مرسدس بنز

اولین تصاویر جاسوسی از مرسدس EQS الکتریک پرچم‌دار

مرسدس EQC کاملاً جدید اواخر امسال رونمایی خواهد شد و هم‌اکنون می‌توانیم اولین تصاویر از مدل پرچم‌دار EQS را نیز مشاهده کنیم.


این خودرو به عنوان پرچم‌دار زیر برند جدید EQ عمل خواهد کرد. اگرچه از تصاویر چنین برمی‌آید که با یک خودروی شوتینگ بریک یا استیشن شیک طرف هستیم اما باور بر این است که EQS در واقع یک کوپه‌ی چهار درب بزرگ خواهد بود.

تصاویر منتشر شده چیز زیادی را نشان نمی‌دهند اما شاهد کاپوت کوتاه و اورهنگ های مینیمالیستی هستیم. همچنین به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو به عقب کشیده شده‌اند و شیشه جلو نیز بسیار طویل می‌باشد.

درب‌های جلو نیز بزرگ بوده و به نظر می‌رسد نزدیک آینه‌های جانبی یک بخش کوچک نیز وجود دارد. شاید این بخش نشان می‌دهد که تنها بخشی از شیشه‌های جلو را می‌توان پایین آورد.

نهایتاً می‌توانیم خط سقف شیب‌دار و بدنه‌ای گرد را ببینیم. این استایل منحصربه‌فرد کمک می‌کند مرسدس EQS از نسل بعدی S کلاس که در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ معرفی می‌شود متمایز باشد.


مرسدس چیز زیادی درباره EQS نگفته اما مهندس ارشد مدل EQC قبلاً برخی اطلاعات درباره محصول جدید مرسدس را افشا کرده است. او گفته بود خودروی یاد شده در حد S کلاس بوده و ترکیبی فوق‌العاده از اشرافیت و قوای محرکه الکتریکی را ارائه خواهد کرد. او خاطرنشان ساخته مدل موردبحث کاملاً جدا از S کلاس خواهد بود.


اطلاعات کمی از مرسدس EQS در دسترس است اما خبرها نشان می‌دهند که این خودرو از معماری MEA استفاده خواهد کرد و احتمالاً در سال ۲۰۲۰ پدیدار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    رقبای تسلا دونه دونه دارن از راه میرسن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    تسلا جان کم کم جمع کن که آلمانی ها دارن میرسن
    بردن آئودی آر هشت تو درگ جذابه اما مطمئن باش اونی که حاضره بالای صد هزار دلار بده به ماشین الکتریکی واسه حفاظت از طبیعت(از هیجان دیزلی ها و بنزینی ها بگذره) کیفیت ساخت خیلی مهمتر از سرعته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا