بنتلیمرسدس بنز

بنتلی یا بنز؟ رقابت اشراف‌زادگان

بودن در میان طبقه ثروتمند جامعه چندان هم آسان نیست! به عنوان مثال، وقتی من و شما برای خرید خودرو اقدام می‌کنیم، فقط یک خودرو مدّنظرمان است. ولی اشخاص دیگر ممکن است کمتر از ۵ یا ۶ اتومبیل برای پُر کردن پارکینگ شخصی‌شان نخواهند. به همین ترتیب، وقتی یک خریدار متوسط امکانات یک خودرو را در کنار آپشن‌های آن بررسی می‌کند، بودجه برایش یک فاکتور اصلی است و پروسه خرید را بیشتر از همه هدایت می‌کند؛ یعنی یک خودرو رنگ سفید داشته باشد، طراحی داخلی، پکیج سیستم راهبری و کف‌پوش داشته باشد، معامله تمام است.

2014 Bentley Continental GT V8 S vs. 2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
۲۰۱۴ Bentley Continental GT V8 S vs. 2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
برای درک امکانات یک بنتلی، ساعت‌ها زمان برای بررسی صدها آپشن در میان کاتالوگ‌ها لازم است. وقتی رنگ زیبایی به نام «آبی آکسفورد» وجود دارد، چرا رنگ استاندارد را انتخاب کنیم؟ اگر این رنگ نیز شما را راضی نمی‌کند، در سیستم انتخابگر آنلاین می‌توانید از بین ۱۰۶ رنگ دیگر انتخاب کنید. طرح رنگ چرم داخلی، یکی از ۱۷ آپشن در این زمینه است. در همین حال، برای یک کنتراست مناسب باید رنگ مناسبی نیز داشته باشید و همچنین تریم چرم ثانویه را نیز باید انتخاب کنید. همچنین برای چرخ‌ها می‌توانید از ۸ طرح مختلف استفاده کنید. ۷ پکیج آپشن برای این خودرو به همراه تجهیزات منفرد وجود دارد تا تمام نیازهای شما را تحت پوشش قرار دهد.

2014 Bentley Continental GT V8 S vs. 2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
۲۰۱۴ Bentley Continental GT V8 S vs. 2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
یک آمار جالب در این رابطه: مالکان بنتلی معمولاً مرد هستند و وقتی این خودرو را می‌خرند، نه خودروی دوم یا سومشان است، بلکه خرید هشتمشان است.

2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
2014 Bentley Continental GT V8 S
۲۰۱۴ Bentley Continental GT V8 S
مشتریان مرسدس S63 کوپه نیز دست‌کمی از این افراد ندارند. این‌گونه افراد معمولاً درآمد سالانه‌ای حداقل برابر ۶۰۰ هزار دلار دارند و همچنین حداقل سه اتومبیل دیگر در پارکینگ خود دارند. امّا وقتی این خودرو به پارکینگ خانه‌شان می‌رود، تبدیل به انتخاب اولشان می‌شود و وقتی کیلومتراژها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم، AMG کیلومترها با بقیه فاصله دارد. ولی از میان این دو وسیله اشرافی، کدام‌یک را باید برای خرید انتخاب کرد؟ این موضوعی است که در اینجا در یک سری جاده‌های پرسرعت، بادگیر و در میان تپه‌ها و همین‌طور در خیابان‌های شهری بررسی شده است.

2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
2014 Bentley Continental GT V8 S
۲۰۱۴ Bentley Continental GT V8 S
وقتی این خودرو در کنار یکدیگر پارک می‌شوند، بنتلی به ظاهر جلب‌توجه بیشتری می‌کند. طراحی‌های بیرونی بنتلی آن را تبدیل به یک خودروی خاص کرده است. جلوپنجره بلند و طراحی عقب عضلانی آن، نه‌تنها قدرت خودرو را نشان می‌دهند، بلکه یک حالت خارق‌العاده برای آن ایجاد کرده‌اند. طراحی داخل کابین ترکیبی از چرم، چوب و فلز با کیفیت بالای مورد انتظار از خودرویی با این سطح از قیمت است. با این حال، اگر این کابین را با طراحی مدرن کابین مرسدس مقایسه کنیم، اندکی حال و هوای قدیمی دارد. طراحی داخلی بنتلی، حالتی گیرا دارد، ولی در عین حال، با اندکی تغییرات کوچک و طراحی زیباشناسانه می‌توان کابین کانتیننتال را تبدیل به یک کابین لوکس مدرن کرد.

2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
2014 Bentley Continental GT V8 S
۲۰۱۴ Bentley Continental GT V8 S
بنتلی کانتیننتال با ظاهر آبی تیره‌اش، همه را متوجه خودش می‌کند، در حالی که رنگ تیره بنز بیشتر زیر سایه ویژگی‌های تهاجمی آن است. خطوط کناری بدنه، ظاهری جمع‌وجور و منحصربه‌فرد برای S63 ایجاد کرده‌اند. کابین این خودرو نیز بسیار دوست‌داشتنی است و تکنولوژی‌های سطح بالایی در آن به کار گرفته شده است. صفحه نمایش عریض زیبا که از کلاس S سدان گرفته شده، در کنار یک پنل مناسب TFT برای ابزارها از نکات جالب‌توجه این کابین است. داشبورد پوشیده از چرم، واقعاً ابعاد بزرگی دارد. در همین حال، مرسدس دارای تکنولوژی‌هایی است که بنتلی تنها می‌تواند رؤیای آن‌ها را در سر داشته باشد؛ سیستم‌هایی مانند کروز کنترل انطباقی «دیسترونیک پلاس» که اکنون با دستیار فرمان نیز عرضه شده است.

2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
2014 Bentley Continental GT V8 S
۲۰۱۴ Bentley Continental GT V8 S
ورود به درون کابین S63 AMG کوپه مانند این است که از کانتیننتال به یک قرن جدید قدم گذاشته‌اید. هم مجموعه ابزارها و هم نمایشگرهای اطلاعات و سرگرمی، ظاهر و عملکردی بسیار عالی دارند. نمایشگرها به‌تنهایی فاصله زیادی بین S63 و کانتیننتال ایجاد می‌کنند. از طریق این نمایشگرها، می‌توان به امکاناتی مانند رادار کروز کنترل، هشدار عبور از خط، دید در شب، دستیار عبور از بین خطوط و … دسترسی داشت.

2014 Bentley Continental GT V8 S
۲۰۱۴ Bentley Continental GT V8 S
2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
ولی در مورد برتری حس رانندگی با مرسدس نسبت به بنتلی تردیدهایی وجود دارد. S63 اندکی چابک‌تر نشان می‌دهد. هر دو خودرو برای رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت تنها ۳/۶ ثانیه زمان نیاز دارند. در تست یک‌چهارم نیز فاصله نزدیکی داشته‌اند و طی این مسافت برای آن‌ها ۱۲ ثانیه طول کشیده است. امّا در عین حال، ۰/۸ کیلومتر بر ساعت، سرعت نهایی مرسدس نسبت به بنتلی برتری داشته است. مرسدس همچنین در پیست حدود ۰/۵ ثانیه نسبت به رقیبش زودتر یک دور را طی کرده و همین‌طور به طور متوسط نیروی چسبندگی آن در پیچ‌ها ۰.۱g بیشتر بوده است. همین روند را در تست توقف از سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت نیز شاهد بوده‌ایم که در آن مرسدس ۳۰/۵ سانتی‌متر فاصله کمتری برای توقف کامل نیاز دارد. بخش عمده‌ای از این برتری‌های S63 به وزن کلی کمتر آن برمی‌گردد. این در حالی است که وزن کلی کانتیننتال GT حدود ۱۸۰ کیلوگرم نسبت به آن سنگین‌تر است.

2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
2014 Bentley Continental GT V8 S
۲۰۱۴ Bentley Continental GT V8 S
نکته جالب در این مقایسه این است که با وجود سادگی خسته‌کننده رانندگی بنز، رانندگی با بنتلی راننده را بیشتر درگیر خود می‌کند. به عنوان نمونه، اگر هر دو خودرو را به شدت و با فشار پدال گاز وارد یک پیچ کنیم، عقب بنتلی قبل از این سیستم‌های الکترونیکی تنظیمات لازم را انجام دهند، شروع به دریفت می‌کند. این لحظات در هنگام رانندگی بسیار اندک هستند، ولی مرسدس هیچ‌گاه چنین حالتی را برای راننده خود ایجاد نمی‌کند؛ تنها کاری که می‌کند فشار کامل برای خروج از پیچ است که در این پروسه تایر خارجی جلو را نیز رفته‌رفته فرسایش می‌دهد. اگر به دنبال یک خودرو برای رانندگی پرهیجان هستید، مرسدس از شرایط موردنظر شما فاصله دارد.

2014 Bentley Continental GT V8 S
۲۰۱۴ Bentley Continental GT V8 S
2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
ولی این شرایط رانندگی عمده این خودروها نخواهد بود. مهم‌ترین شرایط آن‌ها یک سفر ساده درون شهر است و برای استفاده‌هایی این چنین، برتری مرسدس‌بنز جای چندان بحثی ندارد؛ سواری آن بسیار راحت‌تر است، یک کابین ساکت‌تر دارد، رانندگی با آن ساده است و طراحی ارگونومیک آن بهتر انجام شده است. ظاهر بسیار لوکس و سطح بالایی نیز دارد و همه این‌ها با قیمتی ۶۰ هزار دلار پایین‌تر از بنتلی در دسترس خواهند بود. این در حالی است که S63 تجهیزات بیشتری را نیز در اختیار صاحبش قرار می‌دهد. البته برخی آپشن‌های بنتلی مانند طرح کنتراست روزنه‌دار در داخل کابین هزینه‌های زیادی به اندازه ۱۹۰۵ دلار دارند. ولی باز هم قیمت پایه بنتلی باز هم نسبت به مدل مرسدس تست‌شده ۲۰ هزار دلار بیشتر است. مرسدس S63 AMG به اندازه بنتلی کانتیننتال یک حس رومانتیک یا احساسی ندارد، ولی از لحاظ عملکرد و تجهیزات خودروی بهتری محسوب می‌شود. با این حال، اگر کسی به استفاده از خودروهای بنتلی علاقه‌مند است، نباید با این حرف‌ها در اینجا چندان نگرانی به دل خود راه بدهد.

2015 Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S63 AMG 4Matic
2014 Bentley Continental GT V8 S
۲۰۱۴ Bentley Continental GT V8 S

مشخصات و نتایج تست بنتلی کانتیننتال GT V8 S مدل ۲۰۱۴

  • نوع خودرو: موتور جلو، AWD، ۴ سرنشینه، ۲ در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۲۵۵۸۲۵ دلار (قیمت مدل پایه: ۱۹۹۲۲۲۵ دلار).
  • نوع موتور: ۴.۰ لیتری DOHC با ۳۲ سوپاپ V8 با توربوهای دوقلو، قدرت ۵۲۱ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۶۸۰/۶ نیوتن‌متر.
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک.

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۷۴۶ متر.
  • طول ماشین: ۴/۸۰۶ متر.
  • عرض: ۱/۹۴۳ متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۰۵ متر.
  • وزن کلی: ۲۳۲۸ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۶ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۲ ثانیه با سرعت نهایی ۱۸۷/۶۵ کیلومتر بر ساعت.
  • یک دور پیست موتور ترند: ۲۵/۵ ثانیه با چسبندگی متوسط ۷۲g.
  • مسافت ترمز از سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳۲/۰۰۴ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۵/۷ لیتر در شهر، ۹/۸ لیتر در بزرگراه و ۱۳/۱ لیتر به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر.

مشخصات و نتایج تست مرسدس‌بنز S63 AMG کوپه مدل ۲۰۱۵

  • نوع خودرو: موتور جلو، AWD، ۴ سرنشینه، ۲ در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۱۷۲۴۵۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۱۶۱۸۲۵ دلار).
  • نوع موتور: ۵.۲ لیتری DOHC با ۳۲ سوپاپ V8 با توربوهای دوقلو، قدرت ۵۷۷ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۹۰۰/۲ نیوتن‌متر.
  • گیربکس: ۷ سرعته اتوماتیک.

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۹۴۴ متر.
  • طول ماشین: ۵/۰۲۷ متر.
  • عرض: ۱/۹ متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۱۲ متر.
  • وزن کلی: ۲۱۴۰ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۶ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۲ ثانیه با سرعت نهایی ۱۸۸/۴۵ کیلومتر بر ساعت.
  • یک دور پیست موتور ترند: ۲۴/۹ ثانیه با چسبندگی متوسط ۸۲g.
  • مسافت ترمز از سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳۱/۶۹۹ متر.

مصرف سوخت:

تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۵/۷ لیتر در شهر، ۱۰/۲ لیتر در بزرگراه و ۱۳/۱ لیتر به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر.

[polldaddy poll=8608003]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱۶ دیدگاه‌ها

  1. vahid

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    از هیچ کدوم شون نمیشه گذشت.ولی طراحی داخلی بنزو بیشتر دوس دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احمدرضا ب ام و

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    پس رولز روقس ریث کجاست من اونو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (226 ديدگاه)

      ترجمه متن بسیار ضعیف است و اصلا روان نیست و حتی غلط اساسی نیز دارد بگونه ای که نتایج رو عوض می کند من به دو نمونه اشاره می کنم :
      1- در متن قیمت مرسدس را 60 هزار دلار پایینتر نوشته ولی در نتایج برعکس است !!
      2-قیمت مدل تست شده بنتلی از مدل پایه گرانتر است . !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MAFIA

        ۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (435 ديدگاه)

        بنز خوبه ولی دیگه طراحی هاش مثل بی ام و تکراری بدتر از اینکه همون طراحی سدان رو داره در نمای کلی داخلی و خارجی.

        کیفیتش بهتره ولی بنتلی خاص تره.ومن بنتلی رو بیشتر دوست دارم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

        ۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        مصطفی جان این که قیمت مدل تست شده از پایه بیشتر باشه تعجبی نداره خیلی از خودرو ها همین طورین.قیمت مدل تست ممکنه بنا بر نظر تست کنندگان بیشتر از پایه باشه یعنی ارزش خودرو بیشتره اما در بعضی خودرو ها تفاوت چشمگیری بین قیمت مدل پایه و تست شده دیده نمیشه چون قیمتش دقیق تر اعلام شده.برای مقایسه های دیگر خودرو در پدال همین قضیه وجود دارد و میتوانید به حرف های بنده پی ببرید.
        ارادتمندم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سجاد

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      من بنز رو ترجیح میدم!
      ۶۰ هزار صرفه جویی ام رو هم برای خرید یک دستگاه پراید و یک واحد آپارتمان 80 متری در یک منطقه متوسط مصرف میکنم . اگه چیزی تهش موند ، یه زن هم میگیرم باهاش . . .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. archi khan

        ۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        اقای سجاد ظاهرا سبک تفکراتت به مافیا نزدیکه هاااا
        تبریک میگم….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سجاد

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (64 ديدگاه)

          من دیدم آزادیه ،
          گفتم استفاده کنم . . .
          ولی از شوخی گذشته ، بعضی وقتها بچه ها نظراتی میدن که آدم توش میمونه ، مثلاً مطلب رو بعنوان “خریدار” میخونن و نه یک ماشین دوست!
          حقیقت اینه که مطالب این سایت و مجلات مرتبط با اتومبیل برای رویاپردازی نیست . بلکه برای بالا بردن آگاهیه.
          بعضی ها اینقد میرن تو فاز خیالپردازی که میان به دروغ کامنت میدن که “من برای خرید فلان مدل 350 میلیونی و 400 میلیونی مردد هستم” بقیه هم میرن تو فاز کارشناسی و کامنت میذارن و طرف رو راهنمایی میکنن . . .
          در صورتی که همش خیالپردازیه!!!
          بعضی ها هم که فقط میان با کامنت گذاشتن و نظرات فضایی ایراز وجود بکنن . کسانی که فقط عکسها رو نگاه میکنن و کاری به مطلب ندارن . . .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. نوید

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          جدا از این بحثا
          نظر خوب رو باید از هر کسی قبول کرد و نظر بد رو از هیچ کس
          حالا چون بنده ی خدا ….
          نباید حرفش رو قبول کرد؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. $@kasra@$

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          ما که 42 میلیونش هم برای دنا زورکی میدیم.
          البته اگر جیلی خواستیم بخریم راهنمایی میخوام.
          امروز یه دنا دیدم تو خیابون ازادی ال ای دی های عقبش روشن بود خوشگل بود.
          جلو و داخلشو ندیدم چون گاز داد رفت

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. سجاد

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      بنز سرتر نسبت به بنتلی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. سعید

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      داشبورد بنز خیلی داغونه(زور که نیست…خوشم نمیومد)
      من بنتلی ور میدارم

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. نوید

        ۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        منم چون بنز ساعت وسط داشبورد نداره
        ولی بنتلیه داره
        صد. در صد بنتلی رو انتخاب میکنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. $@kasra@$

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          خیلی ببخشیدا ولی من هر موقع کابین بنت علی رو میبینم مخصوصا جلو داشبورد قسمت شاگردو
          یاد پیکان گوجه ای 48 میفتم.
          البته اریا هم کابینش خیلی به این بنت علی نزدیکه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. علی آقا

        ۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (572 ديدگاه)

        داشبورد بنز که فوق العادس. حرف نداره. بنتلی کابینش از مد افتاده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. Reza.045

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      بله با قیمت 450.000 دلار اونم پایه بایدم ترجیحش بدی
      منم زناتک کوپه رو به هر سه تاشون ترجیح میدم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. BOMB

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (377 ديدگاه)

      واقعا بنتلی حرف اول میزنه ویک نمونه فوق العادست. اما بنز واقعا جذاب نیست و حس اشرافی به انسان نمیده . مخصوصا طراحیش . چراغهای عقبش هم که شبیه پورشه است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. Mostafa&S

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (318 ديدگاه)

      بنز یه چیز دیگست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    8. MAFIA

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      خب معلومه بنتلی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    9. سامورایی

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (182 ديدگاه)

      LEXUS LS

      موافقم 0
      مخالفم 0
    10. E 36

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (918 ديدگاه)

      هردو عالین ، خوبیش اینه که مشتریه اینا انقدر دارن که اگه سر دوراهی بمونن میتونن جفتشو بخرن !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. بهنام

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    فقط مرسدس بنز…اونم اس 63 ای ام جی کوپه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    بنز هیچ حرفی نمی ذاره بمونه، اما دلم با بنتلی و این مدلش بوده همیشه تا ابد..
    طراحی فوق العاده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ammar

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    فقط بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علی

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (105 ديدگاه)

    خدایی بنز بیشتر به درد میخوره ولی بنتلی خیلی تک تره و بیشتر جلب توجه میکنه . در نتیجه بتلی رو انتخاب میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سامان از تبریز

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    یه عکس خیلی خیلی خوشگل واسه تمامی بچه های پدال مخصوصا اقا نوید ♥♥♥

    http://www.8pic.ir/images/s2v0rbrz6pmueu434ptt.jpeg

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      مرسییییییییییییییییییییسی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    این مقایسه یک جورایی به ضرر بنتلی است . چون این مدل مرسدس بنز معمولیه و قطعا

    از نظر هزینه و قیمت مرسدس بنز برنده است . ما باید منتظر نسخه ی میباخ این

    کوپه ی لوکس مرسدس بنز باشیم .

    لازم به کر است که مرسدس بنز اعلام کرده سدان E کلاس هم نسخه ی میباخ خواهد داشت .

    اما در همه جا انتخاب من مرسدس بنز است . یعنی یدونه باشه .

    مرسدس بنز فدایی داری .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BOMB

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (377 ديدگاه)

      آقا میلاد شما چه بگی چه نگی همه میدونن عشق بنزی پس خاهشا در مورد خودروسازان دیگه نظر نده.با تشکر بمب

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza.045

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      درود
      میلاد اس کوپه میباخ و جی ال میباخ بیان طوفان به پا میکنن
      باید پناه بگیریم :-D
      (( اشتوتگارت + باواریا = اوج مهندسی خودرو ))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. حسین

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود بر میلاد عزیز. کجایی شما بابا؟ من هی سوال میپرسم، شما هی غیبت میزنه!!
      میلاد جان یامه میگفتی میباخ های قدیم از نظر تکنولوژی خیلی از زمان خودشون جلو بودن. میشه بگی چی داشتن و اینکه چرا با اون تکنولوژی ها باز هم نتونستن به حیات ادامه بدن و توی بازار بمونن؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        الان دقیق یادم نیست ، اما باز و بسته شدن اتوماتیک دربهای عقب و صندوق

        ان هم برای محصول سال 2012 خب خیلی عجیب بوده . سقف 3ه حالته . و ….

        . حالا اگر وقت کنم ، برات میگردم و یا مطلبشو مینویسم . هزینه های

        تعمیر و رسیدگی به قسمت های الکترونیک بسیار بالا بود . اپشن های بسیار

        گران . یادمه سال 84 بود که مجله ماشین نوشته بود برای قسمت های

        داخل کابین ، اگر سنگ گرانیت استفاده بشه ، باید مبلغی معادل

        90 میلیون تومان به پول ما پرداخت کنید .

        یکی دیگر از علت ها موفق نشدن ان شباهت بسیار زیادش نسبت به مرسدس

        بنز اس کلاس خودش بود .

        اون سوال هایی هم جواب ندادم رو بهم بگو . من معذرت میخوام . ببخشید .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          درود. گرانیت؟؟؟؟؟؟ توی ماشین؟؟؟؟؟؟
          ممنون داش میلاد. الان یادم نیست. سوالی بود میپرسم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. نوید

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          آره
          دیدی تو ماشین ها چوب و یا بعضا طرح چوب میزنن؟
          به جای چوب گرانیت
          اگه یه سر به سایت بنز بزنی
          داخل اس63 هم میتونی ببینی
          فقط نمیدونم خود گرانیته یا طرحشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. MOHAMAD TBAG

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    only benz …………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. صادق

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    قبل از اینکه متن رو بخونم انتخابم بنز بود
    .
    .
    .
    .
    الان متن رو خوندم و باز هم انتخابم بنزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Reza.045

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    درود
    ابتدا از جناب انیس حسینی تشکر میکنم
    یه چیز ناعادلانست
    اونم رنگ انتخاب شده واسه کابین بنزه
    خداییش اینو اینقدر داد زدم گلوم دیگه پاره شد
    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-s65_amg_coupe/1024×768/wallpaper_1b.htm
    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-s65_amg_coupe/1024×768/wallpaper_1c.htm
    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-s65_amg_coupe/1024×768/wallpaper_1e.htm
    http://www.topautozview.com/wp-content/uploads/2015/01/Trendy-2015-Mercedes-Benz-S-Class-Coupe-Interior-Picture-Luxurious-Car-Latest-Collection.jpg
    میبینید که کلا قضیه فرق داره
    البته اینم خیلی خوبه ها ولی من عاشق ایناییم که گذاشتم
    یکی هم ممکنه از این خوشش بیاد که حس اسپرت تری داره:
    http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2014/02/Mercedes-Benz-S-class-Coupe-interior-2-1024×682.jpg
    http://image.motortrend.com/f/roadtests/coupes/1402_2015_mercedes_benz_s_class_coupe_first_look/66543835/2015-mercedes-benz-s-class-coupe-interior-passenger-side.jpg
    http://image.motortrend.com/f/roadtests/coupes/1402_2015_mercedes_benz_s_class_coupe_first_look/66543829/2015-mercedes-benz-s-class-coupe-interior-cabin.jpg
    http://image.motortrend.com/f/roadtests/coupes/1402_2015_mercedes_benz_s_class_coupe_first_look/66543838/2015-mercedes-benz-s-class-coupe-interior.jpg
    .
    .
    حالا به یه نمای دیگه نگاه کنین از بنتلی:
    http://www.netcarshow.com/bentley/2014-continental_gt_v8_s/1024×768/wallpaper_11.htm
    به نظرم من این هم قشنگتره از بنتلی بالا
    خلاصه رنگ خیلی تاثیر داره و سعی کنید رنگ های مختلفو در نظر داشته باشید
    (( اشتوتگارت + باواریا = اوج مهندسی خودرو ))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. احسان

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    اس63 کوپه میباخ؟؟ دوستان این مطالبو از کجا در میارین؟! فلسفه تولید میباخ رقابت با رولزرویس فانتوم و بنتلی flying spure هست بعد میباخ کپه بزنه راننده به صاحب پولدارش بگه سرتو خم کن برو عقب بشین؟؟ بچه ها یکم با اطلاعات بیشتر مطلب بزارین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. FcmZ

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (114 ديدگاه)

      مشخصه شما دوست عزیز از وجود خودروهایی مثل رولزرویس فانتوم کوپه یا ریث یاهمین بنتلی کانتینتال جی تی خبر نداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      شما تا حالا چیزی به نام میباخ اکسلرو شندیدی؟
      البته این مال نسل قبلش بود
      از همه ی مدل های میباخ گرون تر بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. FcmZ

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (114 ديدگاه)

        میشه گفت اگه ماشین های کلاسیک رو در نظر نگیریم میباخ اکسلرو خاص ترین ماشین دنیاست.حیف که فقط یه دونه ازش ساختن. البته میباخ زناتک کوپه هم که برای رقابت با رولزرویس فانتوم کوپه ساخته شد میشه جز کوپه های اشرافی از این دست که نباید از قلم انداخت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Reza.045

          ۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          اکسلرو واقعا بی نظیره
          کسی قدرشو نمیدونه
          هییییی :(

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Reza.045

      ۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      درود
      دوست گلم شما یکم با اطلاعات بیشتر کامنت بذار
      قراره از چهار ماشین نسخه میباخ تولید بشه
      اس کلاس سدان (که تولید شد)
      اس کلاس کوپه
      جی ال
      ایی کلاس
      .
      .
      .
      صاحاب پولدار نباید سرشو خم کنه؟
      پس رولز رویس گوست رو واسه چی زدن؟
      همین کانتینانتال واسه چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. TerraByte

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    بچه ها کی مقاله بهترین خودروهای ضدگلوله رو توی مشرق نیوز خونده؟؟
    اونا ماشین بودن (I Love You (CONQUEST

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ماهان گاز

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    من الان گیج گیجم/بیخیال این ماشینها ب ما چه؟
    بریم سر لگنهای خودمون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. FcmZ

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (114 ديدگاه)

    با تمام احترامی که برای بنتلی قایلم و لی باید قبول کرد که هر چند زیبا باشه اما 12 ساله که یه شکله حالا هم که اس یو وی شو داره همین شکل میسازه!!!!!!!
    هر چند دغدغه های کسی که سالانه 600 هزار دلار درامد داره با ما خیلی فرق میکنه ولی خداییش نمیشه از کنار اس کوپه رد بشی و سرت بر نگرده حالا هر چقدر هم درامد داشته باشی.
    در اینجا تنها چند دلیل باعث میشه که بنتلی رو انتخاب کنی اونم این که واقعا بنتلی بخوای یا بنتلی سوار باشی یا اینکه بریتانیایی اصیل باشی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. رامتین

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    بنظرم بنتلی برتر از مرسدس هست. مهم کیفیته که بنتلی سرتره. والا تو هر شهری حتی شهرهای دورافتاده هم مرسدس Sکلاس دیده میشه در خیابونها، اما بنتلی حتی در تهران تک و نوک دیده میشه. اصولا هر چیزی که گرونتره، بهتره. البته شاید بگید این اصل درست نیست، حق هم گاهی دارید، پس بهتره بگیم: هر اتومبیلی که گرونتره، بدتر نیست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. TerraByte

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (116 ديدگاه)

      ماشینهای هندی هم تو ایران نیست ؛ شما نتیجه میگیری از بنز بهتره؟؟؟
      قیمت هم خیلی دلیل خوبی واسه برتری نیست!!

      من که هرجور حساب میکنم بنز بهتره :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. shahryar

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اتاق بنز و بیرونش خیلی سرتره از بنتلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. روزبه

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    همین که تو خود متن اومده که ملت دور بنتلی بیشتر جم میشن تا بنز یعنی اینکه بنز حالا حالاها باس بدوه تا به بنتلی برسه . انگلیسیا اشرافیتو به کمال رسوندن و کسی توان مقابله باهاشونو نداره … !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    من مرسدس رو بیشتر میپسندم.به طور کل طراحی های ماشینای بنتلی رو زیاد دوست ندارم اما این مدلش زیباست و به نظرم نمای عقبش جذاب تر هم هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سعید

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    بنتلی خاصتره و بیشتر تو چشمه ولی اس63 پیشرفته تر و بروزتره.
    لطفا مشخصات هر دو ماشین و قیمتاشون رو تصحیح کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      این مقاله ترجمه ای از سایت موتور ترند بود؛اینم مشخصات صحیح ماشینا:
      مرسدس‌بنز S63 AMG کوپه:موتور5.5لیتری،577 اسب بخار،قیمت پایه:161825دلار، قیمت مدل تست:172,450
      بنتلی کانتیننتال GT V8 S:موتور 4لیتری؛521 اسب بخار،قیمت پایه:199,225دلار،قیمت تست:255,825دلار
      http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1412_2014_bentley_continental_gt_v8_s_vs_2015_mercedes_benz_s63_amg_4matic/viewall.html

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. من

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    دوستان یک سوال . دسته دنده بنز کجاست پس؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (20 ديدگاه)

      دسته دنده نداره اتوماته!! ولی پدل شیفتر پشت فرمون داره!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Lord Cezar

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (300 ديدگاه)

        داداش اطلاعات اشتباه نده لطفا . اتومات هم باشه باید با یه چیزی بزنی بره تو مود درایو . دسته دنده پشت فرمان سمت راست هست جایی که ما دسته های برف پاک کنمون اونجا هست. تو یوتیووب میتونی کلیپ های بررسی رو نگاه کنی و ببینی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  22. Night Fury

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    به جای دسته دنده یه چیز گرد برای تعویض دنده داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. FcmZ

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (114 ديدگاه)

      اون ماشینی که چیز گرد داره جگواره.
      دسته دنده بنز کنار فرمونه. مثل بعضی از خودروهای امریکایی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. Night Fury

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    بنتلی یه ماشین خاصه و بیانگر اشرافی بودنه ولی بنز این طور نیست مثلا اگر این دو ماشین از کنارت رد بشن قطعا بنتلی توجهتونو بیشتر جلب می کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. hero

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    طراحی عقب بنز شبیه ماشینای ژاپنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. TerraByte

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (116 ديدگاه)

      احیانا ژاپنی ها شبیه بنز نزدن؟!! :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. ناصرساتیا

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    دارندگی و برازندگی با اجازتون جفتشو برمیدارم یه bmwکلاس 7 مدل 2017 هم در کنارشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. بنده خدا

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.من فقط ساعت داشبورد پراید رو میپسندم…چون قیمت این ماشینا واسه ماها بیشتر یه توهم قشنگه…پراید…مطمین…اونم فقط ایکس100…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      پراید خیلی پیشرفتست چون ساعت داشبوردش دیجیتاله
      ولی اینا قدیمی و له هستن
      از ساعت وسط داشبورد که آنالوگه مشخصه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. نوید

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    بچه ها دقت کردین این بنتلیه چقدر به نیسان(گاوی)
    شباهت داره
    مخصوصا رنگش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. mehran

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    jus UK car

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. حسین

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود. من یه نکته غیر ماشینی راجع به متن بگم:

    «این‌گونه افراد معمولاً درآمد سالانه‌ای حداقل برابر ۶۰۰ هزار دلار دارند و همچنین حداقل سه اتومبیل دیگر در پارکینگ خود دارند.» حالا اینکه این پارکینگ توی چه خونه ای هستش و اون خونه چقدر قیمت داره بماند..

    بله، این ماشینا مال این آدماس. اما توی جامعه ی ما کم نیستن افرادی که با الگو برداری از «این گونه افراد»، درآمد یک سالشونو میدن تا یه گوشی بخرن و باهاش پز بدن در حالی که اجاره خونشونو ندارن.

    این منو درد میاره!!! (ببخشید طولانی شد)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عارف

      ۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (75 ديدگاه)

      خوب هر کی‌ یه جور دوست داره پولشو خرج کنه،ما که‌نمیتونیم‌ واسه کسی تعیین تکلیف کنیم
      و اما ماشین،من‌بودم‌ بنتلی رو برمیداشتم،ابهت و اصالت خاصی داره که تو بنز نمیبینم،اگر چه بنز از لحاظ فناوری خیلی بالاتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        من کفرم در میاد وقتی این عقب افتاده بی اصالتو با بنز مقایسه میکنید اینو گفتم که بدونی داری چی میگی در مورد بنز حالا بنز اصالت این عقب افتاده انگلیسی و نداره دنیا آخر و زمان شده این انگلیسی باید با ایران ناسیونال رقابت کنه چون تکنولوژیش ماله اون موقعست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین

          ۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          درود. آقا شایان این عقب افتاده بی اصالت 95 سالشه و با این قدمت میشه گفت خیلی از بنز جوون تر نیست. وقتی کیا رو با ب ام و میشه مقایسه کرد، پس مقایسه بنتلی و بنز که از اول هم با هم رقابت داشتن کار غیر عاقلانه ای نیست. حرص نخور داداش

          موافقم 0
          مخالفم 0
  30. احسان(احسان سابق)

    ۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    بنزه چقدر خوشکله.هر دو ماشین اعدادشون بهم نزدیکه اما ظاهر بنز ادمو دیوونه می کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا