اینفینیتی

رونمایی هیبریدی جدیـد اینفینیتی

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: وقتی هوندا اعلام نمود که پروژه آکورا NSX را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند، نیسان نیز در تب‌وتاب ارائه مدل جدیدی برآمد تا در مقابل رقیب هموطن خود چیزی کم نداشته باشد . . .

Infiniti Emerg-E

این اولین‌باری است که اینفینیتی از پلت‌فرمی بهره‌ می‌گیرد که پیشرانه اصلی آن در وسط نصب شده و دو موتور الکتریکی نیز بر آن قرار گرفته که در نهایت Emerg-E را قادر ساخته در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ و در کمتر از ۳۰ ثانیه نیز به سرعت ۲۱۰ کیلومتر برساعت دست یابد.

Infiniti Emerg-E

این هیبریدی با یکبار شارژ می‌تواند مسافتی در حدود ۴۸ کیلومتر را طی کند. پس از آن نیز موتور سه سیلندر بنزینی به مدار وارد می‌شود. با طول دقیق ۴.۴۴۵ متر، این خودرو هنوز به صورت مفهومی باقیمانده است.

اینفینیتی اعلام کرد که تاکنون فقط دو دستگاه Emerg-E را به تولید رسانده که هم‌اکنون نیز در مرکز تحقیقاتی نیسان در ساندرلند انگلستان نگهداری می‌شوند.

Infiniti Emerg-E
Infiniti Emerg-E
Infiniti Emerg-E
Infiniti Emerg-E

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Japan & Germany

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    خیلی هم عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا