مرسدس بنز

قیمت و مشخصات مرسدس بنز GLB مدل 2020

مرسدس بنز GLB مدل ۲۰۲۰ از اواخر سال جاری وارد بازار آمریکا خواهد شد و قیمت پایه‌ی آن ۳۶۶۰۰ دلار می‌باشد که باید به این مبلغ ۹۹۵ دلار دیگر را نیز به عنوان هزینه‌های تحویل و مالیات اضافه کرد.

GLB که تنها ۲۶۵۰ دلار گران‌تر از GLA است به عنوان یک شاسی‌بلند کاربردی با تناسبات قدرتمند اما ابعاد جمع‌وجور معرفی شده و البته مرسدس درباره‌ی عبارت آخری شوخی نمی‌کند زیرا فاصله‌ی بین محوری این خودرو ۴۳ میلی‌متر کوتاه‌تر از GLC بوده اما ۱۳۰ میلی‌متر بیشتر از GLA است.


طراحی این خودرو به مقدار زیادی ما را به یاد کانسپت GLB می‌اندازد. چراغ‌های جلوی LED، درب پشتی برقی و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی هم جزو ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند. مشتریان می‌توانند پکیج‌های AMG Line و نایت را هم سفارش دهند که با پکیج نورپردازی ظاهری همراه می‌شود. این پکیج آخری شامل چراغ‌های جلوی LED و دستیار نوربالای تطبیقی است.


وقتی وارد کابین شوید چشمتان به غربیلک فرمان چرمی، پشت آمپرهای دیجیتالی ۷ اینچی و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی خواهد افتاد. از دیگر تجهیزات استاندارد می‌توان به سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، دوربین دید عقب، کروز کنترل و صندلی‌های جلوی برقی با تنظیم در ۸ جهت اشاره کرد.

پکیج‌های متنوعی هم در دسترس خریداران است که یکی از آن‌ها پکیج پریمیوم می‌باشد. این پکیج شامل صفحات نمایش بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی، دستیار نقاط کور، ورود بدون کلید، آینه‌های جانبی برقی و… می‌باشد. مشتریان همچنین می‌توانند پکیج مولتی‌مدیا با ویژگی‌های ناوبری جی‌پی‌اس و دستیار علائم ترافیکی را سفارش دهند.

دیگر آپشن ها عبارت‌اند از صندلی‌های جلوی گرم‌کن و سردکن دار، فرمان گرم شونده و صندلی‌های ردیف سوم. سانروف پانورامیک، شارژر بی‌سیم گوشی و هد آپ دیسپلی هم وجود دارند. تکمیل‌کننده‌ی تجهیزات سفارشی نیز سیستم صوتی محیطی برمستر و سیستم نورپردازی با ۶۴ رنگ مختلف می‌باشد.


نیروبخش مرسدس GLB پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متری است. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه متصل بوده و نیروی خود را به چرخ های جلو منتقل می کند.

با پرداخت ۲ هزار دلار بیشتر می‌توان به سیستم چهار چرخ محرک ۴Matic دست یافت. این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۰۹ کیلومتر در ساعتی دارد.


افرادی که به دنبال مدلی قوی‌تر هستند می‌توانند AMG GLB 35 را بخرند که از سال آینده وارد بازار خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Roham

    ۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (719 ديدگاه)

    بنز یه دوره ای خیلی از امضای منحصر به خودش دور شده بود) 10سال اخیر( اما فکر می کنم داره از لحاظ طراحی ظاهری ، به اون خاص و شیک بودنش بر می گرده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Farzad

    ۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    قیمتش هم خیلی خوبه….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا