مرسدس بنزهفته نامه

رونمایی رسمی از نسل جدید مرسدس بنز CLS

هرچند دو روز پیش تصاویر نسل جدید مرسدس بنز CLS افشا شده و کاملاً به طراحی آن پی بردیم اما حالا سازندهٔ آلمانی رسماً نسل سوم سدان کوپهٔ خود را در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرده است. به گفتهٔ مرسدس بنز، نسل سوم CLS قرار است منعکس‌کنندهٔ ویژگی‌های بی‌نظیر نسل اول باشد؛ یعنی خودرویی که اساساً کلاس سدان کوپه را اختراع کرد. حال در ادامه به‌طور کامل به معرفی جدیدترین ساختهٔ اشتوتگارتی‌ها می‌پردازیم.

طراحی

کاملاً واضح است که در نسل سوم CLS برای اولین بار از زبان طراحی جدید مرسدس بنز استفاده شده است. در نمای جلویی CLS ویژگی‌هایی از مدل AMG GT دیده می‌شود به‌خصوص اگر به فرم کلی جلوپنجره و سپر خودرو توجه شود. در همین حال، برای اولین بار مرسدس بنز در یک خودروی تولیدی از چراغ‌های جلوی مثلثی شکل استفاده کرده که با خطوط جلوپنجره هماهنگ است. چراغ‌های عقب نیز مانند چراغ‌های جلو از نوع LED هستند درحالی‌که از نمایی سه‌بعدی هم بهره می‌برند؛ اما با وجود تغییرات چشمگیر در نمای جلو و عقب CLS جدید، استایل کلی خودرو تقریباً دست‌نخورده باقی‌مانده است.

کابین

در داخل CLS به‌وضوح می‌توان همان طراحی E کلاس را مشاهده کرد. در اینجا دو صفحه‌نمایش عریض ۱۲.۳ اینچی به‌عنوان صفحه آمپر و نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در نظر گرفته شده است درحالی‌که کنترل‌کنندهٔ ترکیبی چرخشی/لمسی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی نیز در کنسول میانی تعبیه شده است. نورپردازی داخلی CLS در ۶۴ رنگ مختلف قابل تنظیم خواهد بود. بخشی از این نورپردازی شامل خطی می‌شود که از زیر دریچه‌های تهویه رد شده و تا روی درها ادامه یافته است. رنگ این خط با توجه به دمای سیستم تهویه تغییر می‌کند که این یعنی در صورت خنک بودن دما به رنگ آبی و در صورت گرم بودن به رنگ قرمز درمی‌آید.

در کابین این خودرو ویژگی‌هایی از S کلاس هم به چشم می‌خورد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به دوخت ظریف چرم‌ها و دکمه‌ها و سوئیچ‌های هوشمند اشاره کرد. علاوه بر این، مانند S کلاس فیس‌لیفت، روی غربیلک فرمان دکمه‌های لمسی تعبیه شده است. در نسل جدید CLS فضای سر و پای سرنشینان عقب بدون تغییر باقیمانده است اما بزرگ‌ترین تغییر در این قسمت ارائهٔ صندلی مرکزی عقب است؛ بنابراین درحالی‌که ترکیب CLS قبلاً به‌صورت ۲+۲ بود، حالا ظرفیت سرنشین آن به پنج نفر افزایش پیدا کرده است. این کار به خاطر وجود تقاضا برای CLS پنج‌نفره در بازارهای چین و ایالات‌متحده صورت گرفته است؛ اما حجم صندوق بار CLS تغییری نکرده و همچنان مثل نسل قبلی برابر با ۵۲۰ لیتر است.

ساختار

تمام بدنهٔ نسل جدید CLS به‌جز درها از آلومینیوم ساخته شده است؛ اما درها همچنان فولادی باقیمانده‌اند تا به احساس و صدای بسته شدن آن‌ها لطمه‌ای نخورد. همچنین هنوز هم از پنجره‌های جانبی بدون قاب استفاده شده است. این مورد در درجهٔ اول به خاطر حفظ استایل جذاب و زیبای خودرو صورت گرفته اما به کاهش صدای باد نیز توجه شده است. بدین منظور آئرودینامیک این قسمت شامل پنجره‌ها و ستون B بهبود یافته که درنتیجه موجب ایجاد صدای کمتر می‌شود. این ویژگی در کنار امکان سفارش شیشه‌های آکوستیک و سایر ارتقاءها موجب شده که CLS جدید حتی از E کلاس هم ساکت‌تر شود. در بخش ابعاد نیز طول خودرو ۵ سانتیمتر افزایش پیدا کرده ولی ارتفاع آن ۱.۲ سانتیمتر کاهش داشته است.

تکنولوژی

CLS جدید در بخش ایمنی بشدت از S کلاس الهام گرفته است. این بدان معنا است که سدان کوپهٔ مرسدس بنز به جدیدترین نسل از سیستم‌های کمک‌راننده مانند سیستم ترمز فعال، سیستم کمک به حفظ حرکت میان خطوط، سیستم افزایش توجه راننده و سیستم محدودیت سرعت مجهز شده است. علاوه بر این، پکیج‌های ایمنی دیگری هم برای CLS قابل سفارش خواهد بود که یکی از آن‌ها پکیج دستیار رانندگی است. این پکیج شامل سیستم‌هایی چون کنترل فاصلهٔ فعال، کنترل فرمان فعال، محدودیت سرعت فعال، ترمز فعال، پایش نقاط کور فعال و کمک به حفظ حرکت میان خطوط فعال می‌شود. علاوه بر این، به‌منظور بهبود ایمنی، برای چراغ‌های جلوی خودرو از LEDهای چند پرتویی به همراه نوربالای دوربرد استفاده شده که می‌تواند مسافتی بیش از ۶۵۰ متر را روشن کند.

علاوه بر تکنولوژی‌های ایمنی، نسل جدید CLS فناوری‌های رفاهی را هم از جدیدترین نسخهٔ S کلاس عاریه گرفته است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به ماساژور صندلی‌ها، سیستم تهویه با یونیزاسیون و پخش رایحهٔ معطر، فرمان گیری چهارچرخ، شارژ بی‌سیم تلفن همراه، قابلیت باز کردن درهای خودرو و روشن کردن آن با استفاده از فناوری NFC، سیستم صوتی برمستر درجه‌یک، تودوزی چرم ناپا و تریم داخلی چوب واقعی اشاره کرد.

پیشرانه

نسل جدید CLS فعلاً در دو مدل دیزلی با نام‌های CLS350d و CLS400d و یک نسخهٔ بنزینی بنام CLS450 به بازار عرضه می‌شود که در ایالات‌متحده فقط آخری عرضه خواهد شد. این مدل به یک پیشرانهٔ کاملاً جدید ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ مجهز شده که ۳۷۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد؛ اما این موتور به یک سیستم هیبریدی خفیف بنام EQ Boost به همراه سیستم الکتریکی ۴۸ ولت هم مجهز است. این سیستم دارای یک موتور الکتریکی کوچک است که ۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور به توان پیشرانهٔ بنزینی اضافه می‌کند. برای تأمین انرژی این سیستم هیبریدی یک باطری لیتیوم یون ۴۸ ولت با ظرفیت یک کیلووات ساعت در نظر گرفته شده است.

با وجود این سیستم هیبریدی، هیچ‌یک از تجهیزات جانبی از طریق تسمه به موتور بنزینی متصل نیستند. به‌عنوان‌مثال سیستم تهویه به‌صورت کاملاً الکتریکی کار می‌کند و بنابراین در صورت خاموش بودن خودرو نیز می‌توان از آن استفاده کرد. علاوه بر این، CLS450 نیز مانند نسل جدید آئودی A8 می‌تواند در هنگام حرکت پیشرانهٔ بنزینی خود را خاموش کند. مجموع نیروی قوای محرکهٔ این مدل توسط یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب و یا به هر چهارچرخ (در مدل ۴Matic) انتقال پیدا می‌کند و ماشین را ظرف ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رساند. CLS450 در هر صد کیلومتر به‌صورت ترکیبی ۷.۵ لیتر بنزین مصرف می‌کند که حدود ۱۵ درصد کارآمدتر از نسل قبلی است.

هردو نسخهٔ دیزلی CLS نیز به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی مجهز شده‌اند که البته با دو سطح قدرت مختلف ارائه می‌شود. این موتور در مدل CLS350d قدرتی برابر با ۲۸۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۶۰۰ نیوتن متر دارد. این مدل ظرف ۵.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رسد. CLS400d اما ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر به ۵ ثانیه زمان احتیاج دارد. مصرف سوخت ترکیبی هردوی این مدل‌های دیزلی ۵.۶ لیتر در هر صد کیلومتر است؛ اما علاوه بر این سه مدل، گفته شده که یک نسخهٔ هیبریدی بنام CLS53 هم در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد شد که ۴۳۵ اسب بخار قدرت دارد.

مدل Edition 1

مرسدس بنز برای کسانی که خواهان مدلی منحصربه‌فرد از نسل جدید CLS هستند، نسخهٔ ویژه‌ای مخصوص عرضهٔ اولیهٔ بنام Edition 1 را ارائه کرده است. این مدل در داخل به پوشش چرم ناپای مشکی‌رنگ برای صندلی‌ها، دوخت مسی‌رنگ در کنسول مرکزی، صندلی‌ها، زیر آرنجی‌ها، داشبورد و رو ردی‌ها، ساعت آنالوگ منحصربه‌فرد، سوئیچ به رنگ مشکی براق، کف‌پوش‌هایی با نشان Edition 1 و نشان کرومی Edition 1 روی کنسول مرکزی مجهز است. این مدل در بیرون نیز به کیت بدنهٔ AMG Line مجهز است که شامل چراغ‌های جلوی LED هوشمند به‌صورت استاندارد و رینگ‌های ۱۹ اینچی چند پرهٔ AMG مشکی‌رنگ می‌شود. علاوه بر این، نشان Edition 1 هم روی گلگیرهای جلو نصب شده است.

سخن پایانی
در این نسل CLS نسخهٔ شوتینگ بریک وجود نخواهد داشت چراکه مرسدس بنز معتقد است وجود E کلاس استیشن به به‌عنوان یک استیشن لوکس در سبد محصولاتش کافی است. فروش نسل سوم مرسدس بنز CLS با مدل ۲۰۱۹ از ماه مارس سال آینده در بازارهایی غیر از ایالات‌متحده آغاز خواهد شد اما آمریکایی‌ها برای خرید این ماشین باید تا پاییز ۲۰۱۸ صبر کنند.

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    روح CLS دلربا شاد و یادش گرامی. . . فاتحه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      حیف همچین کابین زیبایی که با این بدنه بی اصالت و نچسب ترکیب شده. . .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hosein

        ۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (313 ديدگاه)

        اتفاقا داداش بدنش عالیه بلکه اون طراحیه چراغ عقباشه که مسخرش کرده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. hamid

          ۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (277 ديدگاه)

          حسین راس میگه. بدنش عالیه تنها مشکلش چراغای عقبشه لامصب!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (Bayerische Motoren Werke (Daniel

          ۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (951 ديدگاه)

          من به جای فرشاد عزیز نظرسنجی میذارم
          آیا برلیانس و ایران باید به دلیل کپی کاری از شرکت بنز و کشور آلمان شکایت کنند؟؟؟؟؟
          الف) بله = لایک
          ب) خیر = دیسلایک

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. علی

        ۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (848 ديدگاه)

        شیب صندلی عقبش منو کشته یعنی اوج راحتی . خیلی طراحی بیرونش شبیهه کوسه شده یعنی اگر هواکش موتور هم از بغل براش میذاشتن کاملا عین آبش شهای کوسه میزد بیرون .به نظر من همین ماشین با تمام ایراداتی که دوستان گرفتن پاش برسه ایران رو هوا بردنش . آخرش بنزه اونم از نوع (((cls))) که همیشه پیشرو در متفاوت بودن بوده.من از نمره( ۱۰۰ ) بهش (((((((((۸۵ )))))))میدم .

        با تچکر

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. - A M I R -

      ۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (728 ديدگاه)

      پشتش واقعا ناامیدم کرد ، بدون شک نسل قبلی جذابتره ، اما نمای جلو و کابین نسبتا زیبا طراحی شدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        الان 100 در 100 پانامرا و rs7 رو به این ترجیح میدم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. VolVo

      ۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (195 ديدگاه)

      همون چراغهای عقب نسل قبل رو میزاشت و با فناوریهای جدید ظریفتر و زیباتر میکرد . تنها موردی که به دلم‌نشست رنگ ماشین بود .
      cls موجودی با طراحی متفاوت بود و همین نکته متمایزش میکرد . نسخه‌هایی که در تهران هستند رو ببینید چقدر گیرا هستن .
      با احترام به تمامی دوستان به نظرم بنز خراب کرد .
      ملت تو cls دنبال تمایز بودن والا میرفتن اس کلاس یا ای کلاس میگرفتن خب
      این چه تمایزیه آخه !
      زد خرابش کرد

      مرسدس هم شورشو درآورده . انگار کلیه طراحیها در مقیاس amg داره میشه .
      اس کلاس کوپ . ای کلاس کوپ . اس رودستر . سی کلاس کوپ . چقدر اون عقب رو شبیه هم کرده آخه
      جلوشم رفته واسه اس کلاس سه نوار LED ، ای کلاس دو نوار و سی کلاس یک نوار گذاشته که ملت قاطی نکنن. هرچند از نزدیک میشه تشخیص داد

      آقای بنز
      این بود آرمانهای ما؟
      این چه کاری بود با عشق این همه جوان کردی؟؟؟

      با تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Jast bentley continental

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (539 ديدگاه)

    بسیار زیبا من که حال کردم
    عالی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. شاهین

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (4499 ديدگاه)

    سلام
    نمای عقبش که به دل من یکی ننشست. شاید فیس لیفتش یه کم زودتر معرفی بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. vahid 956

      ۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (474 ديدگاه)

      رنگ سفیدشو نگاه کنی قشنگ تره از اوناس که کم کم جا میفته . بعد میبینی نه مث اینکه قشنگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Omid

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (81 ديدگاه)

    چه بلایی سر CLS اومده
    قبلش یه کمی امید داشتیم که شاید اون تصاویر رندر غیر واقعی باشن و شاید وقتی رسمی رونمایی بشه بهتر باشه ولی….دیگه رسما رو نمایی شده…

    بعد از اون همه مرسدس های شبیه به هم و طرح های حوصله سر بر، این طرح بی روح و بی اصالت هم به محصولات بنز اضافه شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. VolVo

      ۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (195 ديدگاه)

      ولله رفیق CLS رو هم داره شبیه بقیه میکنه .
      چراغهای عقبش کم کم داره شبیه اس کلاس کوپ میشه اگه دقت کنی. جلوپنجره‌شم همینطور
      کابینم که دقیقا E کلاسه . رفته دریچه های هوا رو موقعی که کولر بزنی هایلات آبی میشن و وقتی بخاری بزنی هایلایت قرمز .
      همین که لطف کرده هنوز نگهش داشته جای شکر داره

      اعصابمو خورد کرد .

      انتظار چیز خفن‌تری داشتم . گفتم وسط این همه دقلوهای بنز یه مدل میده که عشاق خوششون بیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. GT

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (544 ديدگاه)

    واقعا عالیه مطمئنا تیم طراحی قوی و جامعی مثل تیم طراحی مرسدس بنز کار اشتباهی انجام ندادن و اتفاقا این نسل از مرسدس CLS به یاد آورنده ی نسل اوله. منتظر ورودش به ایران هستم تا بعضی افراد که انقد بهش انتقاد میکنن به اشتباهشون پی ببرن تا دیگه از رو دوتا عکس کل طراحی یه ماشینو قضاوت نکنن و زیر سوال نبرن. اگر میخواین درک نسبتا درست تر و بهتری از ظاهر این ماشین داشته باشین پیشنهاد میکنم یه سر به لایو اینستگرام مرسدس بنز بزنین شاید ویدیوش هنوز موجود باشه. تا زمانی که وارد ایران شه و لذت ببریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. M.us

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    شاید فقط با عادت کردن بهش بشه طراحیشو درک کرد اما واقعاً این نسلش تو طراحی یه گام بزرگ به سمت عقب برداشته خدا نکنه هاچ بک جدید بنز هم این شکلی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Omid

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (81 ديدگاه)

    فقط تقصیر برلیانسه! ذهنیت ما ایرانی هارو با اون مدل اچ نمیدونم چندش خراب کرده
    الان هم هرچی به جلوی این ماشین نگاه میکنم نمی تونم مرسدس رو ببینم فقط یه برلیانس میبینم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      H230
      ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. علیرضا

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام ؛ به نظر من اشکال عمده این مدل در طراحی هست ؛ طراحی چراغ ها خیلی ناپخته هست اصلا نسبت به سایز خودرو چراغ ها به نظر کوچک میاد بیشتر چراغ های عقب ؛ بعد چراغ های عقب واقعا فرم زشتی داره که تو نگاه اول آدم یاد خودروهای چینی میندازه ، نکته بعد اینه که به غیر از حالت سقف تا صندوق دیگه زیاد نقطه اشتراکی با نسل های قبل cls نداره انگار بنز به یک زبان طراحی تو این مدل نرسیده ، در نظر بگیرید که این مدل میخاد با مدل هایی مثل پانامرا و آ۷ رقابت کنه خودتون دیگه مقایسه کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهدی اکرمی

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (36 ديدگاه)

    شاید اکثرا خوشتون نیومده باشه، ولی واقعا به دلم نشسته، فقط با چراغ های عقبش خیلی حال نمیکنم، ولی در حد فاجعه نیست و میشه نادیدش گرفت، امیدوارم تو فیس لیفتش فکری به حال چراغ عقبش بکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. آرش آمریکایی

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    از بنز بعید بود که طراحیش
    تو نسل جدیدش پس رفت کنه
    اونم مدلی مثلCLS

    تو این کلاس اول از همه rs7

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Hosein

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    چراغ عقباش مثل این بازی ماشینیای قدیمی که گرافیکشون داغون بود شده.نسل قبلی رو عمرا با این عوض نمیکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد ب

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (210 ديدگاه)

    تمام مدلها وکلاسها همه یه شکل , و تکراری شدن این زیاد جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ایلیا

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    دوستان این ماشین از بغل خیلی زیباست
    خواهش میکنم یبار دیگه پروفایل کناری ماشین رو ببینید، واقعا طراحی زنده و زیبایی داره
    حتی از عقب هم نمیشه ایراد انچنانی گرفت
    فقط چراغ های جلودخوب طراحی نشدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Mohsen

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (77 ديدگاه)

    قشنگه ولی یه جوریه(به خصوص چراغ جلو و عقبش) من خیلی خوشم نیومد ولی رنگ خاکستریش خیلی با طراحی ماشین خوب دراومده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Hemichan

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    حالا شاید پایه خوبی برای brabus rocket باشه آیرودینامیک به نظر میرسه
    منتظر مقایسه های دوستانِ جان هستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حامد

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    واقعا این مدل ادامه ی نسل CLS 350 (مدل ۲۰۱۰ ) هستش که انقدر بی روح شده ؟!!!!یادش بخیر از همون اول که CLS ۳۵۰ رو تو خیابونا دیدم عاشقش شدم !!! ی ماشین تخس و یبس که همیشه دلم میخواست و میخاد که داشته باشمش ……ولی این مدل واقعا ناامید کننده ظاهر شده !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. shirko.mercedesbenz

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالیه ولی نسبت به نسل قبلیش میخکوب کننده نیست !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Bilbo

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (516 ديدگاه)

    وقتی میگیم ناامیدی، دقیقا از همچین چیزی صحبت می‌کنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. احمد

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (113 ديدگاه)

    ماشین به این زیبایی میگین زشت فازتون چیه یا میگین طراحی جلو چراغ جلو شبیه برلیانس چین شده این سبک چراغ جلو چندین سال بنز تولید کرده چراغ های عقب طراحی عقب واقعا زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مهزیار

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (441 ديدگاه)

    هر چقدر جلوش خوبه عقبش افتضاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. مهدی

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (79 ديدگاه)

    البته این خودرو در این نسل برای رقابت با پانامرا طراحی نشده. حتی مدل۶۳ آ ام گ هم نخواهد داشت. وظیفه رقابت به مدل جدید amg gt4 سپرده شده که کانسپتش چند ماه پیش رونمایی شد و طراحی و قدرت فوق العاده ای داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. mohammad_FM 480

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    با نظرات دوستان موافقم نسل قبل واقعا زیبا و دلربا بود طراحی خیلی جالب و منحصر ب فردی داشت ولی این فک کنم عادی تر شده طراحی جلو و بغلش قشنگه ولی عقبش واقعا میتونست بهتر باشه .
    ولی بازم در کل واقعا زیباست چون اون یه بنزه ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محسن

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (148 ديدگاه)

    چراغای جلوش از دنا پلاس کپی کردن نامردا ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Khosrow

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    فیلمشو که دیدم نظرم عوض شد/ این عالیه/ اتفاقا پشتش خیلی گرخ شده/ این با پک AMG محشر میشه/ پشت نسل قبلی افتضاح بود ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. javad m4

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (53 ديدگاه)

    کی گند زده به چراغات گل من :|

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. kazem

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام من خیلی منتظر cls جدید بودم و خیلی نامید شدم با خودم گفتم فرشته بنز اومد و وقتی دیدم نامید شدم
    جلوش که شبیه برلیانس شده و عقبش هم شبیه لیفان 820 شده
    وقتی نگاهش میکنی ماشین خیلی خوبیه اما وقتی میگی بنز اونو درست کرده نامید میشی راستش از بنز خیلی بیشتر توقع داشتم
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. کیانوش38

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (98 ديدگاه)

    جالبه که خیلی ها هم زیر عکس های اینستاگرام گوردن وگنر ، طراح ارشد مرسدس بنز، به خاطر طراحی این اتومبیل بهش تاختن و حتی دیده شده که ازش در خواست کردن استعفا بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Reza

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (310 ديدگاه)

    اینجارو ببینید CLS vs. Brilliance :D

    http://s6.uplod.ir/i/00906/w6grc86romdl.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایلیا

      ۱۰ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (731 ديدگاه)

      کپی نکرده الهام گرفته…خخخخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. Tezar

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا یسری افراد یه ایرادهایی میگیرن از این ماشین که نمیدونم چی باید اسمشو گذاشت.جسارتاسوتفاهم نشه ولی اقا پراید مدل ۸۷سوار میشه اومده در مورد این ماشین نظر میده هرکی نظرخودشو داره ربطی به این چیزا نداره ولی نه تا این حد.نمیدونم منظورمو میگیرید یانه ولی واقعا همه چیش خوبه این ماشین چراغای عقبش هم محشره فقط نسبت به قبل خیلی فرق کرده.اینهمه انتقاد میکنید مگه قصد خرید دارید میگید به دلم ننشست و… بنز اگه میدونست تو ایران اینهمه طراح هست میومد کل نیروهاشو از ایران میبرد.تا از نزدیک یچیزو ندیدید از عکس قضاوت نکنید خوش باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا