مرسدس بنز

تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۳ مرسدس‌بنز نسل کنونی کلاس S با عنوان W222 را معرفی کرد؛ موضوعی که مدت چندان زیادی از آن نمی‌گذرد. ولی امروز تصاویری مخفیانه از یک نمونه اولیه منتشر شده که نشان‌دهنده تلاش مهندسان برای یک ارتقای میان‌دوره‌ای است. با توجه به اینکه کلاس S به عنوان یک مدل ۲۰۱۴ از راه رسیده، انتظار می‌رود که این آپدیت در سال ۲۰۱۷ و به عنوان مدل ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود.

2018 Mercedes-Benz S-Class Spy Shots
۲۰۱۸ Mercedes-Benz S-Class Spy Shots
به نظر می‌رسد که تغییرات ظاهری، بسیار جزئی باشند. شاید تنها تفاوت‌هایی که در حال حاضر می‌توان تشخیص داد، طرح چراغ‌های جدید در جلو است. این چراغ‌ها، طرح کنونی مورد استفاده در کلاس S را حفظ کرده‌اند، ولی چراغ‌های «ابروی» روشنایی روزانه صاحب یک طراحی جدید با استفاده از ۳ نوار به جای یک نوار شده‌اند و یک سری ۳ تایی LED به صورت قائم مورد استفاده قرار گرفته است.

2018 Mercedes-Benz S-Class Spy Shots
۲۰۱۸ Mercedes-Benz S-Class Spy Shots
این LED ها بخشی از نسل بعدی تکنولوژی چراغ‌های جلوی ماتریکس LED مولتی‌بیم را تشکیل می‌کند که به راننده اجازه می‌دهند که همیشه نوربالای خود را روشن نگه دارد. البته سیستم‌های پیشرفته مانیتورینگ می‌توانند کاربران دیگر حاضر در جاده را تشخیص دهند و با رساندن فرمان به کنترلرهای مستقل هر یک از LED ها توزیع پرتو نور را کنترل‌کنند. بنابراین، این چراغ‌ها باعث مزاحمت چشمی برای رانندگان دیگر نخواهد شد. همچنین این سیستم می‌تواند عابران پیاده و حیوانات را در کناره جاده تشخیص دهد و نور را به سمت آنها هدایت کند.

2018 Mercedes-Benz S-Class Spy Shots
۲۰۱۸ Mercedes-Benz S-Class Spy Shots
برخی تصاویر از داخل کابین، نشان از برخی تغییرات دارند. به نظر می‌رسد که ابعاد نمایشگرهای دیجیتال دوگانه که مجموعه ابزارهای اصلی را تشکیل می‌دهند و همین‌طور سیستم اطلاعات و سرگرمی اندکی افزایش یافته است. تنظیمات نمایشگرها تغییر پیدا کرده و غربیلک فرمان چند منظوره نیز از یک طراحی جدید برخوردار شده است.

2018 Mercedes-Benz S-Class Spy Shots 08
همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که مرسدس در حال آزمایش یک سیستم کنترل حرکتی که ممکن است در نسخه آپدیت از کلاس S ارائه شود. این در حالی است که ب‌ام‌و به‌تازگی یک سیستم مشابه از این نوع را در مدل ۲۰۱۶ از سری ۷ معرفی کرده است. دیگر تغییرات در کابین احتمالاً به تریم‌های جدید و شاید یک طراحی تازه برای صندلی‌های جلو مرتبط هستند.

2018 Mercedes-Benz S-Class Spy Shots 06
هنوز برای صحبت در مورد اصلاحات سیستم پیشرانه اندکی زود است، ولی مرسدس معمولاً در هنگام ارتقاهای میان‌دوره‌ای، به ویژگی‌های مکانیکی محصولاتش نیز توجه دارد. از قبل می‌دانیم که کلاس S به‌زودی از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک مرسدس‌بنز بهره‌مند خواهد شد. البته اگر قبل از این آپدیت نیز از گیربکس جدید استفاده شود، نباید چندان تعجب کرد. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که گزینه‌های پیشرانه کنونی با سطح قدرت بالاتر و مصرف بهینه‌تر سوخت در دسترس قرار گیرند. احتمال دیگر تعویض موتور ۵/۵ لیتری V-8 در مدل سطح بالای S63 با موتور جدید ۴ لیتری مرسدس-‌ای‌ام‌جی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    چه چراغ های هوشمندی دارد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mohammad

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (84 ديدگاه)

    البته زیاد جدی نیست چون بالاخره بنز هستش و تا اخرین لحظه هزارجور برنامه اپشن و طراحی به عضو خانواده سلطنتی اضافه میکنن،سایپا نیست که چراغ عقب عوض کنه بشه 132 جلو پنجره عوض کنه بشه 141 بنز هستش و با اصالت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    عجب چراغ هایی دارد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سروش

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    چراغ های قبلی لوکس تروقشنگ تر بودن ولی این خیلی تکنولوژی بالایی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سروش

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    ببخشید منظورم s-class 2015 بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Hamid

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    ظاهرش بجز تغییر چراغهای جلو، با 2016 تفاوتی نداره. به نظر نمیرسه عکسها جاسوسی باشه. معمولن کمپانیها برای تبلیغ و ایجاد هیاهو، خودشون این عکسها رو منتشر میکنن و اسمشم میزارن جاسوسی. دیگه خیلی تکراری شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. moein

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    من موندم این جاسوس ها کین و چه جوری این عکس ها رو می گیرن
    ولی فک می کنم خود این شرکت ها از عمد یه چنتا عکس رو تو اینترنت پر می کنن که بحث ماشینشون بیاد وسط

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احمد باقری

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی چیز باحالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۶ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      احمِدجان
      چطوریه تو به دو کلمه ی ” چیز ” و ” حال” خیلی علاقه داری ؟!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. بنتلی

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ای بابا من این عکسارو حدود یک ماه پیش دیده بودم،امروز کجا بود آخه؟!!!بگذریم،مرسدس اس فوق العادس،من این مدلشو بیشتر از مایباخ دوس دارم البته میدونم نسخه مایباخ پیشرفته تره و منکرش نیستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Hamid

    ۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (239 ديدگاه)

    انصافا این نسل اس کلاس زیباترین خودرو تو این سگمنته.بین سدانهای فول سایز لوکس،چهرش حتی از سری۶ ب ام و هم دلنشین تره.البته بحث رولزرویس و بنتلی جداست چون قیمتشون لااقل ۲برابر اینه.
    خودم عاشق ب ام و هستم ولی انصافا سری هفت بپای این اس کلاس نمیرسه.پانامرا و لکسس ال اس هم نمیرسن.شاید دینامیک رانندگی سری ۷ و پانامرا ازین هیولا بهتر باشه ولی فاکتورایی که اهمیت بیشتری تو این سگمنت دارن زیبایی و لوکس بودن و البته جلب توجه هستش.زیباست لاکردار!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا