مرسدس بنز

اولین تیزر از مرسدس بنز CLA جدید 2020

مرسدس بنز به‌صورت رسمی در ماه آینده از نسل دوم CLA 2020 در رویداد CES لاس‌وگاس رونمایی خواهد کرد.


اما برای اولین تصویری تیزری از این خودرو منتشر شده که در آن کمی از پروفایل خودرو نمایان است. در این تیزر خط سقف خمیده‌ای برجسته شده که باعث تمایز CLA از A کلاس سدان جدید می‌شود.


مرسدس بنز CLA جدید که به جنگ رقبایی همچون ب‌ام‌و سری ۲ گرن کوپه‌ی جدید و آئودی A3 لیفت بک احتمالی خواهد رفت به عنوان احساسی‌ترین خودروی کلاس خود و همچنین یک شاهکار هوشمند دنیای خودرو توصیف شده است.

سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس
این خودرو از ویژگی‌های تکنولوژیک متمایزی سود می‌برد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX اشاره کرد. مرسدس همچنین اعلام کرده دستیار کابین MBUX نیز در CLA جدید حضور خواهد داشت. این سیستم درخواست‌های کاربر را بر پایه‌ی حرکات تشخیص داده و سطحی از هوشمندی را به کابین تزریق خواهد کرد. همچنین تکنولوژی واقعیت مجازی برای ناوبری و توانایی فهم دستورات صوتی غیرمستقیم هم وجود خواهد داشت.

باور بر این است که نسل جدید مرسدس CLA 2020 متریال باکیفیت‌تری در مقایسه با A کلاس خواهد داشت.


جدیدترین محصول مرسدس از پیشرانه‌های مشترک با A کلاس سود خواهد برد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پیشرانه‌های بنزینی در آمریکا و نمونه‌های دیزلی در اروپا اشاره کرد. نسل جدید CLA در نسخه‌های AMG 35 و AMG 45 هم عرضه خواهد شد و این مدل آخری قدرت بیشتر از ۴۰۰ اسب بخار خواهد داشت.


بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES خواهند توانست نگاهی عمیق‌تر هم به EQC و کانسپت ویژن اوربانتیک داشته باشند چراکه این دو خودرو برای اولین بار حضور در خاک آمریکا را تجربه خواهند نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. M

    ۲۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    والا من که دیگه قاطی کردم مغزم کشش جدا کردن و متمایز کردن این همه سدان بنز رو نداره

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. آرمین

    ۲۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (421 ديدگاه)

    چرا طراحی های جدید بنز اینجوری نچسب شده ؟!

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا