مرسدس بنز

تزریق هورمون به مرسدس C63 S توسط جی پاور!

با گرفتن کمک از جی پاور این مرسدس-ای ام جی C63 S به محدودیت‌های ابتدایی خود فائق آمده و از نظر پرفورمنس به رقیبی جدی برای سوپرکارها تبدیل شده است.


این تیونر کاردرست با استفاده از مدول پرفورمنس که به ECU استاندارد اضافه شده قادر به استخراج اسب‌های بیشتر از پیشرانه بوده است. این سیستم باعث اصلاح داده‌های گرفته شده از حسگرهای خودرو می‌شود و سپس اطلاعات تطبیق شده را به ECU استاندارد C63 S می‌فرستد.


در نتیجه این تغییرات، پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس هم‌اکنون قدرت ۶۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری دارد. ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر این خودرو همچنین با نرم‌افزار پرفورمنس V1 جی پاور به دست آمده و البته باعث افزایش حداکثر سرعت C63 S به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می‌شود. این خودرو تنها در عرض ۳.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.


جی پاور گفته این کیت تیونینگ همخوانی کامل با گارانتی پیشرانه داشته و همچنین می‌توان سیستم اگزوز اسپورت از جنس فولاد ضدزنگ را نیز سفارش داد. این سیستم باعث بهبود صدای تولیدی پیشرانه می‌شود.


یک کیت قوی‌تر باعث می‌شود قدرت C63 S به عدد قابل‌توجه ۸۰۰ اسب بخار برسد. این قدرت نیز با اصلاحات بیشتر نرم‌افزاری و دست‌کاری توربوشارژر و سیستم اگزوز به دست می‌آید.


هیچ کیت بدنه عجیب‌وغریبی روی مرسدس-ای ام جی C63 S سوار نشده زیرا محصول نهایی تنها دارای رینگ‌های جدید است. رینگ‌های هوریکان RR با سایز ۲۰ اینچی دارای رنگ مشکی گیرایی هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مزدا

    ۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    آدم از نگاه کردن بهش سیر نمیشه!!رنگ زیبا و رینگ زیباتر.طوفاته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا