اینفینیتی

جشن سی‌سالگی اینفینیتی با معرفی نسخه‌های ویژه در پبل بیچ

امسال اینفینیتی سی‌سالگی خود را جشن می‌گیرد و به این مناسب نسخه‌های ویژه‌ای از محصولات خود را تدارک دیده است. این نسخه‌های ویژه که Edition 30 نام دارند، در پبل بیچ امسال معرفی خواهند شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این خودروها وجود ندارد اما اینفینیتی گفته است این نسخهٔ ویژه برای مدل‌های Q50، Q60، QX50، QX60 و QX80 ارائه خواهد شد و همهٔ آن‌ها از ویژگی‌های ظاهری خاصی برخوردار خواهند بود تا به‌راحتی از نسخه‌های معمولی متمایز شوند.

این ویژگی‌ها شامل قاب کرومی تاریک جلوپنجره، آینه‌های جانبی مشکی و رینگ‌های تیره می‌شود درحالی‌که زیر سپری عقب همرنگ بدنه هم این پکیج را تکمیل می‌کند؛ اما مهم‌تر از همه اینکه تمامی مدل‌های Edition 30 به‌صورت استاندارد به تکنولوژی‌های کمک‌راننده‌ای مجهز شده‌اند که معمولاً بخشی از پکیج ProAssist هستند. ازجملهٔ این تجهیزات ایمنی می‌توان به کروز کنترل هوشمند، دستیار کنترل فاصله، سیستم دید اطراف سیستم جلوگیری از برخورد عقب و هشدار برخورد جلو اشاره کرد.

معاون ارشد اینفینیتی آمریکا آقای «جف پاپ» دربارهٔ این نسخه‌های ویژه گفته است:

اینفینیتی برای تعریف مجدد قوانین در فضای لوکس متولد شده است و مدل‌های Edition 30 با طراحی متمایز و فناوری‌های کمک‌رانندهٔ پیشرفته که ما در آن پیشگام بوده‌ایم، جدیدترین بازتاب این دیدگاه است

اینفینیتی خانوادهٔ مدل‌های Edition 30 را در پاییز امسال با مدل ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌کند و قیمت آن‌ها را در زمانی نزدیک به عرضه اعلام خواهد کرد.

اینفینیتی در سال ۱۹۸۹ به‌عنوان برند لوکس نیسان تأسیس شد و از نوامبر همان سال فروش محصولات خود در ایالات‌متحده را آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان فعالیت می‌کند اما به دلیل فروش پایین، اوایل سال آینده از بازار اروپای غربی خارج خواهد شد. هدف اینفینیتی برای سه سال آینده الکتریکی‌سازی کردن کل سبد محصولات خود است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ایمان

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    به نظرم اگه رنو با فیات کرایسلر برای ادغام به توافق برسن نیسان باید راهشو از رنو جدا کنه
    ۱. نیسان برند بزرگ تر و پر درآمد تری هست نسبت به رنو
    ۲. حق رای در این اتحاد بزرگ رو نداره
    ۳. توجهات به نیسان کمتر میشه به احتمال زیاد
    ۴. نیسان شرکت قدرتمند و بزرگی هست که احتیاج به شرکت مادر نداره و خودش میتونه آقای خودش باشه
    ۵. همراه با اینفینیتی میتونن کارهای بزرگی انجام بدن
    ? Nissan and Infiniti ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا