مرسدس بنز

معرفی برنامه سرویس اشتراک خودرویی مرسدس بنز

اخیراً ب‌ام‌و سرویس اشتراک خودرویی جدیدی را در نشویل تنسی معرفی کرده و به نظر می‌رسد به زودی مرسدس بنز نیز سرویس ویژه خود را عرضه خواهد کرد.

Mercedes-Benz S-Class
اتوموتیوزنیوز گزارش داده که مرسدس بنز به نمایندگی‌های سرویس اشتراک خود در آمریکا گفته از ماه ژوئن امسال برای ارائه برنامه سرویس اشتراک خودرویی به عنوان بخشی از برنامه آزمایشی در دو شهر آماده باشند. این خودروساز آمریکایی از اشاره به دو شهر موردنظر خودداری کرده اما یکی از مدیران این برند گفته یکی از شهرها دارای سه نمایندگی و دیگری نیز دارای دو نمایندگی مرسدس بنز می‌باشد.

2014 Mercedes-Benz S-Class
بدین ترتیب احتمالاً برنامه آزمایشی مرسدس در مکان‌های نسبتاً شلوغ کلید خواهد خورد. اگرچه هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما یکی از شهرهای احتمالی آتلانتای جورجیاست زیرا در این شهر دو نمایندگی مرسدس بنز و همچنین مقر اصلی شرکت وجود دارند.


مرسدس از ارائه جزئیات بیشتر درباره برنامه اشتراک خودرویی خود خودداری کرده اما برنامه دسترسی توسط ب‌ام‌و به کاربران فرصت انتخاب مدل‌های متنوعی را می‌دهد. در برنامه پایه با پرداخت ماهانه ۲ هزار دلار می‌توان خودروهایی همچون سری ۴، سری ۵، X5 و X2 را انتخاب نمود. همچنین با پرداخت حق اشتراک ۳۷۰۰ دلاری نیز می‌توان پشت فرمان خودروهای اسپورت M4، M5، M6، X5 M و X6 M نشست.


احتمالاً مرسدس نیز همین رویه را دنبال خواهد کرد و ردیف‌های پرداخت گوناگون آن دسترسی به خودروهای مختلف را امکان‌پذیر خواهند کرد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این خودروساز محصولات ساخت AMG همچون C63 کوپه و E63 سدان را نیز ارائه خواهد کرد یا خیر.


مرسدس جدای از اطلاعیه آماده‌سازی جهت ارائه برنامه اشتراک خودرویی به نمایندگی‌های خود گفته آماده دریافت کراس اوور EQC نیز شوند. این خودرو ظاهراً از پاییز سال آینده عرضه خواهد شد بنابراین مرسدس می‌خواهد نمایندگی‌ها در زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا از خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی حمایت شایسته‌ای به عمل آید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مجید سبزواری

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (82 ديدگاه)

    دو عکس اخر چه زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بی نام

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    این سرویس اشتراکی خیلی خوبه. شما میتونید با پولی منطقی در طول یکسال انواع خودروهای شرکت رو برونید و در آخر دوره از هر کدوم که راضی بودید برید اون رو بخرید یا لیز کنید.
    واقعا که بازاریابی و فروش تو کشورهای غربی علمه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا