مرسدس بنز

رندری از نسل جدید مرسدس CLS 2018

برادر بزرگ‌تر و شیک‌تر مرسدس E کلاس که CLS نام دارد کم‌کم به فرم نهایی خود می‌رسد. اگرچه همه‌چیز در زمینه توسعه این خودرو مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیش نرفته اما مرسدس تلاش سرسختانه‌ای برای تولید این خودرو داشته است. نسل جدید CLS احتمالاً اواخر سال جاری و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی خواهد شد. قبلاً چندین نمونه پیش‌تولیدی از این خودرو شکار دوربین عکاسان صنعتی شده‌اند.


به تازگی رندرهایی منحصربه‌فرد از این خودرو منتشر شده‌اند تا پیش‌نمایشی از طراحی CLS جدید داشته باشیم. همان‌گونه که در تصاویر مشخص است مرسدس روشی انقلابی در پیش نگرفته و متد مشابه بکار گرفته شده در دو نسل قبل CLS را ادامه داده است.


این رندرها که بر پایه‌ی جدیدترین تصاویر جاسوسی تهیه شده‌اند نشان‌دهنده خط سقف شیب‌دار متمایز و پروفایل چهار درب کوپه کلاسیک است. در نمای جلو یک جفت چراغ LED نرم جلوپنجره‌ی غالب با جزئیات الماس مانند را در بر گرفته است.


نسل جدید CLS همچنان در جایگاهی بین E کلاس و سدان پرچم‌دار S کلاس قرار خواهند داشت و احتمالاً تنها به‌صورت سدان عرضه خواهد شد. نسل قبلی این خودرو نسخه‌ای واگن نیز داشت اما با استقبال سردی از سوی طرفداران مواجه شد.


اما انتظار تغییر زیادی را نیز در کابین نداریم و گفته شده که در طراحی آن از کابین E کلاس الهام گرفته خواهد شد. در حقیقت این خودرو از قطعات کل خانواده E کلاس شامل مدل‌های کوپه و کانورتیبل استفاده خواهد کرد.


برخی اخبار پیشین گفته‌اند نسل جدید CLS نام CLE را به خود خواهد گرفت اما منابع نزدیک به کمپانی گفته‌اند این اتفاق رخ نخواهد داد. در واقع تغییر نام خودرو به CLE به خاطر ساخته شدن بر مبنای E کلاس توجیه‌پذیر است اما انتظار می‌رود مرسدس از همان نام قبلی استفاده کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. جواد

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    اگه اولین عکس که یک رندر خیالی ملاک قرار بدیم باز جای شکر هستش شبیه بقیه نیست کمی متفات تر طراحی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. omid

      ۶ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (166 ديدگاه)

      اگه با این شکل بیرون بیاد به نظرم حتما یکی از بدترین طراحی های سالهای اخیر مرسدس میشه و واقعا باید به طراحش جایزه داد که اینطوری سابقه مرسدس و CLS با اون طراحی نسل اولش که هنوز هم خیره کنندس رو به بازی گرفته. گوردون واگنر معلوم نیس داره چکار میکنه ، تا کل محصولات شرکتو زیر سوال نبره دست بردار نیست !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امير علي

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (399 ديدگاه)

    Cls همیه جلوتر از زمان خودش بوده مطمئناً این مدل جدیدشم همین طور باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مرتضی مقدم

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (163 ديدگاه)

    بعید به نظر میرسه فرم نهایی چراغ های جلو و حجم پردازی گلگیر ها مطابق رندر باشه. خیلی رمانتیک به طرح نگاه کردن در حالی که طراحی های مرسدس همیشه قاطعیت و صلابت را با زیبایی و تناسب در کنار هم داشته. از روی طرح استتاری هم میشه براحتی فهمید که قوس رکاب و گلگیرها نمیتونه با تصویر رندر شده یکی باشه. ب نظرم بیشتر شبیه کلاس های آ ام گ شده تا این رندر کره ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علیرضا

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (752 ديدگاه)

    اگه شبیه رندر باشه که جلوشو از برلیانس h220 کپی کرده?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ghost

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (168 ديدگاه)

      خخخخخ
      خواستم بگما :)))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. الف.ی

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1632 ديدگاه)

      ببخشید؟؟؟؟
      برلیانس h220؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مهدي

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      کاملا موافقم ولی کلا خیلی خیلی بعیده طرح نهایی این باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ROHAM

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (728 ديدگاه)

    چقدر جلوش شبیه برلیانس سری 200 شده؟!!!
    از بنز بعیده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا