مرسدس بنز

تکنولوژی‌های برگزیده مرسدس بنز

قطعاً زمانی که ویدئوی جدیدی توسط یک خودروساز تراز اول جهانی منتشر می‌شود همه ما مشتاقانه خواهان تماشای آن هستیم. مرسدس یکی از این کمپانی‌هاست که اخیراً اقدام به پخش ویدئوهای جالبی کرده است. لوکس‌ترین محصولات مرسدس کدام ها هستند؟ بهترین تکنولوژی‌های بخش AMG چه؟ داستان‌های ناگفته مرسدس چطور؟ بله همه این‌ها را قبلاً خدمت شما عرض کرده‌ایم اما این بار می‌خواهیم روی تکنولوژی‌هایی تمرکز کنیم که از مدل‌های مفهومی به خودروهای تولیدی این کمپانی راه یافته‌اند.


لیست تکنولوژیک ترین ویژگی‌های محصولات تولیدی مرسدس را با سیستم ارتباطی کار به ایکس مرسدس F 125 تحقیقاتی آغاز می‌کنیم. در آینده اینترنت اشیا زندگی روزانه ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. خودروهای ما با دیگر خودروها، دستگاه‌های کنترل ترافیک و… ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی را از شرایط جاده، خطرات ترافیکی و بسیاری از موارد دیگر دریافت خواهند کرد.

mercedes benz f125
ویژگی شماره چهار محصولات مرسدس بنز سقف شیشه‌ای الکترو شفاف خودروی F200 است. این شیشه دارای نوار کریستال مایعی است که می‌تواند با فشار یک دکمه تاریک شود.

Mercedes Benz F200 Concept
سومین ویژگی پیشرفته این خودروساز محبوب آلمانی چراغ‌های جلوی لیزری مرسدس F500 کانسپت می‌باشد. با این تکنولوژی، محصولات شرکت دارای توانایی‌های دید در شب خواهند بود.


دومین ویژگی برجسته محصولات این کمپانی سیستم پیش از ایمنی است که می‌تواند تصادف از عقب را پیش‌بینی کرده، کمربندهای ایمنی را محکم نموده و ترمزها را پیش از برخورد قفل کند. این تکنولوژی اولین بار در کانسپت ESF 2009 پدیدار شده است.


اما پیشرفته‌ترین ویژگی‌ای که از خودروهای مفهومی مرسدس به محصولات تولید راه خواهد یافت سیستم کروز کنترل تطبیقی دیسترونیک پلاس است که در دسترس هم می‌باشد. این سیستم اولین بار در کانسپت F800 معرفی شد و از تکنولوژی رادار و دوربین برای حفظ سرعت برخوردار می‌باشد.


اگرچه این لیست به اندازه سری ویدئوهای قبلی خیلی هیجان‌انگیز نیست اما خب همه لیست‌ها شامل خودروهای اسپورت و گران‌قیمت نیستند! این‌طور نیست؟!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    F200 سالها پوسترش رو هر درو دیواری بود و چقدر رویایی بود / خدماتی که بنز به دنیا کرده رو با این شعارش که دور زمین فوتبال دیدم Best Never Rest معنا میشه / بنز یه چیز دیگس ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mehran.Jy

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (232 ديدگاه)

    این f800 باید ساخته میشد. صد حیف…
    همین الان اکه اینو به عنوان cls معرفی می کردن واقعا جذاب بود و مطمئنم همه عاشقش میشدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hami

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (26 ديدگاه)

    چند روزه C63 فیس لیفت معرفی شده ولی پدال خواب تشریف داره انگار عجبیه واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sir.zaros

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (27 ديدگاه)

    سلام چرا قسمت بایگانی را از حذف کردید؟
    چطور به مطالب قبلی دست رسی داشته باشم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا