اینفینیتی

تیزر کانسپت پرفورمنس الکتریکی شده اینفینیتی

در رویداد خودرویی پبل بیچ سال ۲۰۱۸ شاهد معرفی کانسپت پرفورمنس الکتریکی شده‌ی جدیدی از طرف اینفینیتی خواهیم بود. این خودروی مفهومی نشان دهنده‌ی حرکت ژاپنی‌ها به‌سوی آینده‌ای تمام الکتریکی هستیم.


اگرچه نام این خودرو را نمی‌دانیم اما می‌توان گفت این کانسپت اولین پروژه‌ای است که توسط مدیر طراحی جدید اینفینیتی و مدیر اسبق طراحی ب ام و آقای کریم حبیب هدایت شده است. البته تیم‌های طراحی اینفینیتی در ژاپن، بریتانیا و آمریکا نیز کمک‌حال او بوده‌اند.

بنا به گفته اینفینیتی، این خودرو پنجره‌ای به سوی آینده و ارائه‌ی هیجان و پرفورمنس قوای محرکه الکتریکی شده خواهد بود.

حبیب همچنین این کانسپت جدید را به عنوان راهنمای آینده‌ی اینفینیتی معرفی کرده است؛ بنابراین محصولات آینده این برند لوکس کاملا قدرتمند، کم‌مصرف و همچنین لذت‌بخش خواهند بود. همه‌ی این‌ها خبری خوب برای طرفدارانی است که هنوز هم درباره عدم جذابیت خودروهای الکتریکی نگران هستند.

کانسپت جدید اینفینیتی قدم‌های پروتوتایپ ۹ که سال پیش و همین رویداد پبل بیچ معرفی شده بود را دنبال خواهد کرد. همچنین کانسپت Q Inspiration نیز روی این خودرو تأثیر داشته است.

اینفینیتی برنامه‌هایی برای عرضه اولین خودروی تمام الکتریکی خود در سال ۲۰۲۱ دارد. این خودرو به همراه محصولات هیبریدی متعددی وارد بازار خواهد شد. مدل‌های هیبریدی اینفینیتی از پیشرانه بنزینی کوچک و باتری کارایی استفاده خواهند کرد. این مدل‌ها دارای تکنولوژی الکتریکی e-POWER خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا