اینفینیتی

به‌روزرسانی‌های محصولات اینفینیتی برای مدل 2019

اینفینیتی اقدام به معرفی مدل سال ۲۰۱۹ خودروهای QX30، QX60 و Q70 کرد.


کار را با سدان پرچم‌دار این برند لوکس ژاپنی یعنی Q70 2019 آغاز می‌کنیم که هم‌اکنون در دسترس بوده و قیمت پایه آن ۵۰۳۰۰ دلار است. اگرچه قیمت این خودرو تغییری نکرده اما مدل پایه Q70 3.7 لوکس هم‌اکنون با تجهیزات استاندارد بیشتر شامل غربیلک فرمان گرم شونده و چرمی و صندلی‌های جلوی گرم/سرد شونده عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جدید این نسخه می‌توان به سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو، ناوبری جی‌پی‌اس و سیستم پایش محیطی با تشخیص اشیای متحرک اشاره کرد.

از آنجایی که عرضه مدل Q70 هیبرید در سال ۲۰۱۹ متوقف شده بنابراین تنها دو پیشرانه قابل انتخاب می‌باشد. مدل‌های پایه دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری با قدرت ۳۳۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۵ نیوتون متر می‌باشند. مشتریان می‌توانند پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری با خروجی ۴۲۰ اسبی و گشتاور ۶۵۴ نیوتون متری را نیز سفارش دهند. این نسخه‌ها به‌صورت استاندارد با طراحی دیفرانسیل عقب عرضه می‌شوند اما با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز انتخاب کرد.


اما دیگر محصول به‌روز شده اینفینیتی شاسی‌بلند QX60 است که دارای تریم های بازنگری شده بوده و هم‌اکنون در چهار تریم پیور، پیور AWD، لوکس و لوکس AWD عرضه می‌شود. جدای از تریم های به‌روز شده، این کراس اوور هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با طیفی از سیستم‌های کمک‌راننده از جمله هشدار نقاط کور، پیشگیری از برخورد جلو و ترمز اضطراری با تشخیص عابران پیاده در دسترس است.

سه رنگ بدنه جدید نیز عرضه شده و پکیج‌های متنوعی نیز در نظر گرفته شده است. پکیج لیمیتد این خودرو شامل صندلی‌های چرمی انحصاری، تریم چوب نقره‌ای تیره، عناصر کرومی تیره در بدنه و رینگ‌های ۲۰ اینچی می‌باشد. همچنین پکیج پرو اسیست نیز دربردارنده پیشگیری از خروج خودرو از خط، هشدار خروج از خط، هشدار نقاط کور و دستیار نوربالا می‌باشد.


اینفینیتی QX60 2019 هم‌اکنون قابل‌خرید بوده و قیمت آن از ۴۵۸۰۰ دلار آغاز می‌شود. این خودرو فقط از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۹۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۵ نیوتون متری استفاده می‌کند. همکار پیشرانه یاد شده گیربکس CVT است که به‌صورت سفارشی با سیستم چهار چرخ محرک هم همراه می‌شود.


نهایتاً به خودروی QX30 2019 می‌رسیم که از پاییز عرضه خواهد شد. از آنجایی که این خودرو قبلاً هم به‌روز شده بود بنابراین تنها تغییر آن چند آپشن جدید است. این خودرو هم‌اکنون با پکیج ناوبری و رینگ‌های ۱۹ اینچی با لاستیک‌های تابستانی در دسترس می‌باشد.

بدون هیچ‌گونه تعجبی، پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی QX30 تغییری نداشته و همچنان قدرت ۲۰۸ اسبی دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل بوده و آن‌هم با سیستم چهار چرخ محرک سفارشی قابل خریداری می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    خوب داره خودشو لای بزرگان جا میده
    چند تا فیلم هالیوودی و چینی هم دیدم که اسپانسرشون شده اینفینیتی و تبلیغات خوبی شد براش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Muty

    ۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1846 ديدگاه)

    اینفینیتی قافیه را به لکسس باخت ، بدم باخت …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا