مرسدس بنز

اسباب‌بازی مرسدس G کلاس هم یک آفرودر قهار است!

همه‌ی ما ماشین‌های اسباب‌بازی را دوست داشته و برخی با آن‌ها بزرگ شده‌ایم. همه‌ی آن‌ها از ماکت‌های بسیار دقیق و سطح بالا گرفته تا خودروهای رالی RC در نزد ما جایگاه ویژه‌ای دارند. حتی مدل‌های فول سایز ساخته شده از لگو هم جذابیت‌های زیادی بین طرفداران ایجاد کرده‌اند. به همین خاطر است که با دیدن این مرسدس بنز G کلاس اسباب‌بازی به وجد آمده‌ایم!


البته نام واقعی این هیولای کوچک Taxxas TRX4 Mercedes G500 Wagon 4X4 RTR است که البته نام طویل و عجیبی محسوب می‌شود. این ماکت نشان‌دهنده نسل قبلی G کلاس بوده و علیرغم ابعاد کوچک خود در بحث آفرود کاملاً مدعی محسوب می‌شود. اگر حرف ما را باور نمی‌کنید کافی است دو ویدئوی منتشر شده را تماشا بفرمایید.


این خودروی اسباب‌بازی به سیستم چهار چرخ محرک، قفل دیفرانسیل‌های از راه دور، دنده‌سنگین و اکسل پورتال مجهز شده است. گلگیرهای داخلی پلاستیکی نیز تضمین می‌کنند آبی وارد قسمت‌های الکترونیکی نمی‌شود. شوک‌های آلومینیومی بکار رفته در سیستم تعلیق نیز باعث می‌شود این G کلاس کوچک با قدرت تمام ناهمواری را پشت سر بگذارد.


بله درست خواندید! این خودرو از دیفرانسیل‌های قفل شونده از راه دور استفاده می‌کند. شما می‌توانید این سیستم‌ها را با استفاده از ریموت کنترلر فعال کنید.


واضح است که چنین G کلاس کوچک اما توانایی قیمت بالایی خواهد داشت. یک سایت ایتالیایی در حال حاضر این اسباب‌بازی را با قیمت ۵۴۹ یورو عرضه می‌کند. با توجه به قیمت پایه ۱۲۴۵۰۰ دلاری مرسدس G کلاس واقعی، پرداخت کمتر از دوهزارم قیمت برای مدل اسباب‌بازی آن کاملاً توجه پذیر است. حداقل از نظر ما که این‌گونه است!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۳ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    حتی مدل rc هم از دسترس دوره ، چه رِسَد مدل اصلی ۱۲۴۰۰۰یورویی .
    داشتن اسباب بازیش هم رویاست .

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۳ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      اول که شاید اینجا دلار‌ گرون شده اما اسباب‌بازیش، خیلی هم قیمت مناسبی داره
      اسباب‌بازی های در این حد قیمتهای چند هزار دلاری دارن
      .
      قسمت جالبش هم برام سیستم تعلیق و همینطور اکسلهاش هستن که نمونه کوچک شده تکنولوژی واقعی G کلاس هست که بجای مرکز چرخ، تو ارتفاع بالای چرخ قرار میگیره و توانایی آفرود رو بالا میبره
      .
      فقط ایکاش که داخلش رو هم مثل خود خودرو واقعی کار کرده بودند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Seyed.AMG

    ۳ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (6 ديدگاه)

    اسباب بازی هاشون مدرن تر و تکنولوژیک تر از ماشین های واقعی ماست .
    فک کنم اگه پراید بهش بخوره تا صندوق عقب جمع میشه …

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. mohammad FM480

    ۳ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    خیلی جالبه.
    حداقل این اسباب بازی جی کلاس هم نمیتونیم بخریم .

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. ehsangt3

    ۳ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (164 ديدگاه)

    باسلام
    باتشکر از آقای احمد زاده لطفا از ماشین های آرسی هم بیشتر مطلب بگذارید
    این ماشین هم ماله ترکسس آمریکا هست که تو ایران تقریبا 10 میلیون تموم میشه البته تو ایران بخاطر تحریم وارد نمیشه این شرکت ترکسس ماشین های عالی تولید میکنه یه مدل داره به نام xo 1که به سرعت 165 کیلومتر در ساعت میرسه الکتریک هست و شتاب خیلی بالایی داره وبه صورت کارخونه ای هیچ آرسی نیترو و بنزینی بهش نمی رسه سریعترین آرسی دنیاست به دوستان پیشنهاد می کنم به کانال یوتیوب ترکسس یه سر بزنن کلیپ های خوبی داره هرچند فعلا تو ایران خیلی گرون شدن خودم یه آرسی دریفت دارم سال 96 خریدم 1400000 الان شده 4100000 دیگه حتی توان خرید آرسی رو هم نداریم

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. بختیاری

    ۳ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (19 ديدگاه)

    جزئیات بغلش و در هاش و شیشه هاش خیلی بده ولی خب پونصد دلار قیمت داره

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا