مرسدس بنز

اولین عکس از بنز کوپه کلاس اس

در حالی که پیش از این مرسدس بنز، کوپه مفهومی کلاس اس را به نمایش گذاشته بود، اکنون اولین تصویر از نمونه تولیدی آن نیز منتشر شده است. اس کلاس کوپه ۲۰۱۵ شباهت قابل قبولی به نمونه کانسپت دارد و در عین حال، واقع گرایانه تر است. طراحی این ماشین را می‌توان یک پله بالاتر از CL کلاسی دانست که قرار است جانشین آن شود.

2015 Mercedes-Benz S-Class Coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S-Class Coupe

این کوپه لوکس، احتمالاً از همان پیشرانه‌های مدلهای کلاس اس سدان مخصوصاً مدلهای S63 و S65 AMG بهره خواهد برد. کابین نیز برگزفته از مدل سدان است که شاید برای یک مدل کوپه بیش از حد لوکس باشد. با این حال ساعت آنالوگ حذف شده و فرم طراحی فرمان نیز تغییر می‌کند. سایر تغییرات جزئی‌تر و در حد تغییر در تریم چوبی و استفاده بیشتر از تریم فلزی خواهند بود.

S-Class Coupe Concept
S-Class Coupe Concept

قرار است از کوپه کلاس اس در نمایشگاه ژنو در ماه مارس رونمایی شود. حالا انتخاب بین این مدل و بنتلی GT در کلاس کوپه‌های لوکس، سخت‌تر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. mahdi

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (208 ديدگاه)

    وای خدای من!!! بینظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      عجب چیزیه!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۲۶ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (332 ديدگاه)

        سرور سالار تمام مدلهای بنز همین اس کلاس هستش

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. meysam

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      اگر بخام تو یک جمله توصیفش کنم اینو میگم: اوج وقار و تشریفات. واقعا نمیشه نقصی تو طراحی با اصالتش پیدا کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رضا

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    وحشتناک زیباست.باید ببینیم نظر خریداران بتتلی کانتینانتال رو جلب میکنه یا نه چون جدیترین رقیبش تو این سگمنته..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      فوق العاده زیبا و با وقاره اما فکر نکنم کسی که بنتلی سوار باشه با وجود شایستگی ها و برتری های مرسدس به سمت این ماشین بیاد
      علتش هم درست همون علت شکست مایباخ در برابر رولزرویسه
      ما هیچ وقت بنتلی و رولزرویس رو در قالب ماشین های 30-40 هزار دلاری نمیتونیم تصور کنیم و ارزونترین مدل هاشون هم برای اقشار مرفه ساخته شده در صورتی که آرم مرسدس در بازار های جهانی برای اقشار متوسط هم به راحتی در دسترسه(مرسدس های A.B.c.cla و….)
      در پس پرده جنگ بین آلمانهاست. بی ام و(با برند رولزرویس) فولکس واگن(با برند بنتلی) و مرسدس بنز(با برند خودش)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        علی جان مقایسه ی بنز S کلاس با رولزرویس و بنتلی اشتباه است .

        هرچند که تکنولوژیه بالاتری دارد . همینطور نواوری و اپشن .

        ولی خود مرسدس بنز برای رقابت با رولزرویس و بنتلی و …

        مرسدس بنز پولمن را خواب دیده .

        هنوز معرفی نشده .

        موفق باشی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. علی

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (513 ديدگاه)

          میلاد خان منم نظرم یه جورایی حرف شماست
          مشتری های رولزرویس و بنتلی توی این کلاس متفاوتن
          مرسدس بنز برای رقابت با این برند ها مایباخ رو داشت که خب به دلایلی با وجود تمام برتری های فنی شکست خورد و به نظرم پولمن بیشتر برای تشریفات دولتی استفاده شه تا مصرف کننده مرفه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          میدونم علی جان .

          ولی همون بنز پولمن جنتا تیپ داره .

          یک مدل 6 در .

          یک مدل مانند بنز S کلاس با اندکی افزایش طول و …

          اونیکه افزایش طول داره به جنگ رولزویس و بنتلی میره .

          http://www.google.com/imgres?client=firefox-a&hs=wj8&sa=X&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&channel=np&biw=1252&bih=585&tbm=isch&tbnid=aKVcoDDnM142vM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.autoevolution.com%2Fnews-image%2Fmercedes-benz-s-class-pullman-to-replace-dead-maybach-in-may-2014-61551-1.html&docid=krzhbZSRXZa71M&imgurl=http%3A%2F%2Fs1.cdn.autoevolution.com%2Fimages%2Fnews%2Fmercedes-benz-s-class-pullman-to-replace-dead-maybach-in-may-2014-61551_1.jpg&w=728&h=348&ei=l5D4UrbMH8aA4gSr-YFg&zoom=1&ved=0CFcQhBwwAQ&iact=rc&dur=3327&page=1&start=0&ndsp=12

          http://www.google.com/imgres?client=firefox-a&hs=wj8&sa=X&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&channel=np&biw=1252&bih=585&tbm=isch&tbnid=DiXokRN3akSehM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.gtspirit.com%2F2013%2F07%2F16%2Fspyshots-2015-mercedes-benz-s-class-pullman%2F&docid=Yhlv-yXHqQuALM&imgurl=http%3A%2F%2Fwww.gtspirit.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F07%2F11913882511374971831.jpg&w=1600&h=1067&ei=l5D4UrbMH8aA4gSr-YFg&zoom=1&ved=0CFQQhBwwAA&iact=rc&dur=1142&page=1&start=0&ndsp=12

          http://www.google.com/imgres?client=firefox-a&hs=wj8&sa=X&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&channel=np&biw=1252&bih=585&tbm=isch&tbnid=xpkHybXwd9UCdM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.caranddriver.com%2Fnews%2F2015-mercedes-benz-s-class-pullman-rendered-news&docid=gMMG3Qb4px4m-M&imgurl=http%3A%2F%2Fmedia.caranddriver.com%2Fimages%2F12q3%2F463495%2F2015-mercedes-benz-s-class-pullman-artists-rendering-photo-463496-s-1280×782.jpg&w=1280&h=782&ei=l5D4UrbMH8aA4gSr-YFg&zoom=1&ved=0CF0QhBwwAw&iact=rc&dur=537&page=1&start=0&ndsp=12

          http://rusauto.net/uploads/posts/2013-06/1371649685_mercedes-benz-s-class-pullman.jpg

          http://www.germancarforum.com/wp-content/uploads/2013/06/78F100.jpg

          علی برو حالشو ببر .

          همین عکس اخری میرزه به کل صنعت …

          ایران و المان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . پدال جان این دیدگاه منو تایید کن دیگه .

          من صبح اینو گذاشتم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. شایان

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        به چه حقی اصلا اسمه برند آلمانی و انگلیسیو کنار هم گذاشتی من دارم آتیش میگیرم خدا بنتلی آشغالو داره با این با این محشر کبری داره مقایسه میکنه دنیا آخرالزمان شد خدا

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Saied

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1262 ديدگاه)

      اقا علی باهات موافقم!!! بنز با این همه زیبایی فقط میتونه مشتری های ٩١١ رو به سمت خودش بیاره! وگرنه کسی که فانتوم کوپه سوار میشه اصلا سلیقش این نیست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فقط BMW

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (85 ديدگاه)

        طرف مگه دیوونست 911 که خوراک لایی و دیرفته رو ول کنه بیاد بنز بخره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. علی

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (513 ديدگاه)

        خب مشتری های 911 هم با مشتری های s کوپه متفاوتن
        کسی که سراغ پورشه میره خواهان یه سوپر اسپرت اما با روح آروم و به وقتش سرکشه
        این مرسدس رو نمیشه یه سوپر اسپرت یا ماشین پیست دونست. به نظرم رقبای اصلی این مرسدس ماشین هایی نظیر مازراتی گرن توریزموست که خب تکنولوژی آلمان یه چیز دیگست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. hosseindark

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    واو
    چه ابهتی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    باز یک مدل جدید از اولین خودروساز دنیا .

    خداااااای من .

    قطعا این برنده ی میدان است .

    فقط میتونم بگم :

    WaaaaWoooooo

    ایران و المان .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. alireza

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (93 ديدگاه)

    عزیزان منم مثل خیلیا بنزو دوست دارم ولی باید بگم که طراحی مدلای جدید بنز به دلم ننشسته. بنزای جدید از دید من دیگه اون ابهت سابقو ندارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      علیرضا جان توی بعضی از رده ها عقب گرد طراحی مرسدس رو قبول دارم اما این کلاس واقعا زیبا طراحی شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از رویترز، دییترز چه مدیر

      عامل دایملر از برنامه کاهش مشوق فروش خودروهای مرسدس بنز خبر داد و

      گفت پیش بینی می کند که در سال 2014 قیمت ها به شکل چشمگیری افزایش می

      یابد. دلیل کاهش یا حذف مشوق های فروش، پیشی گرفتن تقاضا از عرضه است.

      مرسدس بنز این پیشی گرفتن تقاضا از عرضه را مدیون خودروهای جمع و جوری

      است که به CLA معروف هستند. در فصل چهارم سال 2013 فروش این خودروهای

      جمع و جور 44 درصد افزایش یافت. فروش خودروهای کلاس اس هم 43 درصد رشد

      نشان داد. پیش بینی کمپانی دایملر این است که در سال 2014 سود عملیاتی

      این شرکت از رقم سال 2013 یعنی 7.9 میلیارد یورو (معادل 10.7 میلیارد

      دلار آمریکا) بیشتر خواهد بود. در سال 2013 تقاضا برای خودروی شاسی بلند

      جمع و جور GLA و سدان کلاس C افزایش چشمگیری پیدا کرده بود.

      زشه عزم خود را جزم کرده که مقام اول فروش خودروهای پرتجمل را از چنگ ب

      ام و بازپس بگیرد. مرسدس بنز از سال 2005 قافیه را به ب ام و باخت و

      حتی آئودی هم در سال 2011 از مرسدس بنز سبقت گرفت. حالا مرسدس بنز برای

      پس گرفتن جایگاه خود تلاش مضاعف را آغاز کرده و قرار است 30 مدل جدید تا

      سال 2020 به بازار عرضه کند. زشه گفته است که از میان این 30 مدل برخی

      از مدل ها به خودروهای اسپورت اختصاص خواهد یافت که تاکنون سابقه

      نداشته است.

      ارزش سهام دایملر در سال 2013 حدود 44 درصد رشد داشته و اکنون این

      کمپانی آلمانی 68.1 میلیارد یورو می ارزد.

      ماه آینده مرسدس بنز ورژن جدید سدان کلاس سی را در اندازه متوسط عرضه

      خواهد کرد که پرفروش ترین مدل خودروی مرسدس بنز در سال 2013 بوده است.

      در ضمن هم زمان یک خودروی شاسی بلند GLA عرضه می کند که همه بخش های آن

      جدید است و یک خودروی الکتریکی در کلاس B هم برای بازار آمریکا آماده

      کرده است. مدل کوپه کلاس S هم آماده عرضه شده است.

      در ماه ژانویه میزان تحویل خودروی این کمپانی 15 درصد افزایش یافته است.

      از آن جایی که خودروهای اسمارت کمپانی دایملر سودآور نیستند، قرار است

      با همکاری رنوی فرانسه تغییرات بنیادی در آن ایجاد شود. پلتفرم مشترکی

      برای هاچ بک توینگوی رنو و اسمارت بنز در نظر گرفته شده است. با این

      روش دایملر قصد دارد برند اسمارت را به سودآوری نزدیک کند.

      برند اسمارت دایملر در سال گذشته موفق شد 800 میلیون یورو صرفه جویی

      کند و قرار است تا پایان 2014 این صرفه جویی به رقم 2 میلیارد یورو

      برسد.

      آلمان : مهد خودروسازی در دنیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. alireza

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (93 ديدگاه)

      من طراحیشو میگم وگرنه در تکنولوژی های به کار رفته در بنز هیچ حرفی نمیتونم بگم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        سلیقه شماست . ایرادی نداره اگه بدتون بیاد ، ولی ما که دوسش میداریم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. pouya

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (110 ديدگاه)

    سلام به همه.
    واقعا زیبا طراحی شده واقعا باوقار وزیباست.
    راستی منم با آقا علی موافقم….
    بنتلی سوارا مثل طرفدارای 911 مثل خودم کم تر سراغ ماشینای دیگه میرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Saied

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1262 ديدگاه)

      اقا موافقم باهات!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    عجب رخی داره !!!! منکه این رو از S هم بیشتر دوست دارم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احسان(احسان سابق)

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ابهت خوبی داره اما بنز در مقابل بی ام و همیشه 6تاییه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      احسان جان هرکدامشون تو یک چیز خوب هستند .

      در اس کلا جدید ، زمانی که شما داری به تلویزین نگاه میکنی یا کار با لب

      تاپ ، شیشه ها طوری درون خود تغییر حالت میدهند که چشم شما اذیت نشه و

      سرت درد نگیره . حتما اینو شنیدی که میگن زمانی که ماشین در حال حرکته ،

      مطالعه نکنید . یا با لب تاپ کار نکنید . این تازه تکنولوژیه شیشه هاشه .

      به همین خاطر بهش میگن کاخ متحرک . یا دفتر کار متحرک .

      چه برسه به ….

      اگر تویوتا و هوندا و فولکس و …. کم مصرف ترین موتورهارو با 4 سیلندر

      یا 3 سیلندر میزنند ، بنز میاد با 12 سیلندر ، اقتصادی ترین موتور 12

      سیلندر و میزنه که مصرفش زیر 12 لیتره .

      این خیلی حرفه و این چیز هاست که یک

      خودروسازو خاص میکنه .

      اگر بتونی ویدئوهای بنز اس کلاس رو در اپارات ببینی و ترجمش کنی ، خیلی

      چیزها برات روشن میشه .

      زمانیکه 99 % اتومبیل های جهان از ترمز کاسه ای در چرخ های جلو و عقب

      استفاده میکردند ، بنز در مدلهای 190 دیزلی از سیستم چهار چرخ دیسک

      استفاده میکرد . ولوو هم دقیق نمیدونم از چه زمانی ، ولی اون هم یکی از

      پیشتازان این سیستم بود .

      تا جاییکه میدونم ، مرسدس بنز اولین خودروسازی بود که از انژکتور

      مستقیسم در سیلندر استفاده میکرد . مدل گالوینگ . در دهه ی 50 .

      ب ام و هم خیلی دست اورد داره ، ولی من چنتا میدونم ، مثلا اولین

      دیفرانسیل 3 تکه ی دنیارو زد .

      دست اورد های ب ام و رو دوستمون ((( حمید . فقط المان . فقط ب ام و )))

      میدونه . بیاد بهش میگم که برات بگه .

      پیشنهاد میکنم بری کتاب ((( مرسدس بنز اینده را از 50 سال پیش اغاز

      کرد))) و بخری و بخونی . خودمم داشتم ولی نمیدونم کجاست .

      به همین خاطر میگم حتی خودروسازای ژاپنی هم نمیتونند با بنز رقابت کنند . البته فقط لکسس

      در بعضی زمینه ها با بنز برابری میکنه و یا پیش قدمه .

      تو اپارات یک ویدوئئ هست که تمام دست اورد های بنز و نام میبره .

      خواستی بگو برات لینکشو پیدا کنم و بذارم .

      همیشه جلوتر از زمانه .

      ایران و المان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (68 ديدگاه)

        با سلام خدمت شما دوست عزیز
        می شه لینکشو بزارید ممنون می شم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          داداشم پیدا کنم چشم . براتون میذارم . اتفاقا الان یک

          کلیپ از بنز یونیماگ دیدم ، که فرمون ریلی داشت . یعنی

          فرمون که سمت رانندست ، میتونه روی ریل به سمت شاگرد

          بره و شاگرد رانندگی کنه . اونم با کمترین هل.

          یا بهترین یا هیچ .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. سینا

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      *****آره احسان جان قبول دارم که ب ام و همیشه عمله پسند بوده و مناسب ترین ماشین برای تازه به دوران رسیده هاست …*****

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        بابا این چه حرفیه ؟؟؟؟

        بیشتر مدل های ب ام و جوون پسنده . ولی بنز ماله بازاری ها و با

        تجربه هاست . اونم بیشتر تو مدل های سی کلاس و 3 و سریه 5 و

        ایی کلاس .

        اگرنه بین اس کلاس و سریه 7 باشه ، خب معلومه که بنز از ب ام و

        سرتره و لوکس تره . البته اینم به طرفش برمیگرده .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          سینا جان به نظر من کمپانی هایی که میان مدل لوکس

          خودشونو یا برند خودشونو تولید میکنند ، عمله پسند

          هستند . میدونی خودت کدام هارو میگم .

          اگرنه با سابقه ایی که بنز و بی ام و و کادیلاک و

          … دارند ، این وصله ها به اینا نمیچسبه . این ها

          میخوان بین برندهای المانی تفرقه بندازند .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. ESI

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    اخه کی بنتلی GT ترجیح میده به بنز من که هیچوقت اینکارو نمیکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    جانشین خوبی برای cl هست.

    امیدوارم مشخصات فنیش هم زود معلوم بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. hero

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    درود
    بنتلی فقط بدرد کلکسیونرا میخوره و پرمصرفه
    بنز کم مصرفتر و برا استفاده روزمره بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    فناوری های اس کلاس تمومی نداره که!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمد

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    طراحی این ماشین خیلی زیبا و منحصر به فرده و آینده نگری مورد توجه قرار گرفته است مخصوصا داخلش…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. زیگما

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    ♥♥ جلوش که عالیه
    داخلش هم که احتمالا مثل اس کلاسه و واقعا زیبا هست
    پشتش هم عالی خواهد بود. کاملا مشخصه ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امین

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    بیشتر از CL کلاس ازش خوشم اومده
    یه کوپه ی کامل و بی نقص و لوکس

    امیدوارم این بیماری واگیردار نمای جلوی مرسدس بنز ها دیگه ادامه پیدا نکنه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. km

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    فرم بدنش عالیه جلوش هم عالیه. خیلی منتظرم طراحی داخلش رو هم ببینم. سی ال رو واقعا عاشقش بودم ولی بنظر این خیلی آماده تر از سی ال هست برای رقابت با کانتیننتال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. فقط BMW

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    بنز ماشینای بی نظیری میزنه اما اصن با طراحیش حال نمی کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. 50-GTR

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    بنز فقط s class

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. "amir"

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (728 ديدگاه)

    یکی منو بگیره،آی قلبم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سعید

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم شخصا عقیدم مرسدس بنز میباشد.با دلایل علمی و مهندسی ولی در کل مثال معروف میگه(دنبال نان باش که خربزه اب است)ما هر چقدر در مورد این مسائل صحبت کنیم فایده ندارد. حالشو کسی دیگه میبره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمدرضا

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    مرسدس کشت همه رو!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. محمد

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    چرا چراغ های عقبش اینقدر باریک شده شبیه 911 شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا