مرسدس بنز

هر هفته یک مرسدس AMG متفاوت برانید!

پشیمانی خریداران را همه‌ی فروشندگان تجربه کرده‌اند اما هیچ‌چیزی نمی‌تواند بدتر از فهمیدن این باشد که خودرویی که شما با تلاش‌های زیادی خریداری کرده‌اید و باید اقساط آن را تا چند سال بپردازید به اندازه‌ای که فکر می‌کردید شما را راضی نمی‌کند؛ اما این موضوع برای مشترکان سرویس کالکشن مرسدس دیگر یک مشکل نخواهد بود. با اقساط ماهانه‌ی نسبتاً زیاد، اعضای این سرویس می‌توانند با توجه به نیازها و علایق خود خودروهای متنوعی را انتخاب کنند.

هم‌اکنون مشترکان این سرویس با هیجان بیشتری روبرو خواهند شد زیرا مرسدس اقدام به معرفی محصولات AMG نیز در این سرویس کرده است. آیا به دنبال مرسدس-ای ام جی ۶۳ برای تعطیلات عید و S63 سدان برای قرارهای کاری هستید؟ مشکلی نیست! البته باید گفت این برنامه فعلاً به جورجیا محدود می‌باشد.

هیکو اشمیت مدیرعامل سرویس‌های اشتراکی مرسدس بنز می‌گوید:

با اضافه شدن محصولات AMG، مشترکان ما هم‌اکنون می‌توانند دسترسی بدون محدودیت به بهترین خودروهای لوکس و پرفورمنس داشته باشند. این برنامه به‌صورت آزمایشی در آتلانتای جورجیا راه‌اندازی شده و فرصتی باورنکردنی برای مشترکان است تا بخشی از این میراث سنتی و گران‌بها بوده و تجربه راندن بهترین محصولات مرسدس-ای ام جی را داشته باشند.

اضافه شدن این خودروها به خاطر بازخوردهای دریافتی از مشترکان کنونی محصولات مرسدس بنز است. بدون هرگونه تعجبی بسیاری از این افراد پس از راندن محصولاتی با تریم AMG خواهان اضافه شدن چنین محصولاتی به برنامه اشتراکی مرسدس بوده‌اند. یکی دیگر از مدیران سرویس‌های اشتراک مرسدس گفته است:

مشتریان می‌توانند بسته به علایق خود مدل‌های متنوعی را انتخاب کرده و هر هفته خودرو را نیز عوض کنند.

اما برسیم به بحث اصلی یعنی هزینه‌ی راندن چنین خودروهایی! قیمت اقساط ماهانه از ۱۰۹۵ دلار شروع شده و ۴۹۵ دلار نیز هزینه فعال‌سازی است؛ اما اشتراک ماهانه خودروهای AMG بسیار گران‌تر بوده و در ماه به ۳۵۹۵ دلار می‌رسد که البته شامل کمک‌های جاده‌ای تمام‌وقت، بیمه و هزینه‌های نگهداری صرف‌نظر از میزان کارکرد خودرو می‌باشد. عوض کردن خودرو هم تنها با لمس چند گزینه در برنامه موبایلی این سرویس امکان‌پذیر است.

مرسدس نگفته کدام خودروهای AMG به این برنامه اضافه شده اما اعلام کرده مشترکان می‌توانند تجربه راندن خودرویی با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر دست‌ساز را داشته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. FLANKER

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (87 ديدگاه)

    این مدل قدیمیهاش یه نسل قبل اگه بیکار بمونه ماشین تو پارکینگ تکون نخوره کمکاش میخابن خیلی خفنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Abbas.Lambo

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    خدایا مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (480 ديدگاه)

      خدایا مرسی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محمد

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (297 ديدگاه)

    وااااای بر من ! من اگه بودم همون اشتراک هزار دلاریشو میگرفتم تو همون ماه اول تمام ماشینای بنزو امتحان میکردم .یعنی خودمو خفه میکردم خخخخ – خدایا چرا ایران؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. کورش

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (139 ديدگاه)

    اونا کجان ما کجاییم ?‍♂️

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. یاس ی

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    دیگه چی میخوان ؟/؟/؟
    ده روز سوار e53 بشی بعد واسه چند روز یدونه AMG 63 سوار بشی بری بیرون شهر کمپ بزنی حالش ببری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هییییی خداااااا…
    لذتی از بالاتر هست آیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (353 ديدگاه)

    اخبار های خارجی ماشین رو وقتی میخونم فقط. حسرت میخورم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حمید

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (370 ديدگاه)

    ما هم سرویس اشتراکی بدبختی داریم میتونی از سیل و زلزله به جنگ و مریضی عوض اش کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا