فراریلامبورگینیمرسدس بنز

SLS قرمز یا 458 طلایی یا اونتادور ارغوانی؟ [ویدئو]

در اینجا سه کلیپ کوتاه از سه خودروی خاص در سه جای متفاوت دنیا داریم که اخیرا به دام دوربین ها افتاده اند؛ به نظر شما کدام یک از این سه مالک سلیقه بهتری داشته اند؟!

اولین خودرو اس ال اسی است که از کویت به لندن آمده و رنگ قرمز گیلاسی، کیت کربنی و مهم تر از همه روکش کرومی قرمز آن توسط تیونر کالیفرنیایی R’s Tuning روی این آلمانی ۵۶۳ اسبی بکار رفته است.

دومین خودرو ۴۵۸ کوپه ای است که به تازگی در Valet Parking امارات مال دیده شده؛ برخلاف روکش های کرومی متداول که معمولا ارزان قیمت به نظر می رسند اما انتخاب مالک آن برای استفاده از روکش طلایی برای این خودروی ۵۶۲ اسبی احتمالا بهترین کار ممکن بوده است.

سومین خودرو همان اونتادور معروف متعلق به یکی از اعضای خانواده پادشاه قطر است که بعد از توقیف آن بدست پلیس در لندن دوباره به خیابان ها برگشته. آونتادور آل ثانی این روزها نه در لندن بلکه در کن رفت و آمد می کند تا فرانسوی ها هم فرصت دیدن آن را داشته باشند. این اونتادور که باله بزرگ عقب و اسپلیتر کربنی جلو، سیستم اگزوز جدید و رینگ های ADV.1 دارد، بدست تیونر ژاپنی LB-Performance چنین زیبا و دل آرا شده! گفته می شود رنگ کرومی ارغوانی آن برای نخستین بار روی اونتادور بکار رفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. aryamehr

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (187 ديدگاه)

    هرچی درموردش بنویسید بیشتر میاد خواهشا دیگه اسمشو نیارین اینجا بحث ماشینه یا مسیح

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. امیر

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (58 ديدگاه)

    این حفا چیه شما میزنید.سوریه و اوباما چین؟این SLS بهترین سوپر اسپرت بنزه که باز هم به گرد پای بی ام و نمیرسه.البته قشنگه.من ازش خوشم میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. نوید

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    معلومه اونتادوره از همه بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا