مرسدس بنز

تست مخفی مرسدس‌بنز CLA/CLC

محصول جدید مرسدس‌بنز که فعلا تحت نام CLA شناخته می‌شود، بار دیگر برای تست‌های جاده‌ای به خیابان آمد؛ خودرویی که گفته می‌شود شباهت بسیاری به مدل‌ Concept Style Coupe دارد . . .

۲۰۱۴ Mercedes CLA-class prototype

کارشناسان بر این باورند که در نام نهایی این خودرو حروف CL بدون تغییر می‌مانند و آنچه که هنوز مشخص نیست حرف سوم آن است! رندرهای اولیه Concept Style Coupe نشانگر اقتباس طراحی آن (علی‌الخصوص در قسمت جلو) از نسل جدید A-class است؛ از این‌رو نام آن شاید CLA باشد.

اما یک حدس دیگر هم وجود دارد؛ استایل کوپه مانند این سدان اسپرت، اولین چیزی را که به ذهن ما می‌رساند فست‌بک‌های CLS است؛ ازاین‌رو شاید خودرویی که در تصویر مشاهده می‌شود زیرمجموعه جدیدی از C-class های مرسدس‌بنز باشد؛ بنابراین به آن CLC هم گفته می‌شود.

پیشرانه اولیه‌ای که از آن صحبت شده، یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ با قدرتی در حدود ۳۳۵ اسب‌بخار است؛ با چنین قدرت فوق‌العاده بالایی، CLC/CLA را می‌توان با نسل جدید بی‌ام‌و سری۱ هاچ‌بک مقایسه کرد. این خودرو سال ۲۰۱۳ میلادی و به عنوان مدل ۲۰۱۴ راهی بازار خواهد شد و احتمالا نخستین رونمایی آن نیز اواخر امسال است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ARASH

    ۳ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    OMIDVARAM ROOZI DAR KESHVAREMAN AZ ENTEKHAB VA ESTEFADE AZ KHODROYE MELIEMAN LEZAT BEBARIM

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا