مرسدس بنز

تیون ون مرسدس اسپرینتر توسط لورینسر

تیونر معروف لوریسنر که اکثراً روی محصولات مرسدس کار می‌کند این بار توجه خود را معطوف ون اسپرینتر کرده تا یک خودروی بسیار شیک را روانه بازار نماید. این تیونر حتی با مصرف‌کنندگان برای شخصی‌سازی کابین خودرو همکاری می‌کند تا این بخش با نمای بیرونی وحشی‌تر همخوانی داشته باشد. از جمله آپشن های کابین می‌توان به کف‌پوش‌های سفارشی و پوشش چرم اشاره کرد.


کیت بدنه لوریسنر باعث تحول چشمگیر ظاهر خودرو شده است. در نمای جلو چراغ‌های روز روشن LED گیرایی بیشتری به این ون بخشیده‌اند. مصرف‌کنندگان می‌توانند از بین لوگوهای مرسدس یا لوریسنر یکی را انتخاب کنند.

همچنین بچه گلگیرهایی در هر دو طرف خودرو دیده می‌شوند. لورینسر تلاش داشته با رینگ‌های ۱۸ اینچی ظاهر با ابهت‌تری به خودرو ببخشد. البته نباید از طرح رکاب‌های جانبی نیز غافل شد.


لوریسنر همچنین سپر عقب جدید با بخش‌های اریب را برای سیستم اگزوز تدارک دیده است. یک دیفیوزر نیز در میانه‌ی سپر جا خوش کرده است.

کل کیت لورینسر برای ون اسپرینتر بهای ۱۱۷۴۰ دلاری دارد که البته در نسخه‌ی دارای لوگوی لوریسنر به ۱۲۲۴۴ دلار می‌رسد. مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند این قطعات را تک‌تک سفارش دهند.


اسپرینتر در بین تیونرها محبوبیت مناسبی دارد. چندین کمپانی این محصول مرسدس را به وسیله‌ی کاری لوکس تبدیل کرده‌اند.

در حال حاضر مرسدس مشغول توسعه نسل بعدی اسپرینتر می‌باشد. جدیدترین تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که در طراحی خودرو از کانسپت ویژن ون الهام گرفته شده است. این طراحی کاملاً نرم و آینده‌نگرانه بوده است. شیشه جلوی بزرگ باعث می‌شود دید فوق‌العاده و فضای سر مناسبی به وجود آید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. MAHDI . TUNING

    ۱۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    اسم تیون میاد یه جوری میشم
    ولی حیف که موتورشو تیون نکردن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا