بنتلی

گرامیداشت بنتلی کانتیننتال GT با سری Timeless

چهل سال از عرضه بنتلی کانتیننتال GT می‌گذرد… بنابراین این خودروساز بریتانیایی برای گرامی داشت این مدل خاص سری خاص Timeless را ارائه کرده است.


سری Timeless که بر پایه کانتیننتال GT کانورتیبل ساخته شده دارای سطح وسیعی از ویژگی‌های اختصاصی است تا بدین ترتیب بیشتر از همیشه با دیگر نسخه‌های استاندارد این خودرو متمایز گردد.


جلوپنجره کروکی روشن تنها تغییر نمای ظاهری است اما کابین دارای ترکیب‌های پوشش چرمی متنوعی بوده و تریم چوب مخصوص را نیز نباید از یاد برد. از دیگر تجهیزات و ویژگی‌های سفارشی می‌توان به غربیلک فرمان دو رنگ، دوربین دید عقب و صندلی‌های جلوی سردشونده به همراه ماساژ اشاره کرد؛ و البته نشان‌های خاص در داخل و خارج خودرو نصب شده‌اند و همچنین نباید رکاب‌های منحصربه‌فرد و چراغ‌هایی را فراموش کرد که در هنگام ورود و خروج به خودرو به سرنشینان خوشامد می‌گویند.

مشتریان آمریکایی شاهد غرش پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۸۲ اسب بخار خواهند بود. رینگ‌های ۲۱ اینچی در نمونه‌های آمریکایی به کار گرفته خواهند شد. نسخه‌های مخصوص بازار اروپا از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با خروجی ۵۲۱ اسبی استفاده خواهند کرد و رینگ‌های ۲۰ اینچی به‌صورت استاندارد در زیر خودرو حاضر خواهند بود. همچنین کیت بدنه همرنگ بدنه که از نسخه GT اسپید گرفته شده و کالیپرهای ترمز مشکی از دیگر ویژگی‌های این خودرو خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI . TUNING

    ۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    وافعا خوشگل و جذاب تر شده ای کاش مدل استانداردش هم این طوری بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. افشین

    ۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (80 ديدگاه)

    عاشق کانتینتال بودم و هستم. ولی دیگه داره قدیمی میشه.امیدوارم بنتلی هرچه زودتر نسل جدزدشو معرفی کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۷ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2027 ديدگاه)

      اگر منظورت از قدیمی شدن طراحیشه
      من قبول ندارم
      بنتلی در این طراحی در عین زیبایی اصالت و پیشینه اش روهم حفظ کرده
      کلا طراحی این ماشین حس خوبی به من میده
      دقیقا اون چیزیه که باید باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. charger

    ۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (396 ديدگاه)

    خیلی محشره اما یه سوال از بچه های سایت دارم
    دوازده سیلندر شش لیتری توﺋین توربو 582 اسب قدرت داره؟؟
    چجوریه که نیسان GT-R و 911 از یه موتور شش سیلندر بیشتر از این قدرت دارن؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reventon

      ۷ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (282 ديدگاه)

      سوال خیلی مهمی کردی
      اصولا بیرون کشیدن بالای ١٠٠٠ اسب از یه پیشرانه ١٢ سیلندر W شکل کار خاصی نداره ولی مساله مهم تو طراحی انجین این گونه ماشینا در نظر گرفتن نرمی و بدون سر و صدا بودن و طول عمر بالاس که اجازه گرفتن قدرت بیشتر رو از انجین میگیره
      همین اتفاق هم تو رولزرویس رخ داده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ماسل

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2433 ديدگاه)

      داداچ درعوض گشتاورش بالاست چون کورس پیستون بالاتره نسبت به gtr . وزن ماشین که زیاد باشه گشتاورش مهمتر میشه نسبت به قدرتش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمد

    ۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (224 ديدگاه)

    من اولین بار که کانتیننتال رو توی اهواز دیدم نفسم بند اومد. حتی دیدن این ماشین ضربان قلب آدمو بالا میبره. واقعا ماشینای انگلیسی لوکس و باشکوهن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا