ایستگاه خبرمرسدس بنز

گران‌ترین بنزهای وارداتی سال 1390

اگر به آمار گمرک ایران که توسط «ایسنا» منتشر شده استناد کنیم؛ سال گذشته بیش از ۱۱۶۳ دستگاه از انواع محصولات مرسدس‌بنز وارد کشور شده که در مجموع ارزشی بیش از ۶۶ میلیون دلار داشته‌اند. اگر این میزان را با ارزش ۵۰ میلیون دلاری واردات پورشه به کشور مقایسه کنیم به ناچار لقب بزرگترین محموله خودروهای لوکس وارداتی را می‌بایست به مرسدس‌بنز بدهیم . . .

Mercedes-Benz S65AMG

# ارزان‌ترین بنز وارداتی با مبلغ ۱۵,۲۱۰ یورو مربوط به مرسدس‌بنز A160 بوده که با ارز مرجع ۱۵۳۰ تومانی برای یورو و ۱۱۰% تعرفه در حدود ۴۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت داشته است. اما همین مبلغ با درنظر گرفتن ارز ۲۲۴۰ تومانی یورو (آزاد) تا حدود ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان نیز بالا می‌رود.

# گران‌ترین بنز وارداتی با مبلغ ۲۸۱,۰۸۰ یورو مربوط به یک دستگاه مرسدس‌بنز S65AMG بوده که با ارز مرجع ۱۵۳۰ تومانی برای یورو و ۱۱۰% تعرفه در حدود ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت داشته است. اما همین مبلغ با درنظر گرفتن ارز ۲۲۴۰ تومانی یورو (آزاد) تا حدود ۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان نیز بالا می‌رود.

# دومین بنز گران وارداتی با مبلغ ۲۱۰,۰۹۰ یورو مربوط به یک دستگاه CL65AMG و همچنین سومین سوپرلوکس مرسدس‌بنز نیز یک دستگاه S600L بوده که با قیمت ۱۹۷,۳۹۲ یورو به کشور وارد شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    WoOoOoOoOoOwWwW
    S65 AMG
    CL65 AMG
    S600L
    :|

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا