اینفینیتی

انتشار تصاویری از نسخهٔ تولیدی اینفینیتی QX50 جدید

اینفینیتی چندی پیش نسخهٔ کانسپت نسل جدید کراس‌اوور QX50 خود را در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ رونمایی کرد و حالا تصاویری از نسخهٔ تولیدی این خودرو منتشر شده که بهترین نمای اجمالی را از آن‌ ارائه می‌کند. این تصاویر نشان می‌دهند که نسخهٔ تولیدی QX50 تا حد زیادی شبیه به نمونهٔ کانسپت است اما تغییرات انگشت‌شماری هم در آن صورت گرفته است مانند جلوپنجره که کمی کوچک‌تر شده و ورودی‌های هوای درون سپر جلو نیز کمی بزرگ‌تر شده‌اند.

پروفیل جانبی QX50 نیز بسیار به نسخهٔ کانسپت وفادار مانده است اما طراحان از دستگیره‌های سنتی برای درها استفاده کرده‌اند و در طراحی رکاب‌ها نیز تجدیدنظر نموده‌اند. دیگر تغییرات این خودرو نسبت به نمونهٔ کانسپت نیز بسیار محدود و جزئی هستند که شامل طراحی معمولی‌تر سپر عقب، یک اسپویلر جدید در عقب و چراغ ترمز سوم کوچک‌تر می‌شود.

اینفینیتی هنوز چیز زیادی در مورد این کراس‌اوور نگفته است اما زمانی که از نسخهٔ کانسپت آن در دیترویت رونمایی کرد اشاره نمود که نسخهٔ تولیدی نسل جدید QX50 از پیشرانه‌های با ضریب تراکم متغیر (VC-Turbo) استفاده خواهد کرد. در آن زمان، اینفینیتی ذکر کرد که این کراس‌اوور یکی از گزینه‌هایی است که برای استفاده از پیشرانهٔ ۲ لیتری VC-Turbo برنامه‌ریزی شده است.

این موتور نوآورانه، خروجی بالاتری از بسیاری از موتورهای چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی دارد. این خودروساز همچنین گفته است که ممکن است این موتور در کنار یک سیستم چهارچرخ محرک هوشمند قرار گیرد. قرار است پیشرانهٔ جدید اینفینیتی در سال ۲۰۱۸ به تولید برسد درحالی‌که مهندسان این برند لوکس ژاپنی با این پیشرانه هدف رسیدن به بهبود ۲۷ درصدی مصرف سوخت نسبت به پیشرانه‌های V6 با قدرت مشابه را دنبال می‌کنند.

نسخۀ کانسپت نسل جدید اینفینیتی QX50

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    این عکس اخری همون چیزیه که میخواستم ببینم
    واقعا زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. elemento

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    این جلوپنجره ی جدیدش خیلی قشنگه …. . .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا