بنتلی

جلب‌توجه بنتلی کانتیننتال GTC استارتک در فرانکفورت

کمپانی تیونینگ استارتک با یک دستگاه بنتلی کانتیننتال GTC سفارشی روانه‌ی نمایشگاه فرانکفورت شده است. این خودرو دنباله‌روی مدل سقف ثابتی است که چند ماه پیش در نمایشگاه ژنو حضور داشت و تغییرات ظاهری آن مشابه مدل قبلی است.


در نمای جلو شاهد یک سپر جدید با بال فیبر کربنی یکپارچه‌ای خواهید بود که در آلمان ۶۹۰۲ یورو قیمت دارد. آینه‌بغل‌های فیبر کربنی نیز با بهای ۲۱۶۵ یورو در دسترس هستند درحالی‌که بهای اسپویلر عقب با طرح براق و دیفیوزر نیز به ترتیب ۳۳۳۲ و ۵۳۵۵ یورو اعلام شده است.

استارتک همچنین رنگ کرومی بدنه را با قیمت ۷۲۱۱ عرضه می‌کند. این پوشش بدنه دارای حفاظت سرامیکی بوده و البته باید به اگزوزهای ۶۵۵ یورویی هم اشاره کنیم که جلوه‌ی دیگری به این خودروی بریتانیایی بخشیده‌اند. تکمیل کننده‌ی ظاهر کانتیننتال GTC رینگ‌های ۲۲ اینچی مونو استار M با قیمت ۳۲۱۳ یورو می‌باشد. البته اگر بخواهید رینگ‌های استاندارد را نگه دارید این تیونر به شما فاصله دهنده‌های ۱۱۴۲ یورویی را پیشنهاد خواهد کرد که باعث می‌شود پهنای هر اکسل ۳۰ میلی‌متر افزایش یافت. کیت کاهش ارتفاع این خودرو نیز باعث نزدیک‌تر شدن ۲۵ میلی‌متری کانتیننتال GTC به سطح زمین شده و البته ۱۴۰۴ یورو هم برای مالک هزینه در پی خواهد داشت.

باز کردن درب خودرو نشان دهنده‌ی کابینی ارتقا یافته است که پوشش چرم آن خودنمایی می‌کند. تریم کربن/چوب استارتک با قیمت ۸۵۶۸ یورو در دسترس می‌باشد و البته کف‌پوش‌های چرمی سفارشی هم قیمت قابل‌توجه ۱۰۲۳۴ یورویی دارند که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند.


این خودرو هم‌اکنون در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    اگه اینا ماشینه، کاربری اینایی که ما داریم چیه؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Sajjad

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      سلاطین با پلتفرم های یکسان

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Infinite

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (452 ديدگاه)

    ممنون از استارتک که نشون داد چطور میشه داشبرد و چوب‌کاری‌های زیبای یک ماشین رو خراب کرد…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا