بنتلی

معرفی بنتلی کانتیننتال GT نامبر وان سفارشی!

بنتلی به گرامی داشت ۱۰۰ سالگی خود ادامه می‌دهد و این بار خودرویی تولید محدود با نام کانتیننتال GT نامبر وان را معرفی کرده که ادای احترامی شایسته به بنتلی Blower شماره ۱ سال ۱۹۲۹ محسوب می‌شود.


این خودرو که توسط مولینر ساخته و پرداخته شده یک نسخه‌ی مدرن از خودروی مسابقه‌ای نمادین یاد شده بوده و تنها به تعداد ۱۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد.


هر خودرو دارای نشان روی گلگیر از جنس طلای ۱۸ عیار و همچنین تکه‌ای کوچک از پیستون بنتلی blower شماره ۱ خواهد بود. این قطعه‌ی کوچک که داخل یک صفحه‌نمایش چرخان بنتلی قرار گرفته یادآور اسپینر چرخه‌ای بنتلی شماره ۱ و دیگر محصولات نمادین این برند می‌باشد.


خودروی موردبحث که بر پایه کانتیننتال GT کانورتیبل شکل گرفته از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری ۶۲۶ اسب بخاری استفاده کرده و آن را می‌توان با دو رنگ دراگون رد یا بلوگا سفارش داد. از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به پکیج Centenary، مشخصات بلک لاین، کیت بدنه‌ی کربنی و جلوپنجره‌ی نامبر وان رنگ‌آمیزی شده اشاره کرد.


پکیج Centenary شامل مواردی همچون نشان‌های خاص روی چرخه‌ای جلو و عقب، لامپ‌های خوشامدگویی LED، نشان Centenary روی اهرم تعویض دنده و غربیلک فرمان و… می‌باشد. از جمله ویژگی‌های خاص دیگر نیز می‌توان فیلر جواهرنشان و رینگ‌های ۲۲ اینچی MDS را نام برد.


داخل کابین این بنتلی سفارشی ترکیب رنگ جدیدی به چشم می‌خورد. غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده با پوشش آلکانترا، تریم چوب متمایز، پشت‌سری‌های جدید و… جزو دیگر مشخصات متمایز کانتیننتال GT شماره ۱ هستند. یک پلاک نامبر وان نیز در داخل کابین به چشم می‌خورد.

این خودرو آخرین‌مدل از سه‌گانه‌ی Centenary بنتلی بوده و قبلاً شاهد رونمایی از مولسان W.O. ادیشن و کانتیننتال GT شماره ۹ هم بوده‌ایم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Meysam

    ۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (48 ديدگاه)

    پشمااااااااااااااام?
    میخوامش ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نوید جهرمی

    ۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Meysam

      ۷ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (48 ديدگاه)

      با من بودی؟
      یا با بنتلی؟
      فکر کنم با من?
      مرسی مخلصم??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. حامد

    ۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (33 ديدگاه)

    خدا وکیلی
    توی عکس اول اون بنتلی که مال 90 سال پیش هستش (1929)،
    میرزه و صد شرف داره به کل ایران خودرو و سایپا .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Sajjad

    ۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    مشکیشو عشقه
    واقعا نامبروانه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا