مرسدس بنز

ارتقای مرسدس-ای‌ام‌جی GT S توسط فوستلا

مرسدس-ای‌ام‌جی GT S حتی در حالت استاندارد کارخانه‌ای نیز خودرویی چشم‌نواز و خوش‌تراش است؛ اما همان‌گونه که همه‌ی ما می‌دانیم، همیشه افرادی هستند که خواهان منحصربه‌فرد بودن خودروی خود هستند.


اینجاست که تیونری همچون فوستلا وارد میدان می‌شود و پکیج ۲۸ هزار یورویی برای این مرسدس را ارائه می‌کند. در ابتدا قوای محرکه دست‌خوش تغییر شده و قدرت آن از ۵۱۰ به ۶۱۳ اسب بخار و گشتاور نیز از ۶۵۰ به ۷۶۸ نیوتون متر رسیده است.


این افزایش قدرت و گشتاور با برنامه‌ریزی دوباره ECU، اضافه شدن فیلتر هوای پرفورمنس BMC و خروجی‌های اگزوز هوشمند به دست آمده است. فوستلا نگفته که مرسدس-ای‌ام‌جی GT S تیون شده چقدر سریع است اما نسخه استوک تنها در عرض ۳.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر در ساعتی دارد بنابراین این مدل ارتقا یافته می‌تواند سریع‌تر از این‌ها نیز باشد.


بخش بعدی ارتقا یافته به کیت آئرودینامیکی فیبر کربنی مربوط می‌شود که از اسپلیتر جلو، ورودی‌های جدید، دیفیوزر عقب و بال عقب قابل تنظیم تشکیل شده است. این کیت با سیستم تعلیق کم ارتفاع‌تر KW و رینگ‌ها تکمیل شده است.

نهایتاً به پوشش بدنه می‌رسیم که کاملاً از جنس وینیل بوده و دارای رنگ مات ویژه و الگوی قرمز به همراه لوگوی PP پرفورمنس روی شیشه جلو و نوشته‌های فوستلا در طرفین می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. اعتمادیان

    ۱۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (257 ديدگاه)

    چه بازی با رنگ کرده
    روح و روان آدمی به پرواز در میاد
    تو عکس دوم شبیه یک بدنسازه که فیگور عضلات زیر بغل گرفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sajjad

    ۱۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    این ماشین تک رنگ و سادش مخصوصا مشکی مات و سبزش خیلی قشنگه
    نیازی به این کارا نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Dante

    ۱۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (99 ديدگاه)

    دستشون درد نکنه ، زحمت کشیدن
    ولی توی پدال هم خبرش و گذاشتین ، همون سبز رنگه ، اون خیلی با ابهت و زیبا شده بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا