مرسدس بنز

تأیید تولید AMG GT R سری بلک در آینده

رئیس مرسدس-ای‌ام‌جی آقای توبیاس موئرز تأیید کرده که تولید خودروی AMG GT R سری بلک در دستور کار قرار داشته و این خودرو روی عملکرد مناسب در پیست تمرکز خواهد داشت.


موئرز در خلال برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ گفت که سری بلک تا نزدیک پایان چرخه زندگی AMG GT در چند سال آینده تولید نخواهد شد. با این وجود امیدهای زیادی برای موفقیت این خودرو وجود دارد.
موئرز گفت:

GT R هنوز هم بسیار رقابتی بوده ولی زمانی که سری بلک از راه برسد عملکرد بسیار خوب‌تری خواهد داشت. شاسی GT R قطعاً توانایی بیشتری برای تحمل قدرت بیشتر دارد. رسم بر این است که سری بلک باید قدرت بیشتری داشته باشد اما این خودرو تنها درباره اسب بخار زیاد نیست. GT R بلک سری درباره هندلینگ و عملکرد خوب در پیست صحبت می‌کند.

او ادامه داد:

بله ما می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. GT R وزن کمتری نسبت به GT S داشته و ما روی این موضوع کار می‌کنیم. ما باید وزن سری بلک را کاهش دهیم.


در ماه‌های اخیر تعدادی از پروتوتایپ های مرموز GT R شکار عکاسان شده بودند و ظاهراً این خودروها از نوع سری بلک بوده‌اند.


به نظر می‌رسد قدرت پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو به بالای ۶۰۰ اسب بخار خواهد رسید و اصلاحات آئرودینامیکی زیادی روی خودرو اعمال خواهد شد تا سری بلک از دیگر اعضای خانواده GT متمایز شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    به به، چه شود ?
    بلک سریز‌های مرسدس عالی هستن ?☻
    امیدوارم شتابش به ۳ ثانیه برسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ارش

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    این یکی دیگه واقعا شکارچیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الف.ی

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1642 ديدگاه)

    یه طوفان دیگه قراره تو نوربرگرینگ بیاد
    شاید رقیبی برای 911 gt2 rs

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AMIR

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    بلک سریز برای مرسدس حکم (sv سوپر ولوچه) برای خودرو های لامبورگینی رو داره
    تو این نسخه باید سعی کنن با استفاده از توربو قدرت بیشتری از موتور 4 لیتر 8سیلندر بگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اميرحسين رادفر

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (52 ديدگاه)

      با استفاده از توربو ? این خودرو الانم از توربو استفاده مى کنه ها ( سیستم باى توربو ) اگه شتاب Amg gt زیر ٣ نمیاد یکى به دلیل اینه که مرسدس هنوز گیربکس 9gteronic که تو E63s و s کلاس داره استفاده مى کنه رو هنوز نتونسته یا نحواسته که با این انجین کوپل کنه چون این انجین به طرز مرموزى خیلى قابلیت تقویت و قدرت هاى بالایى داره خیلى بالاتر از حتى ۶٠٠ اسب بخار . یکى دیگه از دلایلى که شتاب مرسدس E63s بهتر از Amg اینه که E و S کلاس چهار چرخ متحرکن اما Amg دیفرانسیل عقب امیدوارم براى سرى بلک یه سیستم چهار چرخ متحرک درست حسابى که قابلیت دیفرانسیل عقب شدن تو موقع نیاز و داشته باشه ارائه شه که شتاب اولیه این خودرو هم به طرز چشم گیرى افزایش پیدا کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AMIR

        ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (128 ديدگاه)

        بحث من سر این هست که این ماشین هنوز هم پتانسیل زیادی برای تقویت داره خیلی از تیونر ها بدون افزایش جحم موتور تونسته بودن ازش 700 اسب قدرت بگیرن برای خود من هم سوال هست که چرا amg از یک موتور 8سیلندر4لیتری توربو کمتر از 600اسب قدرت گرفته در حالی که مکلارن از موتور 3.8 لیتری 700 اسب قدرت گرفته سیستم چهارچرخ متحرک هم در کل بحثش جداست

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا