مرسدس بنز

تیونینگ عجیب مرسدس بنز G63 توسط Ares Design

تیونری بنام Ares Design، اقدام به تیونینگ مرسدس بنز G63 AMG نموده و آن‌را با نام X-Raid معرفی کرده است. این شرکت تیونینگ که متعلق به مدیرعامل سابق لوتوس یعنی آقای Dany Bahar است، با استفاده از فیبر کربن و آلومینیوم، استایل جعبه‌ای شکل G کلاس را با بدنه‌ای نرم‌تر جایگزین کرده است که نشانه‌هایی از زبان طراحی کنونی مرسدس بنز نیز در آن دیده می‌شود.

این امر بدین خاطر است که Ares Design در جلو و عقب X-Raid از چراغ‌های مرسدس بنز C کلاس کوپه استفاده کرده است. همچنین این تیونر ادعا کرده است که به لطف استفاده از بدنهٔ کامپوزیتی جدید، وزن خودرو ۲۰۰ کیلوگرم سبک‌تر از یک G63 معمولی است درحالی‌که از طرف دیگر قدرت پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 توئین توربوی آن نیز به ۷۶۰ اسب بخار افزایش یافته است. حداکثر سرعت X-Raid اما همچنان بر روی همان عدد ۲۵۰ کیلومتر در ساعت باقی‌مانده است.

در داخل خودرو نیز داشبورد مجدداً طراحی شده است درحالی‌که فضای کلی کابین لوکس‌تر شده و دو صندلی VIP هم در عقب نصب شده است که میان آن‌ها یک کنسول مرکزی یا زیر آرنجی قرار گرفته است. در داخل این ماشین همه‌چیز با متریال درجه‌یک و باکیفیت پوشیده شده است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به چرم ناپا و تریم فیبر کربنی اشاره کرد. هم‌زمان با معرفی X-Raid، این تیونر تأسیسات جدید ۱۸ هزار مترمربعی خود در مودنای ایتالیا را هم نشان داده است.

این در حالی است که شرکت Ares Design و شرکت تیونینگ آلمانی Mcchip-DKR با یکدیگر کار می‌کنند. Mcchip-DKR همان تیونری است که چندی پیش در خبری اعلام کردیم که قصد ساخت نسخهٔ کوپهٔ بنتلی مولسان را دارد؛ بنابراین Ares Design به‌زودی علاوه بر این G63 عجیب، نسخهٔ کوپهٔ مولسان را هم معرفی خواهد کرد. بااین‌حال هنوز هیچ صحبت رسمی در مورد قیمت X-Raid مطرح نشده است اما گزارش‌هایی نشان می‌دهند که این ماشین می‌تواند قیمتی بیش از ۷۰۰ هزار دلار داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. hossein

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    نظر شخصیمو میگم من نپسندیدم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. Volvo

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (195 ديدگاه)

    به نظرم خیلی قشنگ شده!
    جی کلاس با طراحی اصلی هم که جایگاه خودشو داره

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. Pooya

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (23 ديدگاه)

    عجیب و متفاوت شده و به زمان نیاز داره بهش عادت کنی ولی جی کلاس به همون فرم جعبه ی و خشن و خشکش معروفه و اگه برای تیون کردنش از اون فرم خارجش کنید، به نظرم مثل این زیاد جالب نمیشه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Sam

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (97 ديدگاه)

    از نمای رو برو و عقب خوبه واقعا
    اما از نمای بغل خب به نظرم تو ذوق میزنه و قیمتشم اصلا معقول نیست…

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. Hosein

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    بنظرم فوق العاده شده.کلا یه ماشین دیگه شده.فک کردم یه مدل جدیده مرسدس معرفی کرده.کابینشو ببین .من که صد در صد به جی کلاس استاندارد ترجیحش میدم(تو رویا)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Khosrow

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    مرسدس باید از این شرکت شکایت کنه / چی فکر کردن که این بلا رو سر شاهکاره جی کلاس در اوردن /عکس سوم مشکیه — قشنگ داره از چین میاد /به سلامتی همه رد دادن ..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. sevlan

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    از نمای کناری یکم به جیپ رنگید و کیا سول شبیه شده ،نمیدونم شاید بنظر من اینطوریه ،ولی در کل خوب شده ،یه Gکلاس متفاوت ،ولی ۵۵۰ هزار دلار اضافی نسبت G63 بنظرم خیلی زیاده!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. #ali.m#

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    اصلا خوب نشده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهران

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    داخلش خیلی بی نظیر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. یاس ی

    ۱۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    به نظر من هم خیلی زشت شده، واقعا حق داره مرسدس ازش شکایت کنه، باور کنید ی لحظه گریه ام گرفت، آخه این چه بلاییه سر ماشین نازنین در آورده !!!!!!!!!!
    خداییش شبیه ماشین چینی شده. چرا با روح و روان ما بازی میکنه این شرکت، شده مثل فیس لیفت زانتیا 2،

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا