بنتلی

آشنایی با بنتلی بنتایگای ضدگلوله اینکاس

همین چند روز پیش بود که خبر مربوط به معرفی ب ام و X5 ضدگلوله منتشر شد. اگر میزان اشرافیت این قدبلند آلمانی رضایت شما را جلب نمی‌کند پس بهتر است بنتلی بنتایگای ارتقا یافته توسط شرکت اینکاس را تماشا کنید. داشتن این سطح از جذابیت و امنیت حدود ۵۰۰ هزار دلار آب می‌خورد!


بنتایگای ضدگلوله سطح حفاظت BR6 را دارد به این معنی که گلوله‌های ۷.۶۲ میلی‌متری سلاح‌هایی همچون کلاشنیکف را جذب کرده و خنثی می‌کند. همچنین کف زرهی این خودرو می‌تواند در برابر دو نارنجک دستی DM51 دوام بیاورد. همچنین حفاظت بیشتری برای باک سوخت، باتری و واحد کنترل الکترونیکی بنتایگا در نظر گرفته شده است.


این بنتایگا شبیه نسخه‌های استاندارد دیگر بوده اما به برخی ویژگی‌های خودروهای امنیتی همچون چراغ‌های اضطراری پشت جلوپنجره مجهز شده است. خریداران همچنین می‌توانند ویژگی‌های سفارشی دیگر همچون سیستم دودزا، خاموش کردن آتش در پیشرانه و دستگیره‌های درب برقی را انتخاب کنند.


تغییری در قوای محرکه‌ی این شاسی‌بلند بریتانیایی رخ نداده و پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی آن قدرت ۶۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری دارد. این نیروگاه بزرگ با گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک همکاری می‌کند. اینکاس اشاره‌ای به پرفورمنس بنتایگای ضدگلوله نکرده اما انتظار نداریم این خودرو هنوز هم بتواند شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴ ثانیه‌ای مدل استاندارد را ثبت کند.


بنتلی در حال حاضر مشغول توسعه‌ی بنتایگای فیس لیفت بوده و در نمای جلو و عقب آن تغییراتی رخ خواهد داد. همچنین تغییراتی نیز در کابین اعمال خواهد شد اما فعلاً اشاره‌ای به جزئیات قوای محرکه‌ی آن نشده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. MAHDI

    ۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    بخاطر نوع رنگبندی ب ام وX5 خیلی مخوف بود.تصاویر نسخه تست شده X5 رو میشه تو BMW BLOG دید که شاید صدها شلیک بیشتربهش شده.

    وقتی عکاس خوب نباشه کابینی به زیبایی بنتلی بنتایگا هم جذاب دیده نمیشه. آخه این چه عکس هایی هستش که از کابین باشکوه این ماشین گرفتن.خیلی بدم از این نوع عکاس ها میاد که عکس هاشون نه تنها جذابیت ماشین رو نشون نمیده بلکه جذابیتش رو ازش میگیره.
    بنتلی بنتایگا خیلی خیلی ارزشمنده.کابین باشکوه.عملکردفوق العاده. شتاب گیری خیره کننده. و خیلی چیزای دیگه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا