مرسدس بنز

اولین رانندگی با مایباخ S600 جدید

مرسدس بنز کلاس اس جدید مایه افتخار دایملر است. سدان لوکسی که نه تنها یک رهبر در حوزه فناوری خودرو به شمار می‌آید بلکه جذابیت‌های آن نیز هر علاقه‌مند به خودروهای رده بالای لوکس و تشریفاتی را مجذوب خود می‌کنند.

2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
در حالی که مایباخ مدل ۵۷ و ۶۲ در سال ۲۰۰۲ تا ده سال بدون تغییر خاصی در بازار حضور داشت، فروش ناامیدکننده آن برخلاف پیش‌بینی‌های دایملر، باعث خروج این برند تازه احیا شده از دایره تولیدات شد. اما نهایتاً استراتژی جدیدی برای نام مایباخ درنظر گرفته شد و اکنون سدان لوکس S600 را با این لقب مشاهده می‌کنیم.

2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
مایباخ S600 نسبت به مرسدس بنز S600 به‌مراتب خودروی لوکس‌تر و باکلاس تری است. گرچه ظاهر این دو خودرو تفاوت چندانی ندارند. با این حال افزودن ۲۰.۱ سانتی‌متر به فاصله بین دو محور باعث شده تا سطحی جدید از تجهیزات و رفاه برای سرنشینان این مدل فراهم آید. این در حالی است که به نسبت آخرین مدل مایباخ، با قیمت ۳۷۹ هزار دلار، مرسدس مایباخ S600 با قیمت ۱۸۹۳۵۰ دلار، قیمتی به‌مراتب کمتر و حدود نصف آن داشته و با اندکی اندازه کوچک‌تر، لااقل قدرت مانور و دینامیک بهتری را ارائه می‌کند.

2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
با افزودن به فضای کابین، صندلی‌های انفرادی عقب مانند صندلی‌های بیزینس هواپیماها دارای امکان خم شدن و تکیه‌گاه پا می‌باشند. بدین ترتیب استراحت و حتی خواب در این قسمت یا تماشای فیلم، لذت‌بخش خواهد بود. به گفته دایملر، قسمت عقب این خودرو آرام‌تر و بی‌صداتر از هر خودروی دیگری در دنیا می‌باشد. با این حال به نظر می‌رسد دایملر باید در سیستم سرگرمی سرنشینان عقب که کند و سخت عمل می‌کند، تجدیدنظر نماید.

2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
در زیر کاپوت این خودرو، موتور آشنایی قرار دارد که البته کمیاب نیز هست. این موتور ۱۲ سیلندر V شکل با توربوشارژر دوقلو و با حجم ۶.۰ لیتر، قادر به تأمین ۵۲۳ اسب بخار نیرو و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. این موتور نسبت به موتورهای هشت سیلندر AMG بزرگ‌تر، کم‌توان تر و پرمصرف‌تر است اما بیشتر مورد اقبال مشتریان لوکس پسند قرار می‌گیرد که به دنبال یک نشان V12 روی خودروی خود هستند.

2016 Mercedes-Maybach S600 twin-turbocharged 6.0-liter V-12 engine
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600 twin-turbocharged 6.0-liter V-12 engine
با این پیشرانه می‌توان به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۵.۰ ثانیه ای دست یافت. در حالی که شتاب آن احساسی همانند یک هواپیمای جت خصوصی را در هنگام برخاست به همراه دارد.

2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
این خودرو با سیستم تعلیق بادی مجهز به اسکنر مسیر، تجربه ای کاملاً ممتاز و بدون تکان و لرزش را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. با این وجود این یک خودروی بزرگ است و رانندگی با آن متفاوت از خودروهای اسپرتی می‌باشد.

2016 Mercedes-Maybach S600
۲۰۱۶ Mercedes-Maybach S600
فضای داخلی این مدل مایباخ، شباهت زیادی به کلاس S مخصوصاً مدل کوپه دارد. روکش چوب بسیار مرغوب و چرم دوخته شده با دست و کنسول مرکزی و سرتاسری عقب از جذابیت‌های این خودرو می‌باشند. با این وجود، افتراق بین این خودرو و نسخه‌های استاندارد کلاس S زیاد نیستند. شاید برای کسانی که به دنبال یک نسخه مشابه مایباخ ۶۲ هستند، نمونه مایباخ S600 پولمان که در نمایشگاه ژنو معرفی خواهد شد، یک نسخه بهتر باشد. در هر صورت با همین ویژگی‌ها، این خودرو به‌مراتب ارزشمندتر، پیشرفته‌تر، ایمن‌تر و مقرون به صرفه‌تر از رقبای انگلیسی خود نظیر بنتلی و رولز رویس است. هرچند طراحی ظاهری آن نشانی از اشرافی گری در خود نداشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۳ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    حرفی برا ایراد گذاشتن نزاشته!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      خوبه ولی اون حس پشت فرمون نشستن یک AMG رو نداره.

      S600 مایباخ : بنز بی بخار

      S65 AMG : بنز با غیرت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرید

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (46 ديدگاه)

      به قول فامیل دور : من دیگه حرفی ندارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. AMIRHOSSEIN0011

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام ببخشید اینو اینجا میگم ام بد جوری تو دو راهی قرار گرفتیم یا سه راهی :)
      ما بین خرید جک اتوماتیک یا جیلی دنده ای موندیم یا پرشیا ای ال ایکس
      از دوستان راهنمایی می خواستیم یا گزینه های بهتری بگند
      محدوده پولی که می خوام هزینه کنیم 50تا60

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نیما

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (276 ديدگاه)

        سورن elx بگیر . صفرش 36 میلیون .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. saeed.shariati

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (477 ديدگاه)

        امیر حسین جان سلام
        جک اتومات و جیلی دنده ای چینی هستن ولی بدرد نمیخورن دوستم جک داشت همش در تعمیرگاه بود و هر روز یه جاییش عیب پیدا میکرد جیلی هم زیاد تعریفی نداره اونم چینی یه از قدیم گفتن سگ زرد برادر شغاله حالا پارس هم اگه دست دوم بخری خوبه صفر قطعاتش واقعا اشغاله اگه من بودم که با احتساب نداشتن زیبایی ال نود ال نود برمیداشتم هم کم سوخت هم پرقدرت هم با کیفیت تر از بقیه هس ولی خیالت هم دیگه راحته که کمتر خراب میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. A K O

          ۲۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (15 ديدگاه)

          سلام دوست عزیز
          من جک دارم اتومات . چرا من هر روز تعمیرگاه نیستم. ایرانیا آشغالن حتی ال نود.
          یا جک یا بسترن B50F

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. محمد ، فقط ژاپن

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        سال 87 من یه پرادو صفر 4000 سی سی فول 4 در خریدم 73 میلیون ، اون موقع لندکروز 8 سیلندر 103 تومن بود
        لکسوس RX 350 هم نزدیکای 90 تومن
        هی یادش بخیر یه زمانی با این پولا چه کارا که نمیشد کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          محمد جان الان با 73 تومن کیا سراتو مونتاژ سایپا هم نمیتونی بخری….

          این هــــــــــــی ادامه داره….. :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مرتضی

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (849 ديدگاه)

          چند روز پیش یه سی 200 مرسدس با قیمت هشتاد تا فروخته شد آ ام گ هم بود!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. A K O

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (15 ديدگاه)

        سلام دوست عزیز
        من جک دارم اتومات . نسبت به قیمت رو دست نداره. یا جک یا بسترن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. مجتبی(ساروی)

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (551 ديدگاه)

        مگان دنده بخر سگش به صد تا چینی میار زه خودم یه سال داشتم رو هوا حرف نمیزنم جیلی چیه خدا پدرتو بیامرزه درسته مگان زلم زیمبو نداره ولی سواریش حرف نداره نرمی فرمون قدرت ترمز ایمنی مهندسی پیشرفته ودوام قطعات و….خیلی چیزای دیگش از چینیا بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      6. Zonda R

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        امیر حسین عزیز
        من تجربه 9000 تا با جک g5 اتوماتیک را دارم اگر دنبال یه اتوماتیک ،نرم،و با امکانات میخواهی و با شرایط خرید راحت و تریم اطاق زیبا(البته در این بازه قیمتی)
        و بهت پیشنهاد میکنم پرشیا رو کلا خط بزنی
        و جیلی هم نمیدونم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. bardia

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (181 ديدگاه)

      12 سیلندر و 6 لیتر حجم و تویین توربو تازه 523 اسب بخار رو اصلا درک نمیکنم

      از بنز بعید بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (89 ديدگاه)

        این یه سوپر لوکسه انتظار قدرت یه سوپر اسپرت رو نداشته باش
        خروجی موتور رو واسه این کم کردن که موتور رفتار نرمتری داشته باشه که به وقار یه ماشین لوکس مثل اس600 بخوره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Ahmad..F12

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        توی متن هم به این نکته اشاره شده و خود مرسدس هم میدونه که این موتور قدیمی تره نسبت به V8 های جدید ولی مشتریان بازار این موتور رو میپسندند

        هدف مرسدس هم استفادۀ میباخ توی پیست نبوده و بیشتر رضایت مشتری رو میخواد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. E 36

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    فقط 2 تا بال کم داره !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر محمد

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    ادم اگه یدونه از اینارو داشته باشه دیگه چی میخواد!
    هم میشه توش خوابید هم میشه بازی کرد با این بری یجایی همه نوکر دست به سینه میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AliZeus

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (420 ديدگاه)

      تن سالم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. نوید

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    خیلی هم عالی
    ولی کاش طولش بیشتر بود
    آخه انقدر قدرت مانور برای یه فوق لوکس مهم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      دیگه اون ابهت میباخ های قدیم رو نداره
      میباخ اکسلرو که کوپه و دو در بود طولش از این بیشتر بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        بچه ها شما که لطف میکنید و دیس میدید
        دلیل هاتون رو هم بنویسین که منم به اشتباهم پی ببرم
        خیلی ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج

          ۲۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (89 ديدگاه)

          داداش اگه دلیل داشتن که دیگه دیس نمیدادن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Zonda R

          ۲۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          نوید عزیز
          هزارتایی شدنت مبارک

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Ahmad..F12

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        نوید جان طراحی کاملاً سلیقه ای هست

        همین ابهت رو هم که میگی میتونه توی نظر کسی دیگه یه جور دیگه باشه

        به نظر من که حرف نداره

        همین بس که پوز بنتلی و رولز رویس رو با اختلاف خیــــــلی فاحش به خاک مالید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          خیلی ممنون زندا جان
          آقا میلاد از شما هم ممنون ولی
          خب باید با s کلاس فرق بکنه یا نه
          باید … یا نه
          باید ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. ELDORADO

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    کاشکی بنز تو طراحیش با اس کلاس یه تفاوت اساسی میذاشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. پیر پشمک موی

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    قشنگه ولی در حد رولز رویس نیست لامصب رولز رویس اسمشم لوکسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      همین دیگه اسمها باعث شدن بشر هزاران سال از اینی که هست عقب بمونه دیگه والا شاید بنده و جنابعالی ای وجود نداشتیم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. مهدی 911

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    از بنتلی و رولرویز بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پیکان جوانان

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (205 ديدگاه)

      هر کدوم برای یه سلیقه ای ساخته شدن بنز اومده تا با تکنولوژی خودشو به مشتریا دیکته کنه از واون طرف بنتلی و رولزرویس میخوان با ابهت و طراحی لوکس کلاسیکشون توجه مشتریان رو به خود برانگیزند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Zonda R

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    مرسدس بنز به استاندارد جدیدی در کابین دست پیدا کرده
    و در عین جذابیت بصری و جلوه ای مدرن حس کلاسیک رو هم القا میکنه و ببا نور پردازیه چند رنگ امگار که این کابین رو یه ارشیتکت نما رومی کرده
    اینها حاصل سالها تحقیقات و صرف میلیاردها دلار هزینست که اینطور دلربایی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      درمورد فضای بیرونیش که حرفی نمیشه زد چون s class هستش و جواب پس داده
      اما 12V یعنی
      جذابیت اشرافی و لوکس بودن
      در مورد مقایسش با بنتلی و روازرویس هم بنظره من با این تفاوت قیمت ناعادلانست
      ولی بزودی سایت های معتبر این مقایسرو انجام میدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. پیر پشمک موی

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    فک کنم اس۵۰۰دراز بهترین اسم برای این باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      دوست عزیز
      اولا s600
      دوما دلیل نمیشه که چون فقط s500 تو ایران هست بگی …
      سوما میدونم که منظورت از دراز همون لانگ بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پیر پشمک موی

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (21 ديدگاه)

        درسته فقط خواستم یکم طنز کامنتم بیشتر باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. محمد

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (244 ديدگاه)

    وای وای چه رینگایی
    خیلی دوستشون دارم
    البته شاید بهشون بشه نقد وارد کرد که تا این حد اصالت طراحی و کلاسیک بودن رینگ به بدنه مدرن خودرو نیاد، ولی من دوستشون دارم:)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علی - کیوج

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    عاشق طراحی داخلشم طراحی بیرونشم خوبه رینگاش ولی زیاد به بدنه اش نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. پیر پشمک موی

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    من چند پست قبل در مورد اصالت بنز و استفاده از ساعت رو داشبورد ی حرفایی زدم الان حرفمو پس میگیرم با تحقیقاتی ک کردم بنز بینقص ترین ماشینا رو میسازه و همیشه اصیل بوده ولیرخوب تویوتا همیشه در قلب منه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      پیر جان شما خوبه پیری، تجربه ات باید بیشتر از اینا باشه

      اگه جَوون بودی چی….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. reza

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    اخه چطور میگی این از رولزرویس و بنتلی ارزشمندتره؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. REZA BANIASADI

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (41 ديدگاه)

      چون ارزون تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        هیچوقت یه لکسوسس نمیتونه به یه بنز بگه چی بده چی خوبه چون درکش نمیرسه مثل این که یه افغانی نمیتونه به یه آمریکایی بگه چی خوبه چی بده چرا خوبه چرا بده چرا ارزونه چرا گرونه چرا سیاستت بده چرا خوبه چرا مهمم چرا بالام چرا امروز اینجام چرا فردا پائینم چون ازت بافکر تره چون باهوش تره چون با سیاست تره چون قویتره اینو خواهشا بفهم خب بفهم خوبم بفهم تا بتونه سری در بیاری والا همون مثاله عروسکه خیمه شب بازی میشی!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          اولا که دوست عزیز شما میتونستی همین رو محترمانه تر بگی
          دوما لکسوس …
          آخه چی بگم
          سوما شعور به ملیت ربط نداره
          همین افغانی ها کسایی رو دارن که …
          و همین آمریکایی ها هم خیلی هارو دارن که از خودشون بی شعور تر تو دنیا نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. REZA BANIASADI

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    به خدا نمی خوام گیر بیخودی به بنز بدم به نظر من موتور v12 شش لیتری با توربوشارژ دوقلو میتونست قوی تر باشه
    هیچ وقت نگفتم و نمیگم و نخواهم گفت که بنز بد هست بلکه یکی از بهترین ها هست
    بعضی وقت ها که میبینین یه خورده به بنز گیر میدم به خاطر اینه که ماشین های مثل لکسس اصلا دربرابر بنز حساب نمی کنید
    بعضی وقتا به خاطر این که طرفدار لکسس هستم بیخودی به حرفام گیر میدین
    امیدوار هستم از این به بعد اگه میخواهیم با هم در مورد برند مورد علاقمون صحبت کنیم یه خورده رفتارمون با هم دیگه بهتر باشه
    این ماشین هم عالی هست
    در متن هم اومده بود که قیافه ماشین مثل رولز رویس و بنتلی شاید اشرافی نباشه
    به نظر من اگه یه خورده قیافه ماشین کلاسیک تر و ساده تر بشه این برتری رقبای انگلیسی از بین میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      بله رضا جان من هم انتظار موتور قویتر از این رو داشتم . اما خب همین موتور با

      توربو در مدل S65 AMG قدرت 630 اسب بخار رو داره . نمیدونم چرا بنز اون خروجی رو

      از این موتور نگرفته . فکر کنم به خاطر خاصیت میباخ بودنش است . چون شاید استفاده

      از واژه ی BI . TURBO برای همچین ماشینی زیاد جالب نباشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. REZA BANIASADI

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (41 ديدگاه)

        شاید به خاطر کم کردن قیمت بوده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. REZA BANIASADI

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (41 ديدگاه)

      نوید راست میگه لطفا دلیل دیس لایک هاتون رو بگین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. REZA BANIASADI

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    کاش اسم این مطلب بازگشت مایباخ بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Mostafa&S

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (318 ديدگاه)

    مرسدس همیشه یه سر و گردن از بقیه بالاتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. شلبى

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    در واقع بنز میخاد با قیمتى به مراتب پایین تر از میباخ قبلى تقریبا یک s-600 لانگ رو به اسم میباخ تحویل مشتریاش بده،استراتژیه خوبیه،مخصوصا وقتى قیمتش رو با رقیباش مثل رولز رویس مقایسه کنى، باید ببینى در اینده در فروش چقدر میتونه موفق باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      شلبی جان مدل لیموزین می‌باخ اگه بیاد باز همه چیز فرق میکنه….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. احمدرضا ب ام و

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    اینکه اس کلاسه!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. REZA BANIASADI

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    موضوع زیر مجموعه بودن بنز عجیب هست
    من تحقیق کردم و اینو فهمیدم که اقای بنز و دایملر و مایباخ با هم همکاری کردن و مرسدس بنز رو ساختن پس یعنی بنز زیر مجموعه نیست دایملر یعنی همون بنز. بلکه مرسدس زیر مجموعه است
    درست میگم اقایون حرفه ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      دوست عزیز همکاری و ادغام گوتلیب دایملر . ویلهلم میباخ . کارل بنز و دختر تاجر

      خیلی پیچیدست .

      اگر مرسدس بنز زیر مجموعه است برای من این چنتا سوالو جواب بدید :

      شرکت دایملر به چه میزان مرسدس بنز رو خرید ؟؟؟

      اگر نخریده ، پس حتما باید از دل خود دایملر ، همچون برندهای لوکس ژاپنی به وجود

      امده باشه . پلتفرم دایملر چیه ؟؟؟

      مگه میشه ارزش برند از خود شرکت مادر بیشتر باشه ؟؟؟

      ایا دایملر برای تحقیق و توسعه در مرسدس بنز سرمایه گذاری میکنه ؟؟؟

      و خیلی سوال های دیگر .

      مهم نیست . اصلا مرسدس بنز زیر مجموعه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        میلاد جان مگه دایملر همون بنز نیست؟ در واقع کمپانی دایملر-بنز، اتومبیلهاشو با نام تجاری مرسدس بنز تولید میکنه

        چون هرجا که یه ماشین جدید تولید میکنه میگن کمپانی دایملر (مثلا) فلان تکنولوژی ها رو برای این مدل در نظر گرفته

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          بله حسین جان درسته اسم کمپانی سازنده دایملر-بنز بوده و اسم خودرو های ساخته شده مرسدس-بنز
          که البته «دایملر-بنز آگ» بعد خرید کرایسلر شد «دایملر-کرایسلر آگ» و بعد جدایی شد «دایملر آگ»
          اینو هم گفتم قبلا که واژه های BMW AG، Porsche AG و Audi AG به راحتی پیدا میشن اما واژه Mercedes-Benz AG رو هیچ جا پیدا نمیکنین چون مرسدس-بنز برند این کمپانیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      دوست عزیز تحقیقاتی که کردی درسته
      اشتباه نیست
      ولی خب کامل هم نیست
      قبلا هم گفتم که دو شرکت جدا به اسم Benz & Cie و DMG تلفیق شدن، شده اینی که الان میبینیم.
      Benz & Cie بدست کارل بنز و با همکاری همسرش برتا رینگر-بنز تاسیس شد
      شرکت DMG هم به دست گاتلیب دایملر و ویلهلم میباخ تاسیس شد
      این دو کاملا با هم رقیب بودن
      تا این که بعد از جنگ جهانی اول به دلایلی تصمیم بر اتحاد میگیرن
      امیل جلینک تاجر معروف چون مشتری اصلی بنز بوده اسم دخترشو رو ماشینای مسابقه ای گذاشت یعنی مرسدس که به دلایلی هم که قبلا گفتم این اسم به کارخانه نفوذ کرد و اسم کل ماشینای ساخت داملر نام مرسدس رو به خود گرفت
      بعد از اتحاد اینطور توافق کردن که اسم شرکتو دایملر بنز بزارن و اسم ماشین های ساخته شده رو مرسدس بنز بزارن
      اسم دایملر بنز بعد از خرید کرایسلر شد دایملر کرایسلر
      و بعد از جداسازی شد دایملر آگ

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        عدر خواهی میکنم
        امیل جلینک مشتری اصلی دایملر بوده…
        که البته بعد ها هم عضو هیات مدیره DMG شد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      و این که می فرمایید بنز زیر مجموعه نیست بلکه مرسدس هست درست نیست
      چون ما بنز و مرسدس نداریم
      هر دو همون مرسدس-بنز هستن که حالا بعضی جاها میگن بنز و بعضی جاها میگن مرسدس…چون حوصله ندارن بقیشو بگن
      مثالش هم:
      به فولکس واگن میگن فولکس
      به آلفا رومئو میگن آلفا
      به آستون مارتین میگن آستون
      و…
      این دوتا جدا نیستن از هم
      اما اگه منظور، مرسدس-میباخ یا مرسدس آ ام گ باشه…بله فرمایش شما درسته و این دو برند به همراه چند برن دیگر مثل اسمارت و فوسو و … زیرمجموعه ی این سیستم هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    البته لازم به ذکر است که در مدل S500 میباخ ، این مرسدس بنز از یک موتور 9 سرعته

    اتوماتیک ( اولین گیربکس 9 سرعته ی دنیا ) بهره میبره .

    تا جایی هم که من اطلاع دارم مدل S600 قدرت موتور این مدل به چهرچرخ تقسیم میشه .

    اما خود من دوست داشتم که طراحیش کلا با اس کلاس فرق بکنه . دوست داشتم که مدلهای

    گوناگون داشته باشه . مثل لندولت . زپلین . ولی داخل این ماشین یک چیز دیگرست .

    حالا اگر S600 پولمن بیاد ، احتمالا قیمت 1 میلیون دلاری خواهد داشت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      باربد جان شما از هر ماشینی خواستی برای من عکس بذار . فقط استیشن باشه .

      من حرفی میشم . خیلی استیشن دوست دارم . خیلیییییییی .

      کاپریس کلاسیک استیشن . واااااااااااااااای چقدر بزرگه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حسین

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. داش میلاد بازم سوال:
      یادمه میگفتی میباخ چندین سال از زمان خودش جلوتر بود. میشه بگی چه امکانات و تکنولوژی هایی داشته؟ اطلاع داری که چرا شکست خورد؟

      مخلصم، ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. David

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (76 ديدگاه)

    همه چی عالی ! فقط رینگ هاش رو درک نمیکنم !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. s.class

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (99 ديدگاه)

      داش دیوید حق داری رینگاشو درک نکنی چون یه بار یه پرشیا دیدم رینگایی شبیه این انداخته بود روش البته فقط طرحاش یه چیزی تو این مایه ها بود نه اینکه شبیه باشه پرشیا رو متحول کرده بود چارتا رینگ حالا فرض کن اینا چین دیگه خودت فکر کن……..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. s.class

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    نظر من:

    تنها ماشینیه که تو عمرم آرزوی داشتنشو دارم تاکید میکنم فقط مایباخ

    فقط من اگه جا صاحباشون بودم اجازه نمیدادم راننده برونه و خودم پشت بشینم حیف نیس مایباخ رو ادم بده غریبه برونه خودش بشینه پشت با اینکه مایباخ هرچی داره تو صندلی های پشتشه ولی روندنش یه چیز دیگس هااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. s.class

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    ضمنا کیف مایباخ به قیمت بالاش بود نمیدونم این چرا اینو اینقدر ارزونش کردن منو که از خودش سرد کرد……..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من بدبخت یه موتور دارم که یکش گرو دو هست.از لحاظ شباهت به ماشین های لوکس ، خرجش هست ؛ هر بار میبرمش تعمیرگاه 300 هزار تومن خرجشه.
    اون وقت بعضیا با این ماشین های لوکس دارن حال دنیا را می برن و تازه خرجشم دیر به دیر هست.
    کلا خوش باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. اریک

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (103 ديدگاه)

    برای خرید این یا باید سلبریتی باشی یا دلال کوک اونم مستقیم از کلمبیا،

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. سروش شیرازی

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    رینگاش شبیه کادیلاک اوباماس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. ehsan

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    ولی رینگاش گند زده به کل ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. سامان از تبریز

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    میباخ اس600 +
    رولزرویس فانتوم –

    من خودم ++++++

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. صادق

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    ماشین فوق العاده ایه

    درسته که بی ام، رولز رویس رو داره ولی میتونست جالب باشه اگه خود بی ام یه سری برای رقابت با میباخ داشت، جای آئودی هم خالیه
    البته توی این کلاس وارد شدن اصلا راحت نیست، و فوق العاده برای شرکتا میتونه خطرناک باشه، چون این کلاس 3 قله ی دست نیافتی داره، یعنی رولز و بنتلی و همین میباخ، و اینکه این کلاس مشتریانی فوق العاده حساس و مشکل پسند داره که درصورت شکست خوردن یه محصول تازه وارد از یه شرکت میتونه ضربه سختی به اون شرکت بزنه (شاید برای همین باشه که بنز، میباخ رو با شکل و شمایل اس کلاس که یه ماشین شناخته شده و محبوب هستش تولید کرد)

    و اگه روزی یه شرکتی مث BMW یا آئودی خواستن وارد این کلاس بشن، مطمئن باشید تا 4-5 سال با شایعات و یه سری رندر مزه ی دهن مردم رو تست میکنن و با احتیاط کامل میان جلو

    در کل ماشین خوبیه با رقبای فوق العاده سرسخت

    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      مخلصم صادق جان

      آره منم خیلی دوست داشتم بی‌ام‌و برای S می‌باخ یه رقیب داشت

      حیف واقعاً…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احمدرضا ب ام و

        ۲۹ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (394 ديدگاه)

        رولز رویس مال ب ام و است

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          ربطی نداره

          الان مرسدس نمیاد برای رقابت موتور سیلکت R100، از موتورهای آگوستا که زیر مجموعشه استاده کنه

          رولزرویس زیر مجموعه BMW هم که باشه پولش تو جیب BMW میره و کاملاً یه کمپانی جداست

          BMW برای بنز میباخ رقیب نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  30. erfan

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    داخلش خیلی قشمگه فقط یه سوال چرا لاستیکاش بجای رینگ قالپاق داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      داش عرفان، اونا رینگ هستن، فقط شکلشون اینجوریه

      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا