اینفینیتی

اینفینیتی در حال کار روی فناوری نسبت تراکم متغیر پیشرانه

به گزارش نشریه بریتانیایی اتوکار (Autocar)، زیرشاخه لوکس نیسان، اینفینیتی، اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸ جایگزینی برای مدل پا به سن گذاشته QX50 معرفی خواهد کرد؛ که ممکن است از پیشرانه مجهز به فناوری انقلابی نسبت تراکم متغیر استفاده کند.

Infiniti-QX-Sport-Ins18
براساس منابع آگاه زمان زیادی تا ساخت آن باقی نمانده است. چنین پیشرانه‌ای با ورود به خط تولید این خودروساز، نه‌تنها در نوع خود اولین و منحصربه‌فرد خواهد بود، بلکه پتانسیل ارائه سطح جدیدی از پالایش و پالودگی فنی را نیز دارد.

اینفینیتی QX50 هم‌اکنون از بلوک ۳.۷ لیتری V6 سود می‌برد که بیشینه قدرت و مصرف سوخت آن به ‌ترتیب ۳۲۵ اسب بخار و ۱۷ الی ۲۴ مایل به‌ ازای هر گالن (در شهر و جاده) می‌باشد. این پیشرانه از سال ۲۰۰۸ که مدل مذکور با کد EX رونمایی شد، تاکنون تغییر عمده‌ای نداشته و تنها به‌روزرسانی‌های کوچکی برای سال ۲۰۱۶ در آن صورت گرفته است.

2016 Infiniti QX50
۲۰۱۶ Infiniti QX50
در حال حاضر برای داشتن پیش‌زمینه‌ای در مورد شِمای کلی آن می‌توانید نگاهی به مدل مفهومی QX Sport Inspiration که در نمایشگاه پکن امسال رونمایی شد بیندازید که با خطوط برجسته و داشبورد شناور مانندش قطعاً عناصر مهمی برای بخشیدن به جایگزین خلف QX50 خواهد داشت.

این خودروساز همچنین برنامه‌های جدید دیگری هم دارد که شامل موارد زیر می‌شوند: تولید یک خودروی جدید تا پایان سال جاری برای پیوستن به کراس‌اوور کوچک QX30 و هاچبک Q30. به‌روزرسانی خط تولید مدل Q50 با پیشرانه‌های جدید برای سال ۲۰۱۶ میلادی. ورود Q60 جدید با به‌روزرسانی‌های وسیع که جایگزین مدل ۱۰ ساله کنونی خواهد شد.

2017 Infiniti Q60
۲۰۱۷ Infiniti Q60
منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Alpha

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    اگه این پیشرانه ی نسبت تراکم متغیر ساخته بشه و موفق آزمایش بشه میتونه خیلی معادلات رو عوض کنه. آفرین به نیسان و اینفینیتی. همیشه خودروساران ژاپنی رو تحسین میکنم. کارشون خیلی درسته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رحمان

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (111 ديدگاه)

    ما که چیزی متوجه نشدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ghost

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (193 ديدگاه)

    کاربرد این پیشرانه چیه؟ چه فرقی با پیشرانه های دیگه داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. <<<<<

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (384 ديدگاه)

    مقاله مسنجمی نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. uss zumwalt DDG-1000

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    پیشرفت خوبی داره.دمش گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احمد باقری

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    وقتی در جهت درست هزینه کنی و تلاش و پشتکار داشته باشی، باالاخره به نتایج عالی می رسی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۶ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (2165 ديدگاه)

      جدا ؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. ماسل

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    آقا این که گفتی یعنی چه…؟یکی مارو از جهالت و تاریکی در بیاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا