مرسدس بنز

دانلود آپشن‌های مرسدس تنها با چند کلیک!

ما به دانلود محتواهای مختلف در بازی‌های ویدئویی و همچنین به‌روزرسانی نرم‌افزارها عادت کرده‌ایم. زمانی که به پیشرفت تکنولوژی خودروها فکر می‌کنید واقعاً عمق پیشرفت صنعت خودروی جهانی در سال‌های اخیر را مشاهده می‌کنید.


طبیعتاً مرسدس بنز یکی از پیشروترین خودروسازان جهان بوده و همواره تلاش داشته بهترین آپشن ها و تجهیزات را در اختیار مشتریان قرار دهد.


خریداران نسل‌های جدید A کلاس، B کلاس و GLE قادر خواهند بود رادیوی دیجیتال، ناوبری و هماهنگی گوشی هوشمند خودروهای خود را از روی صفحه‌نمایش داشبورد خودرو خریداری کنند.


مالکان این خودروها تنها نیازمند ارتباط داده با اکانت مرسدس بوده و پس از آن خواهند توانست این آپشن های اضافی را از کمپانی خریداری کنند. تنها با چند کلیک ساده خریداران این سه محصول مرسدس بنز می‌توانند ویژگی‌های یاد شده را دانلود کرده و بدون مراجعه به نمایندگی از آن‌ها لذت ببرند.


بنا به گفته‌ی مرسدس، این خودروساز انتظار دارد با این روش ارزش فروش دوباره‌ی محصولات خود را افزایش دهد زیرا خریداران خودروهای دست‌دوم از این تجهیزات نیز برخوردار خواهند شد.


در واقع بسیاری از مالکان اروپایی محصولات مرسدس مجبور خواهند بود از این تجهیزات استفاده کنند. با آغاز سال آینده تمامی خودروهای جدید فروخته شده در اتحادیه اروپا باید دارای رادیوی دیجیتال باشند. مالکان خودروهای مدل ۲۰۱۹ که به ویژگی مجهز نیستند احتمالاً در آینده از آن استفاده خواهند کرد تا ارزش آن‌ها در بازار دست‌دوم‌ها افزایش یابد.

اگرچه این یک قدم کوچک رو به جلو است اما واضح است ارتقای سخت‌افزاری خودروها به این آسانی نخواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۷ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    درواقع روش هست و وقتی خریدی اش پول قطعه را دادی! اما برای استفاده ازش باید پول جدا بدی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۷ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      اقا حسین اونجا اروپا هست برای هرچیزی که دانلود میکنی باید پول بدی حالا میخواد فیلم دانلود کنی یا برنامه .مثلا اونجا اگه چیزی رو غیر قانونی دانلود کنی لب تابت خاموش میشه و جریمه میشی( یکی از دوستان که رفته بود میگفت)

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا