مرسدس بنز

بررسی مرسدس بنز AMG GT

مرسدس AMG GT، به‌صورت پایدار و محکم در برابر پورشه ۹۱۱ ایستاده است و فقط متمرکز ضربه به هدفش می‌باشد.

2016 Mercedes-AMG GT S
۲۰۱۶ Mercedes-AMG GT S
مرسدس AMG GT خودرویی اسپرت و جدید است که به‌طور کامل در کارخانهٔ AMG توسعه‌یافته است. باوجود شباهت زیاد به مدل SLS، و الهام گرفتن از آن، به‌هیچ‌عنوان جایگزین مستقیم برای این سوپر اسپرت بالدار نیست و همچنین کوچک‌تر و ارزان‌تر است. که نسبت به پورشه ۹۱۱، جگوار F-Type R، آستون مارتین برتری دارد و در برابر آئودی R8 تقریباً متناظر هم هستند.

2016 Mercedes-AMG GT S
۲۰۱۶ Mercedes-AMG GT S
پیشرانهٔ این خودرو، یک V8 بنزینی به حجم ۴.۰ لیتر مجهز به توربو دوقلو است که همواره از طریق گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه، قدرت را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. همچنین مرسدس، این خودروی اسپرت را در دو نمونهٔ مختلف از رنج قدرت خروجی ۴۵۶ اسبی و ۵۰۳ اسبی ارائه می‌دهد. طبق اعلام کارخانه، نهایت سرعت، بیش از ۳۱۰ کیلومتر در ساعت، و شتاب اولیه با دیفرانسیل مجهز به کنترل الکترونیکی سه مرحله‌ای، ۳.۶ ثانیه و با دیفرانسیل مکانیکی ۳.۸ ثانیه می‌باشد. همه می‌دانیم که آزمون شتاب اولیه و نهایت سرعت در شرایط مختلف متفاوت است ولی ما با این خودرو شتاب ۳.۸ ثانیه را با دیفرانسیل مجهز به کنترل الکترونیکی سه مرحله‌ای، و زمان ۴ ثانیه را با دیفرانسیل مکانیکی ثبت کردیم، که حدود ۰.۲ ثانیه با آمار مرسدس تفاوت داشت.

2015 Mercedes-AMG GT
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT
یک نسخهٔ گران‌تر از AMG GT S در بریتانیا در آوریل ۲۰۱۵ به فروش می‌رسد که به نام AMG GT Edition 1 معروف است که تولید محدود خواهد داشت. لذا صاحبان خوش‌شانس این نسخهٔ محدود، خودرویشان را همراه با تجهیزات اضافی استاندارد و امکانات و مشخصات منحصربه‌فردی مانند بال عقب ثابت و بزرگ، شکاف دهندهٔ هوای جلو فیبرکربنی، به‌علاوه، رکاب و کناره‌های برجسته‌تر را در اختیار خواهند داشت.

استایل بدنه و طراحی داخلی

۴.۸ از ۵ ستاره

این دومین خودروی اسپرت AMG است، AMG GT کوچک‌تر از SLS بوده و درب‌های گال‌وینگ ندارد، اما اصول و خط و مش خودروهای اسپرت و افسانه‌ای مرسدس بنز در آن حفظ شده است. از همان جلو نسل جدید چراغ‌های مرسدس بنز را می‌بینیم که هماهنگی کامل با جلوپنجره و نمای جلوی خودرو دارد، کاپوت کشیده را می‌بینیم که یکی از خصلت‌های اصیل خودرو می‌باشد و در زیر آن نیروگاهی پرقدرت خوابیده است. دریچه‌های روی گلگیر را داریم که یادآور آب‌شش‌های کوسه می‌باشد، آینه‌های اسپرت با طرح آشنای مرسدس را داریم که بر روی درب‌ها نشسته است، سقف شیب‌دار و مسابقه‌ای را داریم که بیشتر برای افزایش و بهبود ضریب آئرودینامیک و همچنین رقابت با رقبایی چون جگوار F-Type و پورشهٔ ۹۱۱ بدین شکل درآمده است، و در نهایت صندوق عقب کوتاه را می‌بینیم که در زیر آن دیفرانسیل فوق پیشرفتهٔ مرسدس ایفای نقش می‌کند. توصیف این خودرو به گفتهٔ مرسدس بنز بدین گونه است: “این یک خودروی اسپرت مدرن است که مظهر روح باشکوه مرسدس بنزهای اسپرت از گذشته تا به امروز است. این خودرو دارای ریشه و یک اصل و نسب درخشان از معروف‌ترین خودروهای اسپرت تاریخ مرسدس بنز است.”.

2015 Mercedes-AMG GT
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT
AMG GT با بینی بلند و حالت چمباتمه زدن بر روی زمین، یک اشاره به SLS دارد اما ظرافت بیشتری در سطوح بدنهٔ آن جریان دارد که، و این اطمینان را به ما می‌دهد که ضریب آئرودینامیکی این خودرو به‌مراتب بیشتر و بهتر از SLS است. سقف شیب‌دار نیز همواره جریان هوا را به‌راحتی از خود عبور می‌دهد و پس ز آن با برخورد به بالهٔ عقب به‌صورت کاملاً مدیریت شده، خودرو را به زمین می‌چسباند. مشتریان می‌توانند طیف وسیعی از فیبرکربن یا کروم را برای سقف انتخاب کنند، اما حتی در ابتدایی‌ترین شکل آن نیز،GT یکی از مطلوب‌ترین اتومبیل‌های اسپرت جهان است که با رقبای قدرتمند می‌تواند شاخ‌به‌شاخ شود.

2015 Mercedes-AMG GT Interior
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT Interior
در داخل کابین حس عجیبی راننده را متمرکز می‌سازد، احساس قدرت همچنان ادامه دارد. صندلی راننده با طراحی خاص و مقعر، شما را از پرت شدن به بیرون در پیچ‌ها محافظت می‌کند. طراحی کابین خیره‌کننده و منحصربه‌فرد است، همه چیز به‌درستی و به زیبایی هرچه تمام‌تر سر جای خود قرار گرفته است. هشت دکمه به‌صورت V شکل در کنسول مرکزی به شکلی خاص و اسپرت قرار گرفته است که در واقع، یادآور موتور V8 خودرو است. این هشت دکمه اساسی‌ترین اعمال رانندگی، خصوصاً در حالت اسپرت را در دسترس شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید جنس کنسول میانی را کروم، کربن مات، کربن براق، الماس سیاه و یا نقرهٔ مات سفارش دهید.

2015 Mercedes-AMG GT Interior
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT Interior
هیچ دسته دنده‌ای در کنسول دیده نمی‌شود، در عوض شیفتر های پدال جذابی در پشت فرمان گرفته است که در کنار نمای اسپرت صفحه کیلومتر، شما را ترغیب به تعویض دنده می‌کند. دکمه‌های روی فرمان نیز که شامل کروز کنترل و کنترل تماس تلفنی می‌باشد، به‌خوبی ایفای نقش می‌کند.

2015 Mercedes-AMG GT Interior
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT Interior
دو عدد جا لیوانی نیز به زیبایی در کنسول و به‌صورت مخفی جاسازی شده است. یک ماوس در پایین، و یک کنترلر غلتکی هم در بالای کنسول میانی تعبیه شده است که توسط آخرین سیستم خط فرمان برنامه‌ریزی شده است و با صفحه نمایش لمسی هماهنگ است و اعلان‌های لازم را به نمایش در می‌آورد، ارگونومی و طراحی دکمه‌ها و کنترلر فوق‌العاده ساده و روشن است، سیستم صوتی بسیار پرقدرت نیز به‌خوبی ایفای نقش می‌کند. تلفن، تنظیمات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های سمعی بصری راحت و عملی هستند.

همان‌طور که شما از یک خودروی اسپرت، با برچسب قیمت شش رقمی انتظار دارید نظرتان را جلب بکند، AMG GT این خواسته را عملی می‌سازد. کابین این خودرو از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد موجود ساخته شده است. طراحی و نحوهٔ قرارگیری اجزاء کابین، در عین سادگی، حس اسپرت و مدرن بودن را به‌خوبی القاء می‌کند، ضمن اینکه فاکتور مجلل‌ترین کابین بین خودروهای اسپرت در این رنج را دارا است. داشبورد، پوشش صندلی‌ها، پنل درب‌ها، فرمان و تمام قسمت‌های دیگر، با چرم مخصوص و مرغوب آلکانترا پوشیده شده‌اند، که در کنار براقیّت کنسول میانی، و دیگر اجزای فلزی، نمایی لوکس در عین حال اسپرت را تشکیل داده‌اند که با ورود به کابین، فضایی خیره‌کننده، شما را مبهوت خواهد کرد. البته اگر بودجه کافی دارید، می‌توانید چرم اصل و شخصی (Personilised) خود را با آپشن های رنگ‌بندی دیگر سفارش دهید.

رانندگی

۴.۷ از ۵ ستاره

یکی از وسوسه‌انگیزترین قسمت‌های AMG GT، رانندگی هیجان‌انگیز آن است؛ چراکه تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. شاسی از جنس آلومینیوم سخت، پیشرانه V8، ۴.۰ لیتری با سیستم روغن‌کاری خشک و دو توربو شارژر، گیربکس هفت سرعته مجهز به کلاچ دوگانه، تعلیق جناغی دوبل و مرکز ثقل بسیار پایین، مواردی هستند که می‌توانند اجزای یک خودروی اسپرت را تشکیل دهند و بهترین آن را تولید کنند.

2015 Mercedes-AMG GT
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT
زمانی که شما دکمهٔ استارت را فشار می‌دهید، غرّش گیرایی از همهٔ ۴.۰ لیتر حجم این V8 شنیده می‌شود که لبخندی بر روی لبتان نمایان می‌سازد. سروصدای پرطنین اگزوز حتی جذاب‌تر از این هم می‌شود، فقط کافی است دکمهٔ اگزوز اسپرت را که در کنسول میانی تعبیه شده، فشار دهید و دور موتور را از ۳.۰۰۰ دور بر دقیقه بالاتر ببرید، صدایی دل‌نشین و گوش‌نواز را خواهید شنید که احساس قدرت را بیش از هر خودروی دیگری دریافت می‌کنید.

2015 Mercedes-AMG GT
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT
واکنش موتور به فشار پدال گاز بلافاصله است و شما بی هیچ درنگی، با فشردن پدال گاز، ابتدا صدای غرش موتور را می‌شنوید و سپس بلافاصله شتاب فوق‌العاده را حس می‌کنید که شمارا به صندلی می‌چسباند. حتی شما تمام ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور را در دور موتور پایین ۱۷۵۰ rpm در اختیار دارید و اگر به قدرت نیاز داشتید، دور موتور را به بالای ۶۲۵۰ rpm برسانید تا قدرت خیره‌کننده، هوش از سرتان ببرد. گیربکس دو کلاچه، به‌خوبی شیفت‌های کم و زیاد را بدون نوسان، و در کمترین زمان انجام می‌دهد و به‌صورت یکنواخت سرعت خودرو را افزایش می‌دهد، حتی در معکوس گرفتن از خودرو هیچ نوسانی دیده نشد و به‌خوبی از پس این کار برمی‌آید.

موتور AMG GT به‌صورت جمع‌وجور، طوری در شاسی و در پشت محور جلو قرار گرفته است که کمک شایانی به مرکز ثقل پائین و توزیع وزن عالی این خودرو کرده است. احساس امنیت و پایداری فوق‌العاده بالای این خودرو اعتمادبه‌نفس راننده را بیش از پیش بالا می‌برد. در مدل GT S هم که چابکی و پویایی بیشتر به‌وضوح احساس می‌شود.

2015 Mercedes-AMG GT
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT
در مجموع برای یک خودروی موتور جلو دیفرانسیل عقب کنترل بدنه بسیار عالی است، و هندلینگ خودرو در حد اتومبیل‌های مخصوص پیست حرفه‌ای است. سیستم کنترل کشش و دیگر اعمال مکانیکی نیز به‌خوبی ایفای نقش می‌کنند. در طول رانندگی، دیفرانسیل، اکسل عقب، و سیستم تعلیق، تماماً تلاش می‌کنند که خودرو ثابت بماند و حداقل هرزگردی را داشته باشد. در مدل SLS گاهی هرزگردی زیاد و عدم ثبات در عقب خودرو حس می‌شد، اما GT AMG فوق‌العاده است و به‌هیچ‌عنوان با چنین مشکلاتی بر نخوردیم.
عملکرد فرمان بسیار تیز و نسبت به حرکات دستان شما به سرعت نور واکنش نشان می‌دهد. اما فاقد آن احساسی است که شما در یک پورشه ۹۱۱ پیدا می‌کنید، با این حال، با اطمینان و آرامش کامل می‌توانید AMG GT را در دست بگیرید و این به این معنی است که هیچ وقت احساس نیاز چیز بیشتر یا قوی‌تری نخواهید داشت و هیچ محدودیتی را نخواهید یافت.

2015 Mercedes-AMG GT
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT
در مجموع، AMG GT S خودروی اسپرت جاده است که لذت تام رانندگی را برایتان به ارمغان می‌آورد. سیستم تعلیق ضمن سفتی در حالت اسپرت بودن، فوق‌العاده راحت و نرم است. لذا در جاده ثابت کرد که یک سواری آبرومندانه و به‌قدر کافی راحت و شایستهٔ مرسدس را برای شما رقم می‌زند. همچنین میزان نفوذ سروصدا به داخل کابین بسیار کم است که خود یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

2015 Mercedes-AMG GT
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT

قابلیت اطمینان

۴.۴ از ۵ ستاره
میزان قابلیت اعتماد و اطمینان در این خودرو بسیار بالاست. چرا که سخت‌ترین شکنجه‌ها و تست‌های ممکن، بر روی این خودرو انجام شده است و از پس همگی آن‌ها سربلند بیرون آمده است. لذا اصلاً نباید در مورد این GT جدید مرسدس بنز نگران باشید، خصوصاً زمانی که شعار معروف شرکت مرسدس AMG “one man, one engine” باشد؛ این یعنی هر فرد یک موتور V8 4.0 لیتری از این خودرو را با دقیق‌ترین استانداردهای کیفیت، و به‌صورت دست‌ساز، قطعه به قطعه سرهم کرده و ساخته است. در سراسر این خودرو، نشان مرسدس AMG حک شده است که اعتمادبه‌نفس بالایی به راننده می‌دهد. کیت ایمنی نقطه قوت این AMG GT است. سیستم پیشگیری از برخورد، کیسه هوای راننده-سرنشین-پرده ای-زانویی و کنترل فشار وضعیت تایر به‌صورت استاندارد نصب شده است، همچنین آپشن هایی نظیر سیستم تشخیص در شب، دوربین دید عقب، ردیابی و تشخیص خطوط، هشدار دهنده نقطه کور، تشخیص تابلوها و علامت‌های ترافیکی نیز در دسترس هستند که هرکدام ایمنی سرنشینان خودرو را تأمین می‌کند.

2015 Mercedes-AMG GT
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT

کاربردی بودن

۳.۳ از ۵ ستاره

این طبیعی است که خودروهایی نظیر پورشه ۹۱۱، جگوار F-Type و مرسدس AMG GT این زمینه نمرهٔ بدی را دریافت کنند، چرا که این خودروها بیشتر به یک هدف خاص طراحی و ساخته می‌شوند؛ و با اینکه با انجام امور روزانه مشکلی ندارند اما غالباً نمی‌توان از آن‌ها در استفادهٔ روزمره استفادهٔ بهینه کرد. از آنجا که ستون A در این نوع خودروها بسیار خوابیده و شیب‌دار است، لذا دید اطراف، از این ناحیه کمی مشکل است. با این حال مرسدس با ساخت نوعی صندلی منحصربه‌فرد، با این مشکل به‌خوبی کنار آمده و موقعیت رانندگی را در وضعیتی بسیار عالی تأمین کرده است. حجم صندوق عقب ۳۵۰ لیتری این خودرو بسیار مفید بوده و فضای کافی برای لوازم مخصوص ورزش گلف، و یا حمل وسایلی که در مسیرهای طولانی به همراه دارید را مهیا می‌سازد. درب صندوق به‌راحتی باز می‌شود و فضای گسترده‌ای در اختیارتان می‌گذارد، که دسترسی به آن آسان است، و همچنین یک قطعهٔ آلومینیومی خاص به‌صورت کشویی تعبیه شده است، که مانند ترمز عمل می‌کند و از سرخوردن و تکان خوردن وسایل و چمدان‌های درون صندوق عقب جلوگیری می‌کند.

2015 Mercedes-AMG GT
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT
البته، رقبا AMG GT نیز در این زمینه ناکام نبوده‌اند، به‌عنوان مثال، جگوار F-Type، از فضای صندوق ۴۰۷ لیتری، و پورشهٔ ۹۱۱ از فضای صندلی عقب ۱۱۵ لیتری بهره می‌برند.

هزینه‌های جاری

۲.۵ از ۵ ستاره

AMG GT S، یک خودروی V8 اسپرت است که برچسب قیمت شش رقمی نیز بر روی آن خورده است. پس هرگز در بازار ارزان ها، نباید دنبال آن بگردید. اما GT به شما قول هزینه‌های کمتر و البته کاربردی‌تر را نسبت به SLS داده است. مصرف سوخت این خودرو در شهر برابر با ۹.۶ لیتر، و در اتوبان، برابر با ۷.۴ لیتر است، که به نسبت حجم موتور و عملکرد بالای آن، در این رنج، مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد.
نسخه GT در هر کیلومتر ۲۱۶ گرم و GT S در هر کیلومتر ۲۱۹ گرم گاز CO2 منتشر می‌کند؛ این بدان معناست که شما در مالیات جاده‌ای باید مبلغ ۲۸۰ پوند در هر سال را پرداخت کنید. در مقابل جگوار F-Type R را داریم که با انتشار ۲۰۹ گرم گاز بر کیلومتر، همان مبلغ را می‌پردازد. این میزان تولید گاز در مدل SLS برابر با ۳۰۸ گرم بر کیلومتر بود.

2015 Mercedes-AMG GT
۲۰۱۵ Mercedes-AMG GT S
با همهٔ این اوصاف، این خودرو ۳۵ درصد مالیات را برای خریداران به همراه دارد. هزینهٔ بیمه و سوخت نیز نسبتاً بالا خواهد بود، اما برای تعمیر و نگهداری این خودرو، هزینه‌ها نسبتاً پایین است. در مورد ارزش خودرو پس از سه سال هم کمی زود است؛ ولی این را می‌توانیم بگوییم که SLS ارزش باقیماندهٔ ۴۶.۰ درصد خود را بیش از گذشت سه سال باقی گذاشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Ahmad..F12

احمد نیشابوری، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار، علاقه‌مند به تکنولوژی و خودرو

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. فرید

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    با این که طرفدار ژاپنم ولی این واقعا خوشگله طراحی بنز چیزیه که کمتر دیده میشع ادم نمیدونه لوکس حسابش کنه یا اسپرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      من تو عکس دوم قرمزه رو بیشتر دوست دارم.
      همین

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MAFIA

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      من تو عکس دوم قرمزه رو بیشتر دوست دارم.
      همین.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. arman

      ۱۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (100 ديدگاه)

      مرسدس با این ماشین پورشه رو عین یه قورباغه شوت کرد تو فاضلاب
      آقای 911 فنیت عالیه اما قیافت افتضاحه.یکم از داداش بزرگترت 918 یاد بگیر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Archi KHAN

      ۱۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      نظرت قبول
      اما این ماشینی نیست که بخواد حریف 911 بشه و با اون قیاس بشه
      911 یه خودرویه افسانه ایی یه ه ه ه

      ((پورشه دوستآ میدون چی میگم))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. arman

        ۱۲ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (100 ديدگاه)

        911چیچیش افسانه ایههههههههه !!! عقب مونده بگی بهتره .صدای موتورش شبیه خراب کاری نوزاده تو پوشک
        قیافش شبیه همون غورباقه…داخلشم که اصلا قابل قیاس نیست با این بنز چ راحتی چ زیبایی
        امکاناتی که بقیه رقبا استاندارد دارن…پورشه کرده آپشن! پول اضافی میگیره حتی واسه کوچکترین چیزا…
        یه مشت تعصبی … فقط ازش طرفداری میکنن
        تنها محصول فعلی پورشه که هم فنیش خوبه هم قیافش 918 هست .بقیه همشون میلنگن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. farzam

          ۱۲ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (105 ديدگاه)

          دوستان مدل معمولی AMG GT رقیب ۹۱۱ کررا اس هستش نه کررا و AMG GTS رقیب ۹۱۱ توربو هستش نه توربو اس. البته GT کررا اس رو میبره ولی GTS از توربو اس شکست میخوره. هرجوری که من حساب میکنم مساوی میشن شمارو نمیدونم. در ضمن دوست عزیز که میگی ماشین های پورشه به جز ۹۱۸ میلنگن بدنیست بدونی ماکان دومین شاسی بلند سریع دنیا و پانامرا توربو اس سریع ترین سدان حال دنیاست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۱۲ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          وااااااااااااااای خدایا

          من تو این چند ساله که تو سایتم این اولین باریه که همچین کامنتی میبینم ( پورشه میلنگه !!!!!!!!!!!!!)

          برادر من اگه بخوام برات از پورشه بگم سایت پدال جا کم میاره

          911 بهترین خوردو اسپرت تاریخ خودرو سازیست. شما چی از 911 میدونید 50 سال فکر شده که 911 به اینجا رسیده یکی از دلایلی که sls رو از دور خارج کردن این بود که نمی تونست با 911 رقابت کنه. برادر من کار خاصی لازم نیست انجام بدی فقط یه سرچ بکن ببین این خودرو تو چند مسابقه اتومبیل رانی اول شده دوست من مسابقات لمانز میدونی چیه یه نگاه به زمان های پیست Nürburgring از اول تا حالا بنداز

          اینو با صراحت میگم هیچ کسی که حتی ذره ای با دنیایی خودرو آشنایی داشته باشه حرف شما رو تایید نمیکنه

          هیچ شرکتی به خودش اجازه تولید رقیب برای 911 رو نمیده مگه مرسدس که اونم ریسک بزرگی کرده

          نمی دونم یه همچین کامنتی چرا باید اینقدر لایک بخوره

          واقعا متاسف شدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۱۲ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          اولا برادر من شما اگه تونستی از پورشه در هر قسمتی که بود مشکل فنی پیدا کنی من به شما جایزه میدم

          دوما صدای اگزوز دلیلی برای لنگیدن پورشه نیست فقط لازمه سیستم گزوز اسپرت پورشه رو سفارش بدید این ویدیو رو ببین
          http://www.aparat.com/v/geXsL

          http://www.aparat.com/v/KRv1t

          http://www.aparat.com/v/S5KqL

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۲ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          من هم اولین باری است که همچین کامنتی میبینم .

          پورشه سلطانه . مهران جان شما به دل نگیر . شاید شوخی

          کرده یا شایدم اطلاعات نادرست بهش دادن.

          اما پورشه در این سگمنت خودرو یک الگو است .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. mehran911

          ۱۵ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          درود بر تو دوست قدیمی من

          حرفتو مثل همیشه قبول دارم میلاد عزیز وجود شما تو این سایت نعمت بزرگیه

          بقول تو شاید اطلاعات کافی نداره

          ممنون که هستی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. امیر

      ۱۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (180 ديدگاه)

      چراغای عقبش زیباست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمدحسین پورکیوان

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (73 ديدگاه)

    سلام
    قبلا گفتم الان هم میگم این نسخه همه چیش خوبه و قشنگ ولی عقبش شبیه شاید هم کپی پورشه کاررا هست که از مرسدس با این همه قدرت بعید بود
    والسلام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. "Amir"

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      تو سبک خودش بهترینه،حداقل طراحی داخلی و خارجیش از پورشه بهتره
      (پرچم بالاس)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. masood

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    واقعا ابهت خاصی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری

      ۱۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      http://fararu.com/fa/news/215746/%D8%B1%D9%86%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%85%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
      مصاحبه پیمان کارگر مدیرعامل رنوپارس با فرارو

      رنو در فکر حضور بلندمدت در ایران است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. MOHAMAD TBAG

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    طراحی داخل بنز واقعا فوق العادس …..

    آدم یه دونه از اینا داشته باشه پیر نمیشه :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. AMG GT

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    this is my LOVE

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. فرید

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    زیبا که بود رنگ آبیش فوق العاده زیباش کرده و شده یه ماشین رویایی…جلوش هم که حرفی درش نیست…توش هم که بسیار زیباست ایرادی نداره…نمیخوام در مورد بدی ها بگم چون هر برندی بد و خوب داره و تو پیج قبلیش در مورد ضعف هاش همه صحبت کردند و میدونند پس بحثش رو راه نندازیم…به قول میلاد هیچ برندی کامل نیست راست میگه…ولی در یک کلمه فوق العاده است…آدم لذت میبره از دیدنش…روندنش هم جای خود دارد…!!!!!
    بدجورم منتظر رقابتش با پورشه هستم…
    احمد جان دستت درد نکنه مطلب جامع و کاملی بود.خیلی زحمت کشیدی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      فرید جان سلام، ممنونم داداش ;)

      خودمم بیصبرانه منتظر شاخ به شاخ این دوتام

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. فریا

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    طراحی جلوش واقعا زیباس .

    ببینیم میتونه به رکورد شتاب جانبی کوروت برســه ..؟ ( I don’t think so :-) )

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۱۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (515 ديدگاه)

      عمراً اگه بتونه داش فریا.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۲ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        زیاد خوشبینی برات بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شروین

          ۱۹ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          نکنه تو دکتری که تجویز میکنی چی خوبه و بد؟!؟!؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. سام

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام

    با سپاس از احمد عزیز بابت این مطلب کامل و جامع، با اینکه از ماشین های سوپر اسپورت چندان خوشم نمیاد ولی رنگ آمیزی بنز رو خیلی پسندیدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      داداش سام تصدّقت…

      فدایی داری

      راستی، به جیمیلم یه سر میزنی لطفاً ;)

      Ahmad.Neyshaburi@Gmail.com

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      درود.
      من یه اعتراااااااااااااااااااااااض دارم!!!
      اونم اینه که به جای این چرا تجربه یIKCO DENA2015-ba manitor&koros contril&farman hidrolicرو چرا نذاشتید؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!
      ادم زورش میاد!!!!!!!!!!!!!
      خخخخخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Just germany...

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    پورشه 911 با توجه به سابقش به حسه نوستالوژیکی رو به آدم وارد میکنه…
    اما بنز مدرن ترو شیک تره
    با این حال از پشت بنز توقع بیشتری میرفت امو جلوش معرکس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. mahdi

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (208 ديدگاه)

    تا حالا زیاد دقت نکرده بودم به قیافش خیلی زیبا طراحی شده. امروز یه خبر خوندم درمورد 100 ساله شدن مازراتی یاد آقای خاوری افتادم آقای خاوری تبریک میگم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    احمد داداش از اینا میخوای بزاری یه هشدار بده قبلش من بیماری قلبی دارم داداش!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      رضا فدا مدا :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. مرتضی

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (49 ديدگاه)

    کسی میدونه تولید سالانه این غول حدودا چقدر تخمین زده شده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. M.P

    ۱۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    بررسی مرسدس بنز AMG GT
    ای خداااااااااااااا………….
    مگه میشه بد باشه
    دیگه بنز لازم ب بررسی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    با تشکر از احمد جان.داداش تبریک.
    عالیه مخصوصاً رنگ آبیش.به نظرم از 911 زیباتره.حتی اگه تو شتاب اولیه به 911 نرسه ولی ممکنه تو پیست جریان به کلی فرق کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      قربون تو باربد جان

      اصلاً بیشتر هدف و منظور مرسدس از کلمۀ رقابت با 911، در بحث پایداری و هندلینگ خودرو هستش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. ESI

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    عشق است 911

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. عادل

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ساخته شده باسه اینکه باهاش ازاشتوتگارت که سوارش شدی تا نوی شوان اشتاین واز اونجاتا براندنبورگ تو جادهای عالی از صبح تا غروب
    رانندگی کنی و هی توی دل خودت بگی کاش امروز تموم نشه فراد روزشم بری پیست نوربرگ رینگ که دیگه تکمیل بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرتضی

      ۱۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (849 ديدگاه)

      یه استراحت به ماشین بده خوبیش اینه که تو تخیل پول بنزین و مالیات و … نمیگیرن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. Behnam

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی بنظر من طراحی SLS قشنگتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. h112

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    کلا از رنگ نقره ای خوشم نمیاد….خدایش حیف نیست این خودرو رو با رنگ نقره ای معرفی میکنن….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. شلبى

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    چقدر این ماشین زیباست،عاشق طراحى داخلیش و کنسول وسطش شدم،انصافا از نظر طراحى و قیافه خیلى از 911 بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. E36

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    ماشینی که بنز ساخته باشه رو باید با دقت بنگری ! تا تک تک شاهکاراشو دریابی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. parseh net30

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    من ک خراب چراغای عقبشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. شهریار

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (176 ديدگاه)

    محشره…..همه چیز تمامه
    البته بنزه دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    اخره زیبایی امکانات ایرودینامیک اوج خلاقیت طراحی بپاش ماشینی نیست معرکست
    فقط بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. نیما

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    هیچی برای گفتن ندارم
    فقط اینکه فوق العادهست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محمدMOHAMMAD

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    حتما در آینده مرسدس بنز از نمونه AMG با درهای خفاشی هم رونمایی میکند که دیگه واقعا محشر میشود مثل SLS با درهای خفاشی که بصورت محدود هم تولید شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    واقعا عالیه . اما تا روز موعود مسابقه سکوت میکنم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محمد شریعت

    ۱۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    یه اشتباه فوق العاده بزرگ!
    1000 سی سی بنزین (معادل 1 لیتر بنزین) با توجه به چگالی بنزین، 719 گرم هست. این ماشین اگر صدی 10 لیتر هم بسوزونه، میشه 7190 گرم بنزین. حالا با یه ضرب و تقسیم ساده، میبینیم AMG GT در هر کیلومتر با این وجود، 71.9 گرم بنزین میسوزونه، اونوقت چطوری بابت هر کیلومتر 219 گرم CO2 تولید میکنه؟؟؟
    درحالیکه سوختن بنزین، آب هم فراوردشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. محمدMOHAMMAD

    ۱۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    رنگ نقره ای اصلا بهش نمیاد دره عقبش به نظر میاد یکم بد فرمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. audi

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    واقعا ادمو مجبور به نظر دادن میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. نوید (6*6)

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    سورمه ایش خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا