مرسدس بنز

معرفی فیس‌لیفت مرسدس GLC63 AMG در نمایشگاه نیویورک

پس از معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ مرسدس بنز GLC، حالا سازندهٔ آلمانی پرچم‌دار خانوادهٔ این ماشین یعنی مدل GLC63 را هم مورد فیس‌لیفت قرار داده و آن‌را در دو نسخهٔ معمولی و کوپه در نمایشگاه نیویورک معرفی کرده است. مثل مدل‌های معمولی GLC، این نسخهٔ اسپرت هم در بیرونی تغییراتی را تجربه کرده که ازجملهٔ مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب جدید اشاره کرد. طراحان مرسدس همچنین برای GLC63 سر اگزوزهای بزرگ‌تری به شکل متوازی‌الاضلاع و رینگ‌های جدید ۲۱ اینچی را در نظر گرفته‌اند.

در کابین خودرو نیز غربیلک فرمان AMG جدیدی با دکمه‌های کنترلی لمسی دیده می‌شود. علاوه بر این، جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX برای این کراس‌اوور اسپرت ارائه شده و تودوزی آن نیز مورد به‌روزرسانی قرار گرفته است. دیگر ویژگی‌های داخلی برجستهٔ GLC63 جدید هم شامل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، صندلی‌های اسپرت و تریم آلومینیومی می‌شود.

در بخش فنی و پیشرانهٔ این ماشین اما تغییری صورت نگرفته است؛ بنابراین در زیر کاپوت GLC63 همچنان همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته که مثل قبل ۴۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک به نسخهٔ AMG Performance از سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic+ تحویل داده می‌شود. با استفاده از این نیرو، GLC63 ظرف ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که حداکثر سرعت آن روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نسخهٔ قدرتمندتر GLC63 S نیز از همان موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو استفاده می‌کند اما این نیروگاه در اینجا ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد. به لطف این نیروی بیشتر، خودرو ظرف تنها ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند درحالی‌که حداکثر سرعت آن نیز به ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است. هردو نسخهٔ این موتور با همان قدرت برای GLC63 کوپه هم ارائه می‌شود و مشخصات عملکردی این نسخه نیز با برادر استانداردش یکسان است.

GLC63 مدل ۲۰۲۰ اما غیر از داخل و بیرون، در قسمت‌های دیگری هم تغییراتی جزئی را تجربه کرده به‌گونه‌ای که حالا تمامی مدل‌های این ماشین به‌صورت استاندارد به قفل دیفرانسیل با کنترل الکترونیکی مجهز شده‌اند. علاوه بر این، به سیستم پویایی AMG که پیش‌ازاین حالات پایه، پیشرفته، Pro و Master را ارائه می‌کرد، حالت جدیدی بنام Slippery هم اضافه شده است. نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ مرسدس GLC63 AMG از اواخر امسال راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده خواهد شد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. مهزیار

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (441 ديدگاه)

    قابل تحمل تر شد

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. مزدا

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      داداش کدوم کشور اروپای ساکن هستی!!ایران ک باشی فک نکنم از نزدیک هم این ماشین رو ندیدی ک اینحوری میگی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Seyed.AMG

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (64 ديدگاه)

        ایشون کلا سخت پسندن ، ماشین مورد علاقه شون هنوز تولید نشده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهزیار

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (441 ديدگاه)

          :) :) :)
          منم مثل بعضی از دوستان فک میکردم از نزدیک قشنگن ولی از نزدیک دیدمشون و بیشتر بدم اومد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. F22RAPTOR

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    فیس لیفت خیلی خوبی شده،

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Amir

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (730 ديدگاه)

    به نظرم خیلی خوب شده هم نمای جلو و هم عقب.پرفورمنس glc 63 هم حرفی برای گفتن باقی نمی ذاره گردن تمام رقبا رو شکسته!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Iman67

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (48 ديدگاه)

    چقدر فوق العاده هست این ماشین
    طراحیش به شدت زیبا و خیره کننده هست هم کوپه هم مدل معمولی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    طراحی قبلش جذاب تربود.بخاطر چراغ هاش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      البته نه اینکه الان بدباشه.اماچراغ های قبل فیس لیفت زیباتربود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. عرفان

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (480 ديدگاه)

    خب خداروشکر این نسل مرسدس همه شون شبیه همن برخلاف BMW

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بهراد

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    کسی میدونه اون چراغ سوم بغل لنز چه کاربردی داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بختیاری

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (7 ديدگاه)

      کدوم چراغ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Seyed.AMG

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (64 ديدگاه)

    تصاویر جاسوسی از کابین s کلاس منتشر شده ، اصلا جالب به نظر نمیرسه ( از کابین تسلا بهتره ها ) اما از نمای تصویر جاسوسی در خور یک سدان لوکس نیست ، با این تفاسیر کابین آئودی a8 خیلی جذاب تره

    حالا پدال میزاره میبینید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Alireza

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (752 ديدگاه)

    من نمیدونم چرا نمیتونم با خطوط عمودی تو جلو پنجره بنز ارتباط برقرار کنم یجوری با خطوط افقی خیلی بیشتر حال میکنم انگار بنز تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. بختیاری

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دوستان شتاب 3،8 و 4 ثانیه چیزی نیسته بشه ازش گذشت اومده تویه قلمرو سوپر اسپرت ها ای کاش میشد این مرسدس رو تست کرد و دید مرکز ثقل این شاهکار رو چطوری بستن که سرنشین توش اذیت نشن با این ارتفاع موقع شتاب گیری و پیچ ها واقعا یا بهترین یا هیچ اینجا تجلی پیدا کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. hamed

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (14 ديدگاه)

    من که عاشقش شدم. به استثنای G کلاس زیباترین شاسی بلند بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا