مرسدس بنز

فروش کپی دقیق اولین محصول تاریخ مرسدس

نوستالژی به بهترین شکل ممکن…

خودروی سه‌چرخه‌ی مرسدس بنز را که هفته پیش به نمایش درآمد را دیده‌اید؟ خب اگر شما ناگهان عاشق این وسیله شده‌اید بنابراین باید گفت شانس نشستن پشت فرمان آن را دارید. All Time Stars که بازوی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز می‌باشد در حال فروش بنز پتنت موتور واگن در وب‌سایت خود است. البته این خودرو یک کپی دقیق از نسخه واقعی بوده اما نزدیک‌ترین چیز به واقعیت می‌باشد. بهترین نکته اینکه این خودرو کاملاً عملکردی است.


برای آشنایی بد نیست بدانید پتنپ موتور واگن اولین خودرویی است که در ۲۹ ژانویه ۱۸۸۶ به عنوان خودرویی با استفاده از پیشرانه احتراق داخلی شناخته شد. گوتلیب دایملر نیز حق اختراع پیشرانه احتراق داخلی را به خود اختصاص داد و در همان سال شروع به ساخت یک کالسکه‌ی بی اسب کرد. اینجاست که داستان شکل‌گیری برند افسانه‌ای مرسدس بنز کلید می‌خورد و تاریخچه این شرکت را نیز همگان می‌دانند.

برتا رینگر-بنز در حال آماده شدن برای اولین سفر جاده ای با خودروی ساخت همسرش
مرسدس به منظور گرامیداشت این موضوع اقدام به ساخت یک سری کپی‌های دقیق از پتنت موتور واگن کرده در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ کرده است. این نسخه ویژه در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و اخیراً برای بررسی و بازسازی توسط مرکز کلاسیک خریداری شده است.

۱۸۸۶ Benz Patent Motorwagen
همان‌گونه که گفته شد خودروی مورد بحث کاملاً عملکردی بوده و کارکرد نسبتاً کمی دارد زیرا کپی‌های دقیق عموماً برای حضور در موزه‌ها و نمایش‌های عمومی ساخته می‌شوند.

1886 Benz Patent Motorwagen
این‌گونه خودروها سرشار از جزئیات دوست‌داشتنی هستند اما ما سه نکته بارز درباره کپی پتنت موتور واگن را برای شما بازگو می‌کنیم: این خودرو دارای حداکثر سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت بوده، از پیشرانه ۱ سیلندر احتراق داخلی استفاده کرده و نشیمن‌گاهی چوبی و چرمی دارد. بله این خودرو سریع نیست اما در سال ۱۸۸۶ انتظار چه چیزی را دارید؟


قیمت کپی پتنت موتور واگن بسته به درخواست است. اگر به این خودروی کلاسیک علاقه دارید اصلاً تعلل نکرده و به وب‌سایت یاد شده مراجعه کنید. مطمئنیم که افراد زیادی خواستار خرید چنین خودرویی هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mercede kaviani

    ۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با سلام به دوست عزیز شاهین احمد زاده
    وتشکر بی کران از مطالب بی نهایت عالی شما
    کاش مرسدس مدل های دبلیو 100 108 116 و114 را نیز ساخت مجدد می کرد
    باتشکر بی کران مجدد دوستدار شما مرسده کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. هادی 8 سیلندر

    ۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (458 ديدگاه)

    از سایپا و ایران‌خودرو یاد گرفتن
    ولی ادمین یه سوال تو آون سال قیمت این خودرو چجوری بوده مخصوص اشراف بوده؟
    سوخت نفت بوده؟

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا