اینفینیتی

انتقال مقر اصلی اینفینیتی از هنگ‌کنگ به ژاپن

پس از اعلام توقف تولید خودرو در بریتانیا در سال جاری و خروج از بازار اروپای غربی در سال ۲۰۲۰، اینفینیتی همچنان به خبرسازی و تغییرات قابل‌توجه خود ادامه می دهد.


نیسان اخیراً اعلام کرده مقر بازوی لوکس خود را دوباره از هنگ‌کنگ به ژاپن انتقال می دهد. مقر این کمپانی از سال ۲۰۱۲ تاکنون در هنگ‌کنگ بوده است. دلیل انتقال مقر اینفینیتی به هنگ‌کنگ در آن زمان بررسی بهتر بازار ژاپن و تکامل هویت خاص برند اعلام شده بود. مقر کنونی اینفینیتی در هنگ‌کنگ حدود ۱۸۰ کارمند دارد.


حرکت جدید این خودروساز به خاطر راندمان بهتر و افزایش همکاری با کمپانی مادر یعنی نیسان صورت می‌گیرد زیرا اینفینیتی در سه سال آینده محصولات خود را الکتریکی خواهد کرد. با توجه به برنامه‌ی استراتژیک جدیدی که طراحی شده، اینفینیتی مقرهای جهانی خود را از هنگ‌کنگ به یوکوهامای ژاپن انتقال خواهد داد. مقر نیسان نیز در یوکوهاما قرار دارد.


در بیانیه‌ی منتشر شده آمده است:

تغییر مکان شرکت باعث یکپارچگی بیشتر طراحی، تحقیق و توسعه جهانی و عملکردهای اینفینیتی در ژاپن می‌شود. این ارتباط حیاتی است زیرا اینفینیتی در حال آماده شدن برای عرضه خودروهای الکتریکی است. انتظار می‌رود این تغییر مکان باعث افزایش راندمان شرکت در صنعتی بسیار رقابتی شود.

نیسان می‌گوید اینفینیتی همچنان به عملکرد مستقل و توسعه‌ی محصولات منحصربه‌فرد و لوکس خود ادامه خواهد داد و درعین‌حال با استفاده از پلتفرم‌ها، تکنولوژی‌ها و… مشترک با نیسان راندمان بهتری خواهد داشت.


البته تغییری در سیاست‌های این خودروساز در آمریکای شمالی و چین به عنوان بزرگ‌ترین بازارهای خود اعمال نخواهد شد. این برند لوکس منابع بیشتری برای شاسی بلندهای خود در آمریکای شمالی تدارک خواهد دید و ۵ خودروی جدید را در طول ۵ سال آینده وارد بازار چین خواهد کرد. اینفینیتی همچنین در این بازارها اقدام به بهبود کیفیت فروش و ارزش باقی مانده‌ی محصولات خود خواهد کرد.


در آینده نیز شاهد عرضه‌ی محصولات الکتریکی شده و توقف تولید خودروهای دیزلی اینفینیتی خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا