مرسدس بنزمسابقات

آیا تیم فرمول 1 مرسدس-ای‌ام‌جی فروخته خواهد شد؟!

گفته می‌شود تیم فرمول ۱ مرسدس-ای ام جی پتروناس پیش از پایان یافتن توافقنامه کنکورد فعلی در آخر سال ۲۰۲۰ به دنبال مالک جدیدی می‌باشد.


برخی رسانه‌ها به نقل از منابع موثق ادعا می‌کنند این تیم به دنبال مالک جدیدی است. طی این حرکت تیم مرسدس-ای ام جی از کارهای روزانه‌ی اداره‌ی تیم کنار خواهد بود اما همچنان به تولید و تأمین پیشرانه‌ها در فرمول ۱ ادامه خواهد داد.


گفته می‌شود خریداران بالقوه زیادی برای این تیم مشهور وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به خانواده‌ی ثروتمند مازپین اهل روسیه اشاره کرد که در زمینه محصولات شیمیایی فعال هستند. اخیراً هم نیکیتا مازپین در مسابقات قهرمانی فرمول ۲ شرکت کرده است. دیگر نامزد احتمالی یکی از میلیاردرهای مشهور یعنی راجر پنسک می‌باشد که اخیراً حقوق مربوط به مسابقات ایندی و پیست ایندیاناپولیس را خریداری کرده است. پنسک همچنین تیم های مسابقه‌ای متنوعی در مسابقات موتور اسپورت سراسر جهان دارد.


همان‌گونه که گفته شد این خبر با اغراق زیادی منتشر شده تا زمانی که مرسدس-ای ام جی به‌صورت رسمی چنین اخباری را تائید نکند هیچ‌چیزی قطعی نخواهد بود.


با این وجود فروش احتمالی تیم فرمول ۱ مرسدس-ای ام جی پتروناس در زمان جالبی اتفاق می‌افتد زیرا قوانین مسابقات در فصل ۲۰۲۱ تغییر خواهد کرد و گفته شده با این کار مسابقات بهبود پیدا کرده و البته برخی از تیم‌ها نیز ناراحت خواهند شد.


اواخر ماه پیش بود که گفته شد از سال ۲۰۲۱ به بعد حداکثر میزان هزینه‌های تیم‌ها در سال ۱۷۵ میلیون دلار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (353 ديدگاه)

    امیدوارم این کار لطمه ای به تیم نزنه خیلی از مرسدس خوشم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Abbas

    ۲۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    جون جدتون فقط به یه مشت روسیه ایه کمونیست نفروشینش،اصن چرا بفروشینش؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. P.K.H

    ۲۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    هیچ وقت قهرمانان مطلق دوست نداشتتم به جز بایرن علاوه بر این از مرسدس مطنفرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا