اینفینیتی

آغاز تولید اینفینیتی Q50 جدید در سرزمین آفتاب تابان

در ادامه‌ی معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷، اینفینیتی Q50 2018 در حال ورود به خط تولید در تأسیسات توچیگی این برند در ژاپن است. به زودی این سدان اسپورت لوکس از طریق کشتی به ایالات‌متحده و کانادا خواهد رسید.


رولند کروگر رئیس برند اینفینیتی گفته است:

توانایی و کیفیت Q50 جدید استثنایی بوده و استانداردهای بالای اینفینیتی را برآورده می‌کند. تیم مهندسی و ساخت ما در حال تولید این خودرو بوده و ما به دنبال صادر کردن این خودروها از طریق کشتی به بازارهای جهانی هستیم.


پرفروش‌ترین محصول اینفینیتی با فروش نزدیک ۲۱۰ هزار دستگاهی در سراسر دنیا فیس لیفت مناسبی را دریافت کرده که در آن چندین بازنگری کوچک بصری همچون ورودی‌های هوای تغییر یافته سپر جلو، لامپ‌های جدید و جزئیات بیشتر جلوپنجره به چشم می‌خورند.

این خودرو به زودی در دسترس خواهد بود و سه تریم اسپورت، پیور و لوکس عرضه می‌شود. اولین تریم دارای ظاهری اسپورت و متمایز بوده درحالی‌که فول ترین مدل یعنی Q50 Red Sport 400 با پیشرانه‌ی ۳ لیتری توربو ارائه می‌شود. این خودرو همچنین از سپر جلوی تیزتر با ورودی‌های عریض‌تر بهره می‌برد.

رندی پارکر معاون رئیس اینفینیتی آمریکا می‌گوید:

ما بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی Q50 2018 به‌روز شده در بازار آمریکای شمالی هستیم. پرفورمنس عالی و استایل قهرمانانه خودرو یک شاخصه مهم در سبد محصولات ماست.


Q50 2018 همچنین از جدیدترین نسل تکنولوژی‌های خودران کمپانی بهره می‌برد. هم‌اکنون سیستم پروپایلوت تنها اجازه‌ی دخالت محدود مثل حرکت و توقف در سرعت‌های پایین و یا رانندگی در یک لاین در بزرگراه را دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. آرش آمریکایی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (620 ديدگاه)

    لوکس ، چشم نواز ، پر قدرت ،با کیفیت

    خدایا هر عشق ماشینی رو به ماشین رویاهااش برسون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بنزما

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (505 ديدگاه)

      دم شما گرم که ترجمه کردی واقعا ممنون
      ولی این مطلب یه جورایی ناقصه نه قیمت
      نه شتاب نه سرعت هیچ چیزی تو مطلب گفته نشده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. کاوه آهنگر

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (432 ديدگاه)

    بسیار جذاب و عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Amir

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خیلی قشنگه ، مخصوصا رنگ قرمزش
    Q50 روی پلتفرم FM نیسان ساخته شده که نیسان 370Z هم از همین پلتفرم استفاده میکنه
    نیسان GT-R بر روی الگوی تکامل یافته از FM به نام پلتفرم PM ساخته شده.
    یک Q50 با تجهیرات مناسب حدود 38/000 دلار قیمت داره که به نظرم خیلی مناسبه

    تریم Red Sportشُ خیلی دوست دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاسین

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    افتخارم در زندگی اینه عاشق رنو نیسان و برند لوکسشون اینفینیتیم ❤❤❤ این گروه خودرو سازی یکی از ستون های صنعت خودروسازی دنیاس این جمله رئیس گروه دایملر بود که صنعت خودروسازی دنیا به رنو نیسان خیلی مدیونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sina

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2643 ديدگاه)

      یاسین جان
      بنظرت پیوستن نیسان و رنو بهم بیشتر به نفع کدوم یکی بود؟
      بعد الان اینفینیتی هم مالکیت مشترک داره؟
      حضور میتسو چجوریه ؟
      ممنونم پیشاپیش از پاسخگویی ات

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یاسین

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (658 ديدگاه)

        خواهش میکنم سینا جون ببین اتحاد خودرویی این دوتا اساسا بر پایه این شکل گرفت که انتقال دانش و تکنولوژی انجام بدن مثلا رنو به نیسان خیلی تو زمینه طراحی کمک کرد یا مثلا نیسان به رنو تو زمینه ارتقای سیستم های چهارچرخ متحرک ولی خب نکته کلی که وجود داره این دوتا موقعی که یه پلتفرم مشترک رو باهم تعریف میکنن و ازش استفاده میکنن اینطور نیست که فقط یکیشون طراحیش کرده باشه باهم مهندسیش کردن منتهی هرکی اون چیزی که بلد بوده رو کرده تا به یه پلتفرم خوب رسیدن حتی ماشینهای اختصاصیشون مثلا نیسان های سری Z اینطور نیست که مهندسین رنو در اون بی نقش بوده باشن این دوتا کمپانی تو بحث اون روح مهندسی که تو ماشینه با هم کار میکنن در کل به نفع جفتشون بوده و عملا اینکه وقتی یکی داره تو یه بازاری ماشین میفروشه به سود اون یکی هم میشه چون مشترک المنافع هستن فروش نیسان تو امریکا پولش توجیب رنو هم میره
        اینفینیتی که خب برند لوکس نیسانه و اوج واقعیش وقتی بود که رنو نیسان با دایملر همکارشدن اینجوریه که مالکیت مالی اینفینیتی مال رنو نیسانه اما بحث مهندسی خب ببین اینفینیتی داره از چی استفاده میکنه از پلتفرم های رنو نیسان پلتفرم های رنو نیسان از کجا اومدن از مهندسی هردوتاشون ولی وقتی به مرحله طراحی و تجیهزات میرسه دیگه رنو خیلی نقشی نداره جز اون دانشی که از قبل به نیسان انتقال داده اینفینتی رو خود نیسان عملا به سرانجام میرسونه
        داستان میتسو اینه صنایع سنگین میتسوبیشی شامل خیلی بخشهاس هواپیما میسازه ماهواره میسازه کشتی میسازه ماشینم میسازه رنو نیسان اومد اون بخش سهام خودروسازی میتسوبیشی رو خرید در حال حاضر برنامه اینه که میتسو اولا شروع کنه یه ماشینایی رو روی پلتفرم های رنو نیسان تعریف کنه که با برند میتسو تو دنیا فروش برن در کنار اونم میتسو که مشکلات مالی داشته حالا دیگه نگرانی هاش برطرف شده تا بتونه انرژی بزاره با کمک رنو نیسان پلتفرم های اختصاصی میتسو تعریف بشه و ماشین های جدیدی از میتسو ببینیم
        امیدوارم جواب سوالاتو تونسته باشم داده باشم سینا جون
        برند

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. #ali.m#

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          اگر رنو_نیسان بتونه میتسو رو برگردونه ب دوران اوج خودش و مدل های افسانه ایشو دوباره زنده کنه واقعا شاهکار کرده و خیلی ها رو خوشحال میکنه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. mehdi

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رنو تکنولوژی بالایی نداره که بخواد به نیسان تزریق کنه حتی کل فرانسه هم همین طور…
    فرانسه اصلا تو ماشین لوکس ساختن مشکل داره…بیشتر کسی که داره استفاده میکنه در این سهم مشترک رنوست…چون رنو سطحش پایین تر از نیسان…..تو همه مدل ها رنو اکثرا از پلت فرم های نیسان استفاده میکنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا