اینفینیتی

جزئیات و قیمت‌گذاری اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۱۷

جزئیات اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۱۷ به‌تازگی منتشر شده‌اند و خبر از اندکی افزایش قیمت و همین طور یک پیشرانه با سطح قدرت بالاتر می‌دهند. قیمت مدل ۲۰۱۷ برابر ۴۴۰۹۵ دلار اعلام شده که ۵۰۰ دلار بیشتر از اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۱۶ است. البته انتخاب سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ محرک، هزینه‌ای اضافی برابر ۱۸۰۰ دلار برای مشتری در بر خواهد داشت.

2016-infiniti-qx60-front-three-quarters

2016-infiniti-qx60-rear-three-quarters
QX60 مدل ۲۰۱۷ مجهز به یک موتور ۳.۵ لیتری V-6 است که در کنار یک گیربکس انتقال متغیر پیوسته (CVT)، قدرتی برابر ۲۹۵ اسب‌بخار و گشتاوری معادل ۳۶۶ نیوتن‌متر برای آن فراهم می‌کند؛ یعنی به ترتیب، در حدود ۳۰ اسب‌بخار و ۳۰ نیوتن‌متر بیشتر از مدل ۲۰۱۶. این در واقع، همان سیستم پیشرانه‌ای است که قبلاً در آپدیت نیسان پت‌فایندر، مدل هم‌خانواده و هم‌پلتفرم QX60، معرفی شده است. از دیگر بروزرسانی‌های قابل‌توجه در این مدل می‌توان به یک درب عقب اتوماتیک اشاره کرد که با ضرب پا در زیر سپر باز می‌شود. همچنین در پکیج ارتقا یافته «پرمیوم پلاس»، سرویس‌های «اینفینیتی InTouch» افزوده شده‌اند. یک پکیج «تئاتر» نیز با امکان نقطه اتصال وای‌فای و ۲ نمایشگر ۸ اینچی در دسترس قرار گرفته است. البته در مورد اصلاحات در طراحی و استایل خبر خاصی وجود ندارد؛ چرا که QX60 برای مدل سال ۲۰۱۶ یک فیس‌لیفت را تجربه کرده است.

2016-infiniti-qx60-front-interior-seats

2016 Infiniti QX60
بسیاری از پکیج‌های ارائه شده در مدل قبلی، همچنان برای مدل ۲۰۱۷ نیز ارائه می‌شوند؛ از جمله پکیج «دستیار راننده» با هزینه‌ای برابر ۱۸۵۰ دلار و امکاناتی نظیر کروز کنترل انطباقی و هشدار نقطه کور. پکیج‌های «پرمیوم پلاس» و«تئاتر» که در بالا به آنها اشاره شد، به ترتیب هزینه‌ای برابر ۲۹۰۰ و ۲۱۰۰ دلار دارند. پکیج «پرمیوم» که شامل آیتم‌هایی مانند یک سیستم صوتی Bose و سیستم کلید هوشمند اینفینیتی موسوم به “Enhanced Intelligent Key” می‌شود، در مجموع قیمتی برابر ۱۸۰۰ دلار برای مشتری در بر خواهد داشت. پرداخت ۷۳۰۰ دلار برای پکیج آپشن «دلوکس تکنولوژی» شاید رقم بالایی به نظر برسد، ولی باید این موضوع را نیز درنظر گرفت که این پکیج شامل تمام امکانات مجموعه «دستیار راننده» و تجهیزات سودمند دیگری چون چرخ‌های ۲۰ اینچی و یک مونروف در بالای سر ردیف دوم و سوم می‌شود. در همین حال، یک رنگ‌آمیزی پرمیوم و چرخ‌های ۲۰ اینچی، به ترتیب با هزینه‌ای برابر ۵۰۰ و ۱۰۰۰ دلار نیز در دسترس مشتری قرار می‌گیرند.

اکنون پس از معرفی QX60 مدل ۲۰۱۷ و ارائه آن به بازار، اینفینیتی به دنبال انتشار اطلاعات مدل هیبرید QX60 در اواخر سال جاری میلادی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2033 ديدگاه)

    اول صبحی بهش نگاه کردم انرژی مثبت گرفتم

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      من پول این رو میدم بنز میخرم هزار برابر لذت میبرم.
      اسم مرسدس بنز میارزه به کل خودروسازی ژاپن.

      موافقم 0
      مخالفم 2
  2. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (18 ديدگاه)

    نمای جانبی زیاد جالب نیست و خودروهای استیشن را تداعی میکند.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. مجید

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    اینفینیتی برای نیسان مثل لکسس برای تویوتاست من خیلی ماشین هاش رو دوست دارم ای کاش تو ایران میومد

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1485 ديدگاه)

      داداش اگرم بیاد واسه از ما بهترونه مگه اینکه شمام جزو مرفهین بی درد باشه با اکثر مردم اینجا پارس و سمند نهایت چیزیه که بهش میتونن فکر کنن

      موافقم 0
      مخالفم 1
  4. king 918

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    کم کم کابین های اینفینیتی دارن تغییر میکنن
    باز خوبه ………..//////////////////////

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. uss zumwalt DDG-1000

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    به نظر من که خیلی عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احمد باقری

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی خوبه.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا