بنتلی

معرفی اولین وای فای فوق‌العاده سریع داخل خودرو توسط بنتلی

آیا تاجری هستید که می خواهید کارهای مهم و تجاری خود را داخل خودرو و البته با استفاده از اینترنت پرسرعت و امن انجام دهید؟ خب شما خوش‌شانس هستید چراکه این خودروساز بریتانیایی در حال معرفی اولین وای فای فوق‌العاده‌ی داخل خودرو می‌باشد.


بنتلی می‌گوید این سیستم از سال آینده در تمامی محصولات عرضه خواهد شد و می‌تواند پوشش شبکه موبایلی بدون اختلالی را در طول سفر ارائه کرده و در عین حال عملکردی کاملاً مناسب در تمامی حالات دارد. این سیستم تا سرعت ۱۱۳ کیلومتر در ساعت کار کرده و به سرنشینان اجازه‌ی دسترسی به تعدادی از برنامه‌های تجاری و سرگرمی از جمله تماشای ویدئوی باکیفیت را می‌دهد.


سیستم موردبحث با همکاری ویاست، کمپانی ارتباطات جهانی که بیش از ۳۰ سال در این صنعت حضور دارد توسعه یافته است. این شرکت بیش از ۱۴ میلیون هات اسپات وای فای در حدود ۳۰ کشور را پشتیبانی و مدیریت می‌کند. این شرکت همچنین به نصب وای فای در هواپیماهای تجاری و دولتی نیز کمک کرده است.


سیستم معرفی شده توسط بنتلی با استفاده از شبکه خصوصی و مجازی VPN کار کرده و متعلقات آن داخل صندوق عقب کار گذاشته شده است. روتور هم به برق DC خودرو متصل شده است. روتر وای فای خودرو نیز به سایت ثابتی متصل شده و پس از آن نیز با اتصالات مخصوص به خود باعث ایجاد ارتباطی امن و قابل‌اعتماد در تمامی حالات می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    حالا دغدغه ما چیه؟
    پیش فروش پرایدو ۲۰۶ واسه سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تا وقتی که مسولان خودروسازی با ۲ برابر کردن قیمت ماشینهای داخلی موافقت کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mahdy

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    به نظرم کاربرد زیادی نداره خب صاحب بنتلی میتونه با چند دلار ناقابل پر سرعت ترین اینترنت های همراه رو داشته باشه که فکر میکنم واسه یکی که بنتلی داره اصلا پول به حساب نمیاد اون مبلغ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. كامي

      ۱۳ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (687 ديدگاه)

      حال ندارن جدا اپشنا رو تهیه کنن ..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. الهی

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (612 ديدگاه)

    چقدر خوشگله…………..

    عجب رنگی……

    عجب متریالی……….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا