مرسدس بنز

تصاویر جاسوسی از فضای داخلی مرسدس GLS جدید

مهندسان مرسدس توانسته‌اند نمای ظاهری این خودروی تست GLS را با پوشش‌های استتاری پنهان کنند اما داخل کابین می‌توانیم پوشش‌های پارچه‌ای و البته داشبورد جدید شاسی‌بلند لوکس اشتوتگارتی‌ها را ببینیم. این برای اولین بار است که تصاویری از کابین نسل بعدی GLS منتشر می‌شود.


صفحه دیجیتال بزرگ دیده شده تقریباً نیمی از طول داشبورد را به خود اختصاص داده است. ظاهراً جلوی دید راننده پشت آمپرهای سنتی با عقربه‌های سرعت‌سنج و دورشمار قرار دارد. در بخش مرکزی شاهد صفحه‌نمایش دیجیتالی هستیم که دیدی رو به جلو ایجاد کرده و همچنین خطرات احتمالی را به اطلاع راننده می‌رساند. زیر صفحه‌نمایش مورد بحث چهار ورودی هوا قرار دارد. پارچه‌های بکار رفته باعث پنهان شدن اکثر بخش‌ها شده‌اند اما هنوز هم غربیلک فرمان سه پره با عملکردهای گوناگون دیده می‌شود.


در بخش بیرونی نیز پوشش‌های استتاری فراوانی به چشم می‌خورد. البته واضح است که مرسدس GLS کلاس یک شاسی‌بلند بزرگ و جعبه‌ای به منظور رقابت سنگین با خودروهایی همچون ب ام و X7 و رنجروور خواهد بود.


قوای محرکه این خودرو از S کلاس گرفته خواهند شد. یک پلتفرم جدید باعث می‌شود وزن GLS جدید نسبت به نسل فعلی کمتر شود. نسخه‌های AMG این شاسی‌بلند نیز از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو سود خواهند برد. علاوه بر نسخه‌های پرفورمنس AMG، مرسدس GLS در نسخه فوق لوکس مایباخ هم عرضه خواهد شد. ظاهر این خودرو تقریباً مشابه نسخه استاندارد خواهد بود اما در کابین از متریال بسیار بهتری سود برده خواهد شد.


دومین نسل مرسدس بنز GLS از سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد. احتمالاً رونمایی رسمی این خودرو پیش از پایان سال جاری خواهد بود اما نسخه‌های AMG و مایباخ آن در سال‌های آینده به بازار عرضه خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. PARTHIAN

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    عکس دومی که خروجی کولر رو نشون میده،خیلی جذاب طراحی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Infinite

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (452 ديدگاه)

      دقیقا!
      طراحی این دریچه‌ها نوید یک کابین زیبا رو میدن! امیدوارم طراحی بیرونی، پاشنه آشیل GLS نباشه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Morteza

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (123 ديدگاه)

    یکی دو روز پیش عکس طراحی داخلی GLE اومد بیرون
    این هم انگار شباهت هایی به اون داره
    حداقل دریچه های کولرشون یکیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (172 ديدگاه)

    دوستان همین دیروز پریروز یه سری ویدیو هایی از GLE جدید دیدم شاید بعضیا دیده باشن که انگار قراره یه انقلابی تو یه زمینه ای ایجاد کنه که البته اینجا نمیگم چیه تا زمان رونماییش ? امیدوارم مرسدس اون رو در GLS هم استفاده کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. shirko

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    نمای داخل بنز همیشه زیبا بوده ولی از اون دو تا تبلت به هم چسبیده خوشم نمیاد !!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا