بنتلی

آقای بسیار خاص: بنتلی بنتایگا مولینر

اگرچه حضور بنتلی بنتایگای خاص شده توسط مولینر در نمایشگاه خودروی ژنو یک راز نیست اما از نظر ویژگی‌های سفارشی خودرویی کاملاً خاص محسوب می‌شود.


این خودرو که پیش از رونمایی رسمی در فستیوال چلتنهام ۲۰۱۸ معرفی شده نام کامل Bentayga by Mulliner, Inspired by The Festival را داشته و یک خودروی خاص است که به منظور همکاری طولانی‌مدت با کلوب جاکی طراحی شده است.


طراحان بنتلی در زمان تولید این بنتایگا سفارشی نیم نگاهی به ورزش اسب‌سواری داشته‌اند و البته از رنگ مشهور سبز مسابقه‌ای برای بدنه استفاده کرده‌اند. این شاسی‌بلند بسیار لوکس دارای رینگ‌های ۲۱ اینچی با رنگ تیره می‌باشد.


کابین نیز حال و هوای بسیار ویژه‌ای دارد. برای مثال باید به چرم زین مانند و دوخت‌های آبی روی درب‌ها و صندلی‌ها اشاره کرد. همچنین یک اسب طلایی گرافیکی نیز روی پانل روکش سرنشین کناری نقش بسته است. در عین حال هر صندلی دارای نشان‌های اسب و جاکی می‌باشد.


مدیر فنی مولینر می‌گوید:

فستیوال چلتنهام به عنوان یکی از بهترین فستیوال‌های اسب‌سواری در سراسر دنیا شناخته شده و این حس خاص مسابقات فرصت بسیار مناسبی برای معرفی یکی از خاص‌ترین شاسی بلندهای دنیا یعنی بنتلی بنتایگا می‌باشد.

او اضافه می‌کند:

تیم مولینر در طراحی این خودرو الهام‌پذیری زیادی از سبک زندگی اسب‌سواران داشته و این امر ما را برای استفاده از متریال و تکنیک‌های جدید به منظور توسعه یک محصول بسیار ویژه ترغیب کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Kamran

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    اقای خاص

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    این ماشینو از نزدیک دیدم و به نظر پوله مارکشو میگیره تا خاص بودنشو
    بنظر من نهایت مبلغ پرداختی براش نباید بیشتر از ۱۵۰ هزار دلار باشه ولی خب بنتلیه دیگه باید یه ۱۵۰ هزارتایی براش بیشتر بگی.
    بنز G ، پورشه کاین و خیلی شاهکارهای دیگه ای هست بجای این گرون قیمت.
    ولی خب میگن طرف بنتلی سواره پس خیلی کَسه برا خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amirferrari

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (352 ديدگاه)

      داداش این خودروهایی که اسم بردی هر کدوم یه کلاس خودرویی دارن،بنز G تو زمینه آفرود فرمانروایی میکنه و کاین هم یه کراس اوور اسپرته تا یه خودرو فوق لوکس! بنتیاگا یه خودرو شاسی بلند اشرافی محسوب میشه با موتور ۱۲ سیلندر و شتاب ۳.۵ ثانیه ای،قرار نیست چون همه شون شاسی بلندن تو همه زمینه ها شبیه هم باشن،سعی کن هیچ وقت قیمه ها رو نریزی تو ماستا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین دهمرد

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (2416 ديدگاه)

        با پورشه که میشه مقایسه کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. net

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    خیلی طراحی داخلی و بیرونی زشتی داره این کراس اور بنتلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. akrh78

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1356 ديدگاه)

    اره طراحی فقط سانتافه اسپورت نسل قبل و گرنجور نسل بعد و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. یاس ی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    حسین جان دهمرد تنها ماشینی که میشه بنتایگا را باهاش مقایسه کراس اور رولزرویس هستش نه اینایی که اسم برده شد. اساس ساخت ماشینهایی مثل بنتلی و رولزرویس با بقیه فرق میکنه، چرمی که داخل بنتایگا به کار رفته قیمت دوتا ماشینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا