اینفینیتی

نوازش فیبرکربنی لارته دیزاین روی اینفینیتی Q60S کوپه!

اضافه کردن عناصر فیبر کربنی موسسه تیونینگ لارته دیزاین به اینفینیتی Q60S کوپه باعث می‌شود خودروی شما هماهنگی بیشتری با قدرت ۴۰۵ اسب بخاری و گشتاور ۴۷۵ نیوتون متری آن داشته باشد.


کار را با نمای جلو آغاز می‌کنیم که در آن یک جلوپنجره با فریم فیبر کربنی نصب شده است. بخش پایینی نیز دارای اسپلیتر جلو با بالچه‌های جانبی مشابه با جت‌های جنگنده می‌باشد.


شما حتی می‌توانید فیبر کربن را در اطراف مه شکن‌ها، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر و بال عقب ببینید. خریداران همچنین می‌توانند یک دست خروجی اگزوز ویژه را سفارش دهند. البته تمامی قطعات یاد شده را می‌توان از جنس کربن یا بازالت نیز سفارش داد.


لارته دیزاین که تیونری آلمانی است نخواسته خطوط طراحی با ابهت این خودرو را دست‌کاری کند و به همین دلیل است که همه‌ی قطعات سفارشی یاد شده از نظر بصری هماهنگی خوبی با کلیت خودرو داشته و مشابه قطعات M پرفورمنس محصولات ب ام و عمل کرده‌اند.

در کل اینفینیتی Q60S کوپه قطعاً از آن خودروهای اسپورت دو دربی است که نیازی به جلب‌توجه بیشتر ندارد. به لطف پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو، این خودرو در ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و این علیرغم وزن زیاد ۱۶۸۰ کیلوگرمی‌ای می‌باشد که تقریباً به اندازه وزن مرسدس E کلاس است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Nissan...japan

    ۲۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (208 ديدگاه)

    کلا محصولات نیسان یه جذابیت خاصی توشونه نمیشه توضیح داد…ولی پدال جان همه سایتا در مورد gtr50 تو نمایشگاه گودوود نوشتن به جز شما!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. shahryar

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (237 ديدگاه)

    دقیقا انگار ماشینای نیسان روح دارن?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا