مرسدس بنز

آتش زدن مرسدس-ای ام جی GT 63 S توسط بلاگر عصبی روس!

آیا خبر مربوط به پایین انداختن یک مرسدس-ای ام جی G63 از بالگرد در روسیه را به خاطر می‌آورید؟ ظاهراً دلیل آن کار مشکلات مربوط به عدم اطمینان خودرو و خدمات پس از فروش مرسدس بوده است. خب به نظر می‌رسد این بار یک وبلاگ نویس مشهور روسی نیز با چنین مشکلاتی دست به گریبان بوده و عصبانیت خود از این برند را به شیوه خبرساز دیگری نشان داده است.

میخائیل لیتوین یک فعال فضای مجازی در روسیه است که مشکلات زیادی با نمایندگی‌ای که مرسدس-ای ام جی GT 63 S خود را از آنجا خریده داشته است.

گفته می‌شود از زمانی که او خودروی را خریداری کرده کوپه چهار دربش سریعاً خراب شده و البته به مشکلش نیز رسیدگی نشده است. ظاهراً این فرد قبلاً ۵ بار خودروی خود را به نمایندگی برده و نمایندگی نیز هر بار به دلایلی خودرو را تعمیر نکرده یا آن را بدون تعمیر و به مدت چند هفته نگه داشته است.

در نهایت او تصمیم گرفته پیامی به مرسدس بفرستد و به همین خاطر خودروی خود را در وسط یک زمین خیس آتش زده است. ویدئوی مربوط به آتش‌سوزی GT 63 S موردبحث همین چند ساعت پیش منتشر شده و تا زمان نگارش خبر به بازدید بیش از ۸.۳ میلیون نفری دست یافته است. لیتوین دراین‌باره گفته است:

چند وقتی بود که فکر می‌کردم پس از تجربه چنین مشکلاتی چه کاری بکنم. فکر کردم ایده خوب آتش زدن خودرو است… همین است… من خوشحال نیستم.

ما داستان واقعی را نمی‌دانیم و مشخص نیست که این کار به‌صورت داوطلبانه و برای اظهار ناراحتی و عصبانی از مرسدس انجام شده یا اینکه برای جمع‌آوری لایک و کسب شهرت بوده است؛ اما از یک‌چیز مطمئنیم و آن اینکه چنین کاری بسیار هزینه‌بر بوده هرچند احتمال دارد میزان بازدیدهای صورت گرفته از ویدئو و خبر آن بتواند هزینه خودروی آتش گرفته را جبران کند!

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. ...

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی که میگید بخاطر اینه که میخواد به بساز بفروش آلمان تو روسیه صدمه برسونه
    ایشون
    یه بی ام وهm8 خرید بعد از این ویدیو
    و یه پورشه تایکان خرید
    که هردو شرکت
    شرکت آلمانی هستن 😐

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا