مرسدس بنز

بهترین کانورتیبل‌های تاریخ مرسدس بنز

زمان بهترین‌های بنز فرا رسیده است! یک‌بار دیگر شاهد انتشار ویدئوی جذاب دیگری از این خودروساز مشهور جهانی رسیده است. این بار با بهترین کانورتیبل های این کمپانی آشنا خواهیم شد و البته این مژده را به شما می‌دهیم که یک سورپرایز نیز در راه است.


زمانی که تاریخی پر افتخار و چند ده ساله از ساخت خودروهای روباز داشته باشید قطعاً انتخاب تنها ۵ نسخه برجسته کار آسانی نخواهید بود. با استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی ۵۵۰ اسب بخاری، قرار گرفتن مرسدس-ای ام جی GT C رودستر در جایگاه پنجم این لیست کاملاً معقولانه است. شاید بپرسید دلیل این انتخاب چیست و گفتن همین نکته کافی است که این رودستر در زمان ۳.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد!


جایگاه چهارم به مرسدس ۲۸۰ SE 3.5 کابریولت می‌رسید که از پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۵ لیتری ۲۰۰ اسب بخاری و سقف سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو یکی از لوکس‌ترین کابریولت های زمان خود بوده و دارای داشبوردی چوبی و شیشه‌های برقی می‌باشد.


پس از این خودرو S کلاس کابریولت مدرن قرار می‌گیرد که از آن به عنوان جانشین ایدئولوژیکی مدل ۳.۵ کابریولت نام برده می‌شود. مرسدس می‌گوید طراحی خارجی احساس‌برانگیز با تجمل نوآورانه‌ای ترکیب شده است.


رتبه دوم قطعاً یک سورپرایز است زیرا انتخاب مرسدس یک محصول مفهومی بوده است. این جایگاه به مرسدس-مایباخ ۶ کابریولت کانسپت تعلق دارد که رویای خودروی فرداست. این خودرو دارای ۴ پیشرانه الکتریکی است که هرکدام از آن‌ها روی یک چرخ قرار داشته و مجموع خروجی آن‌ها به ۷۵۰ اسب بخار می‌رسد. مجموعه باتری این خودرو نیز محدوده حرکتی ۳۲۲ کیلومتری را ارائه می‌کند.


و نهایتاً بهترین کانورتیبل مرسدس بنز مدل ۳۰۰ SL رودستر می‌باشد که نه تنها زیباترین رودستر ساخته شده توسط این خودروساز بوده بلکه اولین محصولی است که از تزریق سوخت انژکتوری بهره می‌برد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. moein

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (893 ديدگاه)

    همشون تو جایگاه خودشون حرف ندارن
    ولی اون sl300 یه دنیای دیگه است

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. بهزاد

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (29 ديدگاه)

      اس ال ٣٠٠ براى تو، اس کلاس کابریولت مدرن هم واسه من.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. sevlan

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    ۳۰۰ SL خودرویی بود که تاریخ سیستم سوخت رسانی خودرو رو به دو دوره ی قبل و بعد از خودش تقسیم کرد ، مرسدس واقعا به گردن صنعت خودرو حق داره ،دوست داریم پدرخوانده!!!?????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. الف.ی

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1640 ديدگاه)

      برای همینه که میگن
      The Best or Nothing …

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. ایمان

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    درود فراوان به تنها ستاره دنیای خودرو مرسدس بنز بزرگ
    نمیشه گفت کدومشون بهترن چون همشون شاهکارن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. hamid

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (280 ديدگاه)

    اون 280se دیوونه میکنه آدمو

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. فرهاد كرمستجی

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (254 ديدگاه)

    مرسدس آلمان، مزدا ژاپن و بیوک آمریکا از احساس برانگیز ترین طراحی ها تو محصولاتشون بهره می برن.البته که ایتالیایی ها کلکسیون احساس برانگیزن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. akrh78

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    نمیدونم برا شما هم اینطوره یا نه ولی برا من ماشینایی مث همین sl300 یا sls یا هوآیرا یا….. که نوع باز شدن درشون (مدل کوپه) خاصه ولی تو نسخه رودستر معمولیه،رودستر برام جذابیت کوپه رو نداره چون یه جورایی تمام جذابیتش تو اونه
    البته هوآیرا رودستر رو نمیشه دوست نداشت

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا