مرسدس بنز

خداحافظی با نسخه‌های کوپه و کابریولت مرسدس S کلاس در نسل آینده

به‌تازگی وب‌سایت Automobilemag گزارش جامعی از فعالیت‌های آیندهٔ نزدیک مرسدس بنز از حالا تا سال ۲۰۲۳ منتشر کرده است. طبق این گزارش، خودروهای الکتریکی و همین‌طور کراس‌اوورهای بیشتری به سبد محصولات این برند لوکس آلمانی اضافه خواهند شد اما خبر بد اینکه در برنامه‌های مرسدس بنز خبری از نسل آیندهٔ نسخه‌های کوپه و کابریولت S کلاس نخواهد بود. به گفتهٔ اتومبیل مگزین، فعلاً تقاضای حداقلی از سوی ثروتمندان برای سدان لوکس S کلاس با قیمت شش‌رقمی وجود دارد اما ظاهراً این تقاضا برای نسخه‌های کوپه و کابریولت S کلاس به‌اندازهٔ کافی قوی نیست.

نسل کاملاً جدید سدان S کلاس در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد اما به گزارش اتومبیل مگزین، هرچند تولید نسخه‌های کوپه و کابریولت این خودرو تا بعد از سال ۲۰۲۰ همچنان ادامه خواهد داشت اما این نسخه‌ها در پلت‌فرم جدید S کلاس ساخته نمی‌شوند و نهایتاً به‌طور کامل کنار خواهند رفت. نسل کنونی S کلاس کوپه در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان جایگزین مدل CL به بازار آمد و حدود یک سال بعد نیز نسخهٔ کابریولت آن راهی بازار شد. علاوه بر این، در نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۶، مرسدس بنز نسخهٔ مایباخ S کلاس کابریولت را هم ارائه کرد. سال گذشته نیز S کلاس کوپه و کابریولت فیس‌لیفتی جزئی را تجربه کردند.

البته این بدان معنا نیست که مرسدس بنز به‌طور کامل از دنیای دودرهای لوکس سطح بالا خارج می‌شود چراکه AMG GT می‌تواند برخی از خریداران S کلاس که خواهان سفرهای بی‌انتها و سواری لوکس و راحت با تنها دودر هستند را به سمت خود جذب کند درحالی‌که انتظار می‌رود نسل جدید مدل SL نیز در سال ۲۰۲۰ از راه برسد. بااین‌حال در تاریخ مرسدس بنز گرند توررهای لوکس سابقه‌ای بسیار طولانی دارند و کنار گذاشتن نسخه‌های کوپه و کابریولت S کلاس می‌تواند پایان یک دورهٔ مهم را در تاریخ این برند اصیل آلمانی رقم بزند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. (BayerischeMotorenWerke(Daniel

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (952 ديدگاه)

    حالم گرفته شد.
    خراب اون W126 AMG هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی رضا

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (223 ديدگاه)

    AMG GT و SL عشقن ولی اس کلاس کوپه با این طراحی و فرم بدنه فوق العاده جذاب یه چیز دیگست و اون حس لوکس بودن رو خیلی بهتر القا میکنه
    با اختلاف از سری ۸ بهتر و پابه پای کانتیننتال پادشاهی میکنه
    صد حیف که دیگه شاهد عرضه نسل جدیدش نخواهیم بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      Sکلاس کوپه وسری8 کاملا دریه سطح هستن.چه از نظرطراحی ویاکیفیت کابین وتکنولوژی های مدرن.اما ازنظرپرفومنس سری8 حتی ازS63کوپه هم قوی تره.
      اما بنتلی کنتینانتال ازهردوی اینا بهتره وقدرتمندترین دراین کلاس.هرچندرقیب اصلیش میشه M8 نه سری8 معمولی.
      این خودروها ممکنه زمان رقابت توسط مجلات مختلف ممکنه نتایج مختلف رو داشته باشن چون معمولا دریک سطح هستن.واون بااختلاااااااف که گفتی فقط وفقط نظرشماست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Amirferrari

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    بی ام و سری ۸ از راه نرسیده باید با رقیبش خداحافظی کنه،بیچاره بی ام و کلی زحمت کشید تا واسه s کوپه رقیب بسازه،بخشکی شانس…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir Amini

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (225 ديدگاه)

      نسل جدید sl قرار 4 سرنشین باشه پس امکان داره جانشین s کلاس کوپه و کاربر شه و AMG gt هم که جانشین خود sl شده پس چیزی از دست نمیره فکر کنم فقط یه اسم که عوض میشه البته وقتی AMG gt اومد دیگه مدل های بالای sl خریدشون توجیهی نداشت و همینطور تولیدشون الانم با 4 سرنشین شدن sl و قیمتی که داره که هم سطح s کلاس کوپه هستش تولید اس کلاس کوپه توجیهی نداره و فقط پول هدر دادن و مشکل تراشی تو انتخاب برای مشتری هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Khosrow

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    اخ اخ- W215 /یکی از شاهکارهای مرسدس / کار درستی میکنه مرسدس و داره برمیگرده به اصالت / حیف از CL – CLK – SLK – SL ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. MjM

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (720 ديدگاه)

    بهتر! ابهت اس کلاس به همون سدان بودنش بوده کوپه و کابرو چرا اخه! ثروتمندانی که بخوان عقب ماشین لوکسشون بشینن کوپه میخوان چکار؟ اگرم کوپه بخوان اس کلاس لوکس چرا؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. doubt

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (257 ديدگاه)

    داداش نکن این کارو!!!! حداقل کوپشو بذار بمونه. sکوپه سلطانه انصافا نکن اینکارو.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا