میخرن نمیگم اسمشون چیه ولی هر چی هستن لاکچری نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. فرامرز

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    کسی به اپیروس 10 سال پیش با 200 هزار کارکرد ۱۶5 تومن بده باید مغزش رو گل گرفت. ارزش اون خودرو در بهترین حالت ۱۰۰ تومنه چون خریدار ریسک بزرگی برای هزینه های نگهداری و تامین قطعات متحمل میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ***
      کیا اپیروس با دویست هزار کیلومتر کارکرد مدل ۲۰۰۶ فنی عالی و سالم قیمتش دو هزار یورو هست تقریبا هیجده میلیون تومن تو المان
      کشورای اروپاییم عوارض میگیرن مالیات فروشم میگیرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. سام

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    به نظر بنده برای کسانی که دنبال سرمایه گذاری مطمئن در خودرو هستند و دغدغه افت قیمت دارند شاید کیا سراتو مونتاژی و کیا اسپرتیج بتواند سرمایه گذاری خوبی باشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بهراد

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (753 ديدگاه)

    جمله ی تیتر ایهام داشت،اونم شدییید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. US-ITALY-GERMANY-JAPAN

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    الان اپتیما 2014 بدون رنگ حدود 250 قیمت میزنن. این که گفته 180 اگه کاپوت رنگ نباشه حداقل دو سه جای بدنه رنگ شده و کیلومترش دستکاری شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. NAVID۰۰۹۸

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    کیا
    لوکس
    لاکچری
    یا خوده خدا
    بچه ها آخره زمونه
    پناه ببرید به پناهگاه ها ، میخوان بمب بریزن رو سرمون .
    از فردا برای کیا سواراها باید تو آسمونا براشون بوق بزنیم تا بلکه یه نگاهی پائین مائینا بندازن ، دستی تکون بدن برامون .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. حسین

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (259 ديدگاه)

    نمردیم معنی لاکچری هم فهمیدیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. sunmartin

    ۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    کیا جزو کم خرج ترین و ایمن ترین زیباترین و بهترین خودور بلحاظ کیفیت و رضایتمندی در سراسر جهان است همواره نامش در بین 5 برند اول یالای جدول است بهر حال کیا موتورز خودور های مطرحی مثل ساتو اسپرتیج اپتیما و و اخیرا استینگر دارد که برای بزرگان جهان مانند بی ام دبلیو بنز پورشه آئودی چالش ایجاد کرده و در بسیاری از موارد به اذعان موتور ترند و کار اوف ویک برتر است متاسفانه برند پرستی در کشورهای جهان سوم و جهان چندم رواج دارد گو اینکه در کشورهای ثروتمند جهان برند پرستی محلی از اعراب ندارد بیاد دارم صاحب یکی از بزرگترین بیزینس های جهان در سال 2017 پس از سالها بنز s کلاس سواری یک دستگاه جنسیس خرید همین خودوری جنسیس سال 2017 لوکس ترین و با کیفیت ترین خودوری سال آمریکا شد چشم خود را بستن و داد برند برند سر دادن راحت است مهم داشتن پول و هزینه های برند است
    در مورد قیمت ها هم کمی خساست شده در این مقاله این قیمت ها مربوط به چندین ماه پیش است و با واقعیت متفاوت است
    کسی از بنز کادیلاک و بی امدبلیو بدش نمی آید من خودم عاشق آئودی هستم اما فقط در حد یک آرزو واقعیت جامعه ما درآمد ناچیز در مقابل هزینه های بالاست بقول معروف درآمد ایرانی و خرج فرانسوی مصداق بارز زندگی اقشار متوسط رو به پایین است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حسن

    ۱۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    حتی ریپورتاژ آگهی هم که باشه بازم باعث نمیشه که این جمله رو به عنوان جمله قرن ندونیم: “کارنیوال، یک هاچ بک جمع جور و زیبایی است که برای عاشقان هاچ بک، انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌رود.”
    بدون شرح ….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا