مرسدس بنز

تولید محصولات متنوع مرسدس در روسیه

کمپانی مادر مرسدس بنز یعنی دایملر کلنگ احداث کارخانه‌ای جدید در روسیه را به زمین زده و هم‌اکنون کار احداث آن شروع شده است.


این تأسیسات که در مسکو واقع شده به خاطر ارتباطات لجستیکی، نیروی متخصص و مجاورت با پایتخت انتخاب شده و تمامی مراحل تولید از بخش بدنه گرفته تا رنگ‌آمیزی و بخش مونتاژ نهایی را پوشش می‌دهد.


نام این کارخانه مسکوویا بوده و مساحت ۸۵ هکتاری دارد. بیش از هزار نفر در این تأسیسات کار خواهند کرد. ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در تأسیسات مذکور تزریق شده و از سال ۲۰۱۹ تولید مدل E کلاس در آن آغاز خواهد شد. پس از آن نیز مونتاژ مدل‌های GLC، GLE و GLS آغاز خواهد شد.


عضو هیئت‌مدیره مرسدس بنز می‌گوید تمامی این خودروها مخصوص بازار داخلی روسیه بوده و این حرکت یک سرمایه‌گذاری استراتژیک در بازار فروش مهم مرسدس بنز محسوب می‌شود. این امر باعث افزایش رقابت‌پذیری جهانی مرسدس بنز خواهد شد.

این مدیر ارشد گفت:

تولید محصولات مرسدس بنز در تأسیسات واقع در خاک روسیه یک چالش هیجان‌انگیز برای من است و من از ملاقات تیمم در اینجا خوشحال هستم. ما رابطه‌ای نزدیک با همکاران روسی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی داریم تا بدین ترتیب بتوانیم موفقیت خود را ادامه دهیم. ما همچنین می‌خواهیم با مردم مسکو آشنا شویم و بخشی از جامعه آن‌ها باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. قاسم

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    حالا در ایران چی . خودروهای رده پایین تر را با حذف بسیاری از آپشن ها ، با مونتاژ نامطلوب قطعات داخلی و با قیمت غیرمنصانه به مردم غالب می کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      تو ایران فقط سری E اگه اشتباه نکنم فقط مدتی تو ایرانخودرو مونتاژ شد که با انواع و اقسام حرکات یک خم و دوخم و رقص پای ما، مرسدس عطای مونتاژش رو به لقایش بخشید
      اما طبق شنیده، کیفیت خط تولیدی تبریز که محل مونتاژ بود رو کارشناسان از تمام خطوط تولید ایرانخودرو بالاتر ارزیابی میکردند
      الان هم ظاهرا اگه بخواد تولیدی در ایران داشته باشه فقط خودروهای تجاری از انواع کامیون و … هست ظاهرا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ahmad

        ۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (659 ديدگاه)

        بحث مونتاژ احتمالی خودرو های سواری هم اخیرا مجدد مطرح شده (احتمالا مدل e200)

        چیزی که اینجا مهمه اینکه تمام محصولات بنز مستقیما تحت نظارت کارشناس های خود دایلمر ارزیابی میشن و مثلا اگر ایرانخودرو خودرویی رو بد مونتاژ کنه اصلا اجازه فروشش رو نمیدن!
        وگرنه اگر به ایرانخودرو بود که با سابقه درخشانش قشنگ گند میزد به قطعات و آپشن های بنز های ای کلاسی که اون زمان مونتاژ میشدن!

        اینها اعتبار و اهمیت برند بنز رو میرسونه
        برخلاف پژو که کلا واسش اهمیتی نداره چه بلایی اینجا سربرندش اوردن و تازه کلی هم از این ماجرا کیف میکرد که داره خودرو های قدیمی خودشو با بدترین کیفیت ممکن و بدون نظارت در ایران مونتاژ یا تولید میکنه و کلی پول به جیب یامفت میزنه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ونوم اف ۵

        ۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        حرفتون درسته ای کلاس مونتاژ میشد که بیشتر اوقات بدلیل مشکل رنگ نمی تونست خط تولید رو ترک کنه البته مشکلات دیگه هم بود اما بیشترین بخش کیفیت رنگ بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. فرشاد سجادیان

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    کار بسیار با ارزشی کردن، روسیه یکی از بزرگترین بازارهای فروش محصولات مرسدس بنزه، چه فابریک، چه تیونیگ، به خصوص برابوس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پرسپولیس

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    شاسی بلندجی ال اس وجی ال ای تولید میکند ما به چه دردی گرفتارشدیم هوندا سی آروی و بی ام دبلیو ایکس چهارهم با بدبختی پلاک گرفتن یعنی چی روز به روز وضع خودرو را سخت وپر پیچ وخم میکنند همین سایت پدال هربار گزارش ساخت ومونتاژ وشرکتهای بزرگ ازهند و کره تا استرالیا وآفریقای جنوبی تا آرژانتین گرفته میرسه به ما تمام میشودتمام صنعت خودرو دردنیا پیوسته ودرهمکاری هاساخته میشه الا کشورمالوکس لوکس لوکس لوکس تجمل گراییی هزار بهانه دیگه و خوب گداییییییی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا