بنتلی

معرفی بنتلی کانتیننتال GTC باواریا ادیشن

بنتلی جدیدترین خودروی سفارشی خود را با نام کانتیننتال GT کانورتیبل باواریا ادیشن معرفی کرد. این خودرو که توسط مولینر توسعه یافته از زیبایی منطقه‌ی باواریا در آلمان الهام گرفته است.


خودروی یاد شده حاصل ذهن خلاف مدیر طراحی بنتلی آقای استفان سیلاف بوده و گفته شده پیش از نمایش در رویدادی ویژه در نمایندگی بنتلی در مونیخ در انگلستان خودنمایی خواهد کرد.


آنچه که باعث تمایز این خودرو با مدل‌های استاندارد می‌شود ویژگی‌هایی همچون رنگ‌های نمادین باواریاست که شامل رنگ سفید بدنه و رنگ آبی سقف می‌باشد. این ترکیب رنگ نشان دهنده‌ی الگوی پرچم ایالت باواریای آلمان است.


همین الگوی رنگی را می‌توانید در گلگیر جلو هم ببینید. سپس به رینگ‌های ویژه‌ی ۲۲ اینچی مولینر و جلوپنجره‌ی خاص بنتلی با بخش کرومی روشن در پایین آن می‌رسیم که بر ظرافت و شیک بودن این خودروی سفارشی تأکید دارند.


اما بنتلی کابین را هم دستخوش تغییر کرده و الگوی پرچم باواریا روی پشت‌سری‌ها دیده می‌شود. پلاک خاص بنتلی باواریا ادیشن، دوخت‌های متضاد سفید روی صندلی‌ها، پانل درب‌ها، کنسول مرکزی، غربیلک فرمان و کف‌پوش‌ها نیز از جمله ویژگی‌های سفارشی بخش داخلی هستند.


اگرچه اشاره‌ای به بهبود قوای محرکه‌ی بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل نشده اما انتظار داریم همان پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه در این خودرو بکار رفته باشند. این نیروگاه عظیم قدرت ۶۲۶ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    در این کلاس خودرویی من محصولی
    معرکه از بی ام‌ و رو انتخاب میکنم یعنی

    (Bmw 8 Series Night Sky Edition)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Seyed.AMG

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (75 ديدگاه)

      بنظرم استون مارتین DBS SuperLegra ولانته از همشون جذاب تره .
      کلا dbs بنظرم نه تنها زیباترین محصول استون بلکه زیباترین خودروی مدرن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ardalan

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (80 ديدگاه)

    این که از یه ایالت الهام بگیری برا طراحی یه ماشین خودش مسخرست.حالا این نکته که یه کمپانی انگلیسی که مالکش فولکس واگنه از باواریا که همه با بی ام و میشناسنش برا طراحی ماشینش الهام گرفته مسخره تر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      آئودی هم تو باواریا (شهر اینگول اشتادت) طراحی و تولید میشه. بعد اینکه باواریا به عنوان بزرگترین و پولدارترین ایالت آلمان به یه کمپانی ختم نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ویلیامز(بنتلی ،مکلارن، استون مارتین)

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (27 ديدگاه)

      دوست عزیز معرفی این نسخه ربطی به مالکش ینی فولکس واگن و یا بی ام و نداره! باواریا یه ایالت مهم و بزرگه، همونطور ک اکثر خودروسازا برای بازار های مهم نسخه مخصوص همون مکان رو معرفی میکنن اینم همینه فقط!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امیر

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    اولین جمله ای ک به ذهنم رسید با دیدن کابینش :چقد زیباس!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. net

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3063 ديدگاه)

    اگر سپر جلو توری مشکی نداشت و یکپارچه سفید ساده بود قشنگتر میشد.خطهای سفید صندلی جالب نیست و اگر یکپارچه صندلی چرم مشکی بود قشنگتر میسد.دریچه کولر بد هست.اگر داشبورد و اطراف دنده مشکی بود قشنگتر میشد.ال سی دی روی داشبورد که قابلیت چرخش داره و ثابت نیست و تبدیل به ساعت انالوگ میشه بد هست.رینگ خاکستری تیتانیوم قشتگه و اگر یه کم پره بیشتر داشت قشنگتر میشد
    در حال حاضر زیباترین ماشین روباز جهان بر ام و سری ۸ کابریولت هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا